Fitness Seller

var & tbol?

fitnessboyyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
ik wil een kuur gaan doen met var en tbol (tabs)
heeft iemand hier ervaring mee?
Zal ik de dosis 50/30 of gewoon 40/40 doen?

Subforum is voor vrouwen! 2 orals samen zou ik niet doen, anyway zijn orals sowieso af te raden. Eerst je een beetje inlezen en dan vind je zelf wel het antwoord op je vragen.

het is ook een kut kuur. dus wat dat betreft wel vrouwelijk

orals zijn leuk voor "erbij"; oral only is zonde van je geld en de moeite

Lekker doen man, succes :thumb:

Aangezien je in het vrouwe topic post ben ke van plan om b*ch tits te kweken ??

Anavar en turinabol vind ik de slechtste orals die er zijn, brengt echt zeer weinig.

Als je een oral only kuur wilt doen raad ik je winstrol aan.

Zou niet beiden combineren
Zou ofwel Tbol of Anavar gebruiken
Tbol op 50mg/dag
Anavar 60mg/dag

Anavar en turinabol vind ik de slechtste orals die er zijn, brengt echt zeer weinig.

Als je een oral only kuur wilt doen raad ik je winstrol aan.
Dit inderdaad, winstrol valt zoals anderen hier claimen echt niet tegen. Ben zeer tevreden over het resultaat wat winstrol geeft.

Dit inderdaad, winstrol valt zoals anderen hier claimen echt niet tegen. Ben zeer tevreden over het resultaat wat winstrol geeft.

Wat zijn volgens jou de voordelen van winnie t.o.v van anavar? Winnie zorgt voor meer gewrichtspijn maar voor de rest zijn ze redelijk gelijk naar mijn weten

Wat zijn volgens jou de voordelen van winnie t.o.v van anavar? Winnie zorgt voor meer gewrichtspijn maar voor de rest zijn ze redelijk gelijk naar mijn weten

Ben ik ook wel benieuwd naar, start volg week met anavar @60mg/dag kickstart voor +-5 weken.
Met winstrol kreeg ik behoorlijk wat last in m'n schouders (onttrekken vocht) verwacht dit niet te hebben met anavar.. Wel gewoon de heerlijke pomps & krachtgains.

Ik heb zelf geen last gehad van winstrol sides.
Nadeel van winstrol is dat je heel veel vocht verliest.
Voordeel van winstrol is dat je heel veel vocht verliest :p
Het is maar net hoe je lichaam het handeld.

Bij anavar heb ik geen persoonlijke ervaring, kan alleen zeggen dat ik de look van winstrol velen malen beter vind dan anavar.

Terug
Naar boven