MuscleMeat

Van welk lied krijg jij de kriebels?

a perfect circle - the outsider (apcalypse remix).

deze 2 staan ook in mijn geheugen gegrifd...........vooral nadat mijn pa in 2005 plotseling aan kanker is gestorven.............

:o

dat nummer van stef bos is ook bij de begrafenis van mijn beste vriend 4 jaar geleden gedraaid. Als ik dat nu hoor dan begin ik weer spontaan te janken

Lady Dana - Loving you..
Op 16 jarige leeftijd op mijn verjaardag veeeels te veel gedronken, ik was werkelijk waar helemaal van de planeet, heb die avond mijn halve kamer ondergekotst, maar heb een prachtige avond gehad.. Aan het eind van de avond draaiden ze dat nummer, enige dat ik er nog van weet eigenlijk, van die hele avond.... Als ik het dan weer hoor voel ik me bijna weer zoals toen :P...

Daarnaast
Editors - Bullets ..
Heerlijk nummer, heb de dood van mijn opa van dichtbij meegemaakt, gestorven aan kanker... Hij werd bij ons thuis verzorgd (hebben wij eerst een tijd zelf gedaan).. Heb veel met hem gepraat, ben in de zomervakantie twee weken met hem alleen thuis geweest... De zin 'u don't need this disease' doet me aan die tijd denken..

Verder niet echt nummers waarbij ik speciale gevoelens heb, wel livesetjes van goede feesten waar ik helemaal los ben gegaan, maar niet echt zo 'speciaal' als die twee nummers hierboven...

Toch zijn dit weer andere gevoelens bij muziek... Anders dan bijvoorbeeld bij een concert.. Band begint, eerste noten, beginnen te spelen, te zingen, het feest gaat los en dan... KIPPENVEL :D, HEEEEEERLIJK.. Je begint te lachen, te schreeuwen, feest... Super gevoel is dat

2pac - thug mansion.

hands down de beste song ooit.

alles van deze meneer raakt me zo wat, luister al paa rjaar naar en nog steeds klinkt alles nieuw. the game kan me ook wel raken maar dan meer qua skills en dan noem ik één van zijn laatste :doctor's advocate ft busta rhymes en start from scratch van zn vorige cd.

Nas - the message

Kronos Quartet - lux aeterna
bij iedereen kippevel :p

eigenlijk zijn er ontzettend veel platen die me kippenvel bezorgen, toch een poging:

Kansas - Dust In The Wind
Aaliyah - Miss You
Dr Dre & Mary J Blige - The Message
Young Jeezy - I Love It
Nas - Rule
The Game - Start From Scratch
Fugees - Ready Or Not
Eminem - Mockingbird
Lighthouse Family - High
Akon - Keep On Calling
KCI & Jojo - All My Life
Case - Missing You
Chris Isaak - Wicked Game
Aqua - Turn Back Time
2pac - Baby Don't Cry
2pac - Hail Mary
Cunninlinguists - Seasons
The Streets - Blinded By The Lights
Kelly Family - In Love With An Alien
Keith Sweat - Twisted
DMX & Faith Hill - I Miss You
R Kelly - World's Greatest
Erykah Badu & Common - Love Of My Life
Joan Osbourne - One Of Us
The Cure - Boys Don't Cry
Booba - Numéro 10
Nelly Furtado - Try
DMX - Damien
Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna
Twista & Faith Evans - Hope

Snap - Rhytm Is A Dancer
Push - Universal Nation
Komakino - Man On Mars (een of andere remix)

en momenteel: Nelly Furtado - All Good Things

shit ik zou nog wel even kunnen doorgaan...

eigenlijk zijn er ontzettend veel platen die me kippenvel bezorgen, toch een poging:

Kansas - Dust In The Wind
Aaliyah - Miss You
Dr Dre & Mary J Blige - The Message
Young Jeezy - I Love It
Nas - Rule
The Game - Start From Scratch
Fugees - Ready Or Not
Eminem - Mockingbird
Lighthouse Family - High
Akon - Keep On Calling
KCI & Jojo - All My Life
Case - Missing You
Chris Isaak - Wicked Game
Aqua - Turn Back Time
2pac - Baby Don't Cry
2pac - Hail Mary
Cunninlinguists - Seasons
The Streets - Blinded By The Lights
Keith Sweat - Twisted
DMX & Faith Hill - I Miss You
R Kelly - World's Greatest
Erykah Badu & Common - Love Of My Life
Joan Osbourne - One Of Us
The Cure - Boys Don't Cry
Booba - Numéro 10
Nelly Furtado - Try
DMX - Damien
Zucchero & Paul Young - Senza Una Donna
Twista & Faith Evans - Hope

Snap - Rhytm Is A Dancer
Push - Universal Nation
Komakino - Man On Mars (een of andere remix)

en momenteel: Nelly Furtado - All Good Things

shit ik zou nog wel even kunnen doorgaan...

jaa nelly furtado: ben blij dat ik niet de enige ben die de all good things een knallertje vind

dit stelt me wel teleur santoz :)

jaa nelly furtado: ben blij dat ik niet de enige ben die de all good things een knallertje vind

Ja vind het ook een goed nummer, zal na jaren ook nog goed te horen zijn. ook try staat in mijn eigen lijstje.

+ het feit dat het natuurlijk een uberbabe is... echt mijn type vrouw
grauw lekker ding

Overigens geeft oasis muziek me ook wel kippevel en natuurlijk pareltjes zoals The doors - the end
Led Zeppelin - stairway to heaven
Deep purple - child in time
bekende nummers

oh nee ik vind haar absoluut niet lekker, zelfs beetje mannelijkachtig hoofd met die kaaklijn

Dude, er zijn zo van die dagen dat het emotioneel op een lager pitje gaat, en dan... **** it waarom moet ik mezelf verantwoorden, ik vind het gewoon een bommig liedje :) :D

sjah ik heb daar eenmaal de clip van gezien en sindsdien associeer ik the kelly family met een bende geitenwollensokken dragende hippies die zich voortplanten middels incest en sporadisch een schaap nken vandaar... :)

Promiss me - Beverly Craven

Terug
Naar boven