MuscleMeat

Vanavond begin ik eraan... :-)

Zover ik weet doe je geen water bij olie mengen omdat je moeilijk kan zien of er luchtbellen in je spuit zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Voila, mijn eerste injectie is gebeurd woensdag, dit is mijn kuurtje:
1-10: 500mg Testesteron / week
1-10: 200mg deca / week
1-7: halve pil aramidex om de dag
8-12: 30mg winstrol elke dag
13-14: 40mg nolvadex elke dag
15-16: 20mg nolvadex elke dag

Dus ik heb woensdag 4ml tesamen binnen gestoken. Nu is mijn vraag: Moet ik nu die aramidex preventief nemen om den dag? Of enkel als ik last krijg van water?

nee niet doen,pas als je last krijgt.Anders kom je geen gram an

Vind het een heel mooi en doordacht kuurtje, en ik vind die winny op het laatst wel goed, beetje uitharden, en je kan na je laatste tab direct met je nakuur starten. Nice
Succes gast

Dank u voor het complimentje ;-)
Ik had eens een vraag aangezien dit mijn eerste kuur is, ik heb mijn eerste spuit vrijdag gezet, vanaf wanneer zou je iets moeten beginnen zien en voelen, voelen doe ik al min of meer, in mijn broek :-)

week of 4,met ari erbij vanaf week1 zoals voorgesteld.......lang

??? je had toch gezegd van best geen ari te nemen zolang ik geen last krijg, dus zo houden? Dus als ik ari zou nemen zou ik direct verschil zien en voelen?

nee mijn post is idd niet duidelijk.
Geen ari,resultaat snel,wel ari,gaat het resultaat langzaam

aaaaaaaah ok, super merci !

Goed werk, moet je snel wat van merken. Bij mij zijn de eerste resultaten altijd al na een week zichtbaar tot en met week 5, dan vlakt het vaak wat af (bij mij tenminste).

Eenneh, die verschijnselen in je broek zijn een plezante bijwerking :p
Goed dat je de deca lager hebt, dan hou je d'r ook plezier van :D

1-10: 500mg sustanon / weekffice:office" />:p>:p>
1-10: 200mg deca / week:p>:p>
1-7: halve pil aramidex om de dag:p>:p>
8-12: 30mg winstrol elke dag:p>:p>
13-14: 40mg nolvadex elke dag:p>:p>
15-16: 20mg nolvadex elke dag:p>:p>
:p>:p>
Zaterdagochtend en woensdagavond:p>:p>

Ziet er goed uit, zoals eerder door andere gezegd, geen arimidex in je eerste kuur nemen, enkel als je last krijgt.

Maar zet je nu 200 deca op Zaterdag en Woensdag of 1x per week ?

Succes Bro :thumb:

Slechte ervaring?
heerlijk juist, nooit last!!
bij gluteus en quad trouwens nooit last hoor!

Idd, je kan de ari weglaten,
zonde om er bij te nemen.
deca vind ik persoonlijk wat laag op 200, maar anders als eiwitspaarder is het wel lekker er bij.

succes bro!

merk wel dat ik idd een hamer moet gaan gebruiken als ik zet.Kraakt en piept naar binnen die naald

Ziet er goed uit, zoals eerder door andere gezegd, geen arimidex in je eerste kuur nemen, enkel als je last krijgt.

Maar zet je nu 200 deca op Zaterdag en Woensdag of 1x per week ?

Succes Bro :thumb:

1x per week 500mg test en 200mg deca! Dus alles in 1 keer!

vrijdag heb ik mijn 2de keer gezet, het voelt echt zalig aan,wat een vooruitgang op zo'n korte tijd, zowel optisch als gevoelsmatig :-)
Maar nu het allemaal zo goed gaat, begin ik na te denken over dingen ik voel, namelijk mijn tepels, kan het zijn na 2x spuiten dat er al vorming is, of is het all in the mind? Het kan gewoon ook het gevoel zijn na een zware training :-) zijn er gemakkelijke testjes die ik zelf kan doen om te zien of ik beginnende gyno heb? Iets van schijfjes, vocht,..? Of toch beter die ari erbij nemen, moet ik dan stoppen met kuur? Dit is mijn eerste kuur en zoals eerder gezegd, wil ik het goed doen :-) kunnen jullie mij gerust stellen :cool: thx

Terug
Naar boven