XXL Nutrition

Vanaf welk vet% is een fatburner raadzaam?

FifT

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
weet iemand het antwoord hierop? Momenteel ben ik gezakt van 20 naar 16 %, puur door gezond eten en veel, veel trainen. Toch denk ik dat het moeilijker wordt naarmate ik verder kom, daarom denk ik aan een fatburner.
Vanaf wanneer is dit aan te bevelen en is dit uberhaupt aan te bevelen?

Alvast bedankt mannen.

ga op een keto-dieet veel effectiever dan zo nutteloos fatburnertje

ga op een keto-dieet veel effectiever dan zo nutteloos fatburnertje

Een keto-dieet is helemaal niet effectiever dan welk ander dieet dan ook.

Trouwens het effect van een fat-burner is ook maar marginaal.

Beter is het om eens heel goed je dieet onder de loep te nemen en je cardio aan te passen. Tot 10% is easy zonder fatburner... je moet alleen een beetje geduld en doorzettingsvermogen hebben.

Beter is het om eens heel goed je dieet onder de loep te nemen en je cardio aan te passen. Tot 10% is easy zonder fatburner... je moet alleen een beetje geduld en doorzettingsvermogen hebben.

Wazzup is right again..

Gebruik de zoekfunctie om jezelf in te lezen over fatburners.

Uhm niet voor iedereen:)

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb er al veel over gelezen en wil t ook nog niet gebruiken. Tot nu toe zakt mijn vetpercentage nog steeds en blijf dit ook nog wel even volhouden. Was gewoon ter informatie, bedankt voor de reacties in ieder geval :)

Ja heb er al veel over gelezen en wil t ook nog niet gebruiken. Tot nu toe zakt mijn vetpercentage nog steeds en blijf dit ook nog wel even volhouden. Was gewoon ter informatie, bedankt voor de reacties in ieder geval :)

Zo,, best netjes hoor, binnen een maand 4kg af te zijn gevallen waarvan maar 1.2kg LBM.

:thumbs:

Fatburners werken (bijna) niet, 't enigste wat ze doen is je (mischien) wat meer energie geven dmv caffeine e.d.

Terug
Naar boven