Fitness Seller

Vanavond begin ik eraan... :-)

Polar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Beste vrienden :-)

Vanavond begin ik eraan, ik had het eventjes snel uitgerekend, het beste is woensdagavond en zaterdagmorgend mijn portie binnen te nemen, nu heb ik enkel nog een praktisch vraagske wat wel heel belangrijk is, ik ga Deca en Sustanon gebruiken, en nu komt de waarschijnlijk domme vraag, mag je deze in dezelfde spuit trekken en inspuiten? Please don't shoot me :D

pof het maar in een spuit, denk dat het wel kan.

Niet beginnen met te weinig kennis, een slecht voedingsschema of een slecht trainingsschema.Maar denk dat je dit zelf ook al wist.Als dat in orde is kan een kuur wat met je doen.

Hey grote vriend.

heb je je al een beetje ingelezen over Anabolica?

wees maar niet bang ik schiet niet zomaar.

met me puddingbuks:D

• Topic Starter Topic Starter
jaja heb me al goed ingelicht zowel pro's als contra's, voedingsschema en trainingssschema dik in orde, ligt allemaal klaar na 4 weken eraan te werken dus nu voel ik me eindelijk klaar om eraan te beginnen. Overal lees je de kuren qua hoeveelheid maar of het nu in 1 spuit of in 2x moet lees je nergens :-) het is mijn beginnerskuur en wil het goed doen dus....

Ben met je eens dat er niet veel over te vinden is, het is allebei oliebasis dus in een spuit is mogelijk.

nou dezelfde vraag wordt 30x per week gevraagd.olie bij olie,water bij water

OK mercie, "let the gaining begin"

suc6 gozer

Nu nog die f*cking naald er durven insteken :D het zal het dijbeen worden :D

jaja heb me al goed ingelicht zowel pro's als contra's, voedingsschema en trainingssschema dik in orde, ligt allemaal klaar na 4 weken eraan te werken dus nu voel ik me eindelijk klaar om eraan te beginnen. Overal lees je de kuren qua hoeveelheid maar of het nu in 1 spuit of in 2x moet lees je nergens :-) het is mijn beginnerskuur en wil het goed doen dus....

hoeveel zet je nu eigenlijk per week ?

Geef jij ff het goede voorbeeld,ik heb ook eens gereden met 2 liter barcardi,ging ook goed hehehehehe

dude :roflol:

hoeveel zet je nu eigenlijk per week ?

dude :roflol:

1-10: 500mg sustanon / week
1-10: 200mg deca / week
1-7: halve pil aramidex om de dag
8-12: 30mg winstrol elke dag
13-14: 40mg nolvadex elke dag
15-16: 20mg nolvadex elke dag

Zaterdagochtend en woensdagavond

zo je houd wel van smily's ofniet :P

maarum good luck :thumbs:

olie en water gaat ook goed krieltje ...probeer maar eens ;is wel een mooi effect al in de spuit

1-10: 500mg sustanon / week
1-10: 200mg deca / week
1-7: halve pil aramidex om de dag
8-12: 30mg winstrol elke dag
13-14: 40mg nolvadex elke dag
15-16: 20mg nolvadex elke dag

Zaterdagochtend en woensdagavond

Ik zou test langer laten lopen of de deca korter.. 4 weken 20mg nolva is genoeg en je winny uppen naar 50mg. (en persoonlijk zou ik ook niet eindigen met winny)

Persoonlijk zou ik geen ari in je eerste kuur toevoegen. Zo heb je totaal geen idee hoe je reageert op sides. Probeer te leren van elke kuur. Vooral van je eerste kuur kan je veel leren.

nee dank je bro,doe liever geen van dat soort uitdagingen

Terug
Naar boven