XXL Nutrition

Van je vrienden moet je het maar hebben, volledig voor lul gezet!

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I drank a bit too much last weekend and passed out at my desk. Some people decided to Shame me by covering me with everything in the fridge and some random items in the room. When all was said and done, I was stuck with a bill over $600 for a new computer tower and new carpet. Open towers and me getting up covered with approx. 30 food items don't mix.

Had ze toch mooi een beuk verkocht voor het slopen van mijn pc

Hhahhaa, vriend van ons loopt nu rond met 1 half geschoren arm.. Ook altijd leuk :D

ik zou de lol er wel van inzien denk ik.

Maar dan moeten ze ook niet klagen als ik daarna al hun zusjes ontmaagd.

SiRoj zei:
Hhahhaa, vriend van ons loopt nu rond met 1 half geschoren arm.. Ook altijd leuk :D
dat is wel leuk.

600 dollar schade niet.
Dat hadden mijn vrienden dus even mooi op mogen hoesten. Zoniet, dan einde vriendschap.

Moet je maar niet zoveel zuipen, dan halen ze zoiets niet uit. Hier in een café in de buurt hebben ze ooit eens zoiets geflikt met een gehandicapte gast.

wehhehe, wel grappig hoor, maar reken maar dat ze kunnen lappen. Die gast staat gewoon op de foto, guilty as sin.
600 dollar is geen leuk grapje. :D

SiRoj zei:
Op vakantie gaat er een schminkdoos en een grote zak tighripjes (hoe schrijf je dat :P) mee :D

Tie rip, kabelbinder, provisorische handboei, geimproviseerde cockring, etc

Idd, die jah :D

Ook iets leuks: [Link niet meer beschikbaar]

Toen ik in zweden was hadden die gozers ook een grap uitgehaald nadat eentje had gedoet met een meisje :roflol::

Martie, waarom heb je een volvo pet op?

haha wat een teringstreek, zou ze toch wel laten dokken voor een nieuwe pc

zo lang het maar geen "thee bagging" is

Terug
Naar boven