AndroidHealthClinic

vaso grow

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo. Ik heb vandaag 2 pillen agmatine genomen voor training en ik heb vandaag 5 pillen vaso grow ingenomen 90 min voor trainen en merkte ook niks...geen dikke aders. Pomp of niks. Of moet ik even wachten tot morgen. In de ochtend 5 en dam weer 60 tot 90 min voor training?

gr

Hallo. Ik heb vandaag 2 pillen agmatine genomen voor training en ik heb vandaag 5 pillen vaso grow ingenomen 90 min voor trainen en merkte ook niks...geen dikke aders. Pomp of niks. Of moet ik even wachten tot morgen. In de ochtend 5 en dam weer 60 tot 90 min voor training?

gr

Ik moet zeggen heb zelf ook Vaso grow gebruikt en bij mij werkt het ook niet ..... dus het is persoons afhankelijk ..

• Topic Starter Topic Starter
Oke das flink balen dan. Gebruik je nu wat anders dan? Ik stack het met agmatine

Vaso Grow deed voor mij ook niks. Nam er 4 bij het ontbijt en 4 voor de training.

Bij mij werkte het ook niet, lesje geleerd.

neem gewoon 8 pre-workout en eventueel die twee agmatine caps erbij.. Misschien werkt Vasotropin wel bij jou? Staat bij op=op via B&F en erg scherp geprijsd (was voorheen 35 euro of meer..). Afhankelijk van de dosering, zitten je spieren na het eerste setje al vol (bij 6 tabs) :roflol:

L-Citrulline van bijv Now Foods? Werkt goed bij mij..

Hallo, Ik heb een pot vaso grow en epic gekocht. Nu is mijn vraag of ik in de ochtend amino zuren en glutamine kan nemen naast de vaso grow capsules of moet de vaso grow alleen. ik drink ook elke ochtend citroen water, kan dat allemaal tegelijk of eerst de vaso en dan pas de amino´s en citroen water? Moet daarna ook nog ontbijten dus anders zou het allemaal erg lang duren dus doe liever de amino's samen met de vaso grow en citroen water.

Gewoon bij elkaar pleuren..

ik vond eerlijk gezegd de tabletten beter werken dan de capsules...

Hallo. Ik heb vandaag 2 pillen agmatine genomen voor training en ik heb vandaag 5 pillen vaso grow ingenomen 90 min voor trainen en merkte ook niks...geen dikke aders. Pomp of niks. Of moet ik even wachten tot morgen. In de ochtend 5 en dam weer 60 tot 90 min voor training?

gr
je hebt waarschijnlijk een te hoog vet percentage waardoor je de aders niet ziet ook al zijn te opgepompt.

Bij mij had vaso grow wel een enorm effect, mooi pomp up's vooral

Bij mij had vaso grow wel een enorm effect, mooi pomp up's vooral

Ik vind het nog steeds een geweldig product, beste pomp ooit.
Je moet de dosering verdelen, 5 caps in de ochtend en 5 caps zo'n 8 uur later.
Optimale werking is bij mij na zo'n 5-6 dagen.

Terug
Naar boven