AndroidHealthClinic

Vast aan het brainstormen over volgende kuur.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik wil in februari weer een massakuur gaan beginnen, en ben vast gaan brainstormen.

Ik zat te denken aan het volgende:

week 1-4: Oxymetholone 50mg/dag
week 1-8: test enanth 250 mg/week
week 1-8 :Nandrolone phenylpropionate 50-100 mg eod
week 6-11: Trenbolone acetaat 75mg eod
week 9-11: Test propionaat 100mg eod

week 12-14 nakuur: nolva+clomid (mss ivm nandrolone, pregnyl erbij)

Leviathan zei:
Ik wil in februari weer een massakuur gaan beginnen, en ben vast gaan brainstormen.

Ik zat te denken aan het volgende:

week 1-4: Oxymetholone 50mg/dag
week 1-8: test enanth 250 mg/week
week 1-8 :Nandrolone phenylpropionate 50-100 mg eod
week 6-11: Trenbolone acetaat 75mg eod
week 9-11: Test propionaat 100mg eod

week 12-14 nakuur: nolva+clomid (mss ivm nandrolone, pregnyl erbij)
ziet er goed uit maar dan zal je niet droog de zomer in gaan ;)
Maar dat was schroef ook niet afgelopen zomer :D

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
week 1-4 50mg oxymetholone
week 1-6 250mg testosteron enanthaat ew
week 1-6 200mg deca ew
week 6-10 75mg trenbolone eod
week 8-10 100mg test.prop

Idd...ik had ff niet stil gestaan bij de terugval in kracht ed die je na het stoppen met oxy krijgt. Dan is het idd erg mooi om op te vangen met de tren.

De phenylpropionaat laat ik er wel in, ik vermoedt dat je daar sneller van herstelt dan decanoaat. Dit beperk ik dan tot 5-6 wkn.

Zelf vindt ik het prettig om meteen na de 10 wkn met de nakuur te starten, vandaar de test prop aan het einde. Ondanks dat test enanth nog wel n paar weken doorwerkt zal in de laatste week de bloedwaarde aardig aan de lage kant zijn.

Hey bro,

50 mg oxie is bijna niets hoor..als je oxie neemt ga dan voor de 100 mg/dag minimaal..ik weet verder niet wat je al gekuurd hebt, maar 250 mg test is ook erg weinig..NPP is lekker spul doseringen zijn goed, maar als je een kuur met kortwerkend spul neemt hou hem dan ook kort IMO...

Grt. Rico

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Hey bro,

50 mg oxie is bijna niets hoor..als je oxie neemt ga dan voor de 100 mg/dag minimaal..ik weet verder niet wat je al gekuurd hebt, maar 250 mg test is ook erg weinig..NPP is lekker spul doseringen zijn goed, maar als je een kuur met kortwerkend spul neemt hou hem dan ook kort IMO...

Grt. Rico

Ik kijk het ff aan met de oxy, ik heb nog niet eerder met oxy gekuurd, vandaar. In mn laatste kuur heb ik op 500 mg test gezeten, en had binnen no time een dikke plofwaterkop, dat wil ik nu voorkomen met iets lagere dosering.

Ik zou wel op 500 mg kunnen gaan zitten, maar dan zou ik 1mg aridimex/dag moeten gaan meeslikken. Wat overigens nog niet eens een gek idee is.

Je moet er van uitgaan dat oxy 3 x minder sterk is dan d-bol

dus stel dat je 35 mg dbol een goede dosis vindt

dan zit je toch aan 100 mg oxy
Test zou ik op 2x250 mg per 7-8 dagen zetten, verder ziet het er wel goed uit zo

hoeveel kuurtjes heb je al gedaan?

Idd bro,

Als je last hebt van oestrogeen, arimidex of nolva/ proviron erbij...start je hele zwikkie ook nog veel beter op als je tijdens je cycle de oestrogenen onder controle hebt gehouden..voor 500 mg Test enthate zou ik 0,5 mg per dag arimidex gebruiken..

Rico

Terug
Naar boven