Fitness Seller

Veel criminele Marokkanen mogelijk verstandelijk gehandicapt.

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Veel criminele Marokkanen zijn licht verstandelijk gehandicapt. Dit zegt psychologe Indra Boedjarath van het interculturele gezondheidszorgcentrum Mikado in Trouw.

Boedjarath: "Onder criminele jongeren zoals deze Marokkanen zitten, vermoeden we, veel licht verstandelijk gehandicapten. Ze hebben gedragsproblemen en reageren hun frustraties vaak af met geweld. Deze jongeren lopen gewoon op straat, omdat ze niet als zodanig worden herkend of geaccepteerd."

Volgens de psychologe is het aantal schizofrenen bij Marokkanen 4,5 keer zo groot als bij autochtonen. Dit komt meestal aan het einde van de pubertijd naar buiten en is genetisch bepaald. Ook is schizofrenie afhankelijk van sociale omstandigheden.

NieuwNieuws.nl - 'Criminele Marokkanen gehandicapt'

Incest is a b*ch. Ook al is een vermoeden natuurlijk wel erg zwak om zulke conclusies te trekken, maar ach 'what else is new?'

Zou wel een hoop verklaren, hoop dat ze het niet als excuus gebruiken om hun achterlijke gedrag goed te praten

ik heb adhd:roflol: maar als ik kwaad ben, ga ik prematuur ejaculeren op mijn hand en vervolgens gooi ik dat naar diegene die mij kwaad heeft gemaakt.

is een excuus volgens mij....

zo gaan mensen mocro's zielig vinden en krijgen ze minder straf wanneer ze misdaad plegen. ach, nederland spoort niet.

Hmz...

# Milde retardatie (lichte verstandelijke beperking). 75% van de mensen met een verstandelijke handicap behoort tot deze groep. Het gaat om mensen met een intelligentie-quotiënt (IQ) van 50 tot 70. Deze vorm werd voorheen ook wel debiliteit of debilitas genoemd. (Mentale retardatie - Wikipedia)

Zou best kunnen dat een deel tot deze groep behoort (60-80 lijkt me realistischer). Lager dan 50 is niet waarschijnlijk.

Oorzaken? Tja, als je jarenlang immigratie toelaat zonder binnen die immigratie voor intellectuele diversiteit te zorgen... Bovendien verbeteren die genen er ook niet op, als hun dochters verboden worden buiten de relatief kleine allochtone groep een partner te zoeken. Watson toch gelijk? ;)

NieuwNieuws is idd wel een nieuwssite die dit soort nieuws erg graag brengt.

Als je het mij vraagt hebben de redacteurs net zoveel haar op het hoofd als de hoeveelheid gras op de maan.

Neemt niet weg dat ik geloof dat er in die gemeenschap wel vreemde zaken gebeuren, familieenheid staat boven alles in de Marokkaanse cultuur. Dus zogenaamde 'vlekken' zoals ze in het Islamitisch boemen, zul je collectief alles aan doen om die onverhuld te laten (ook al lijden ze zelf individueel). En misschien uiten ze die op de wijze zoals we 'straatmarokkanen' kennen.

dus de volgende keer worden ze ontoerekeningsvatbaar verklaard.
omdat ze verstandelijk gehandicapt zijn.

tja, thuis worden de gasten ook netter behandeld dan wanneer je daar gewoon woont.

• Topic Starter Topic Starter
Hmz...

Zou best kunnen dat een deel tot deze groep behoort (60-80 lijkt me realistischer). Lager dan 50 is niet waarschijnlijk.

Oorzaken? Tja, als je jarenlang immigratie toelaat zonder binnen die immigratie voor intellectuele diversiteit te zorgen... Bovendien verbeteren die genen er ook niet op, als hun dochters verboden worden buiten de relatief kleine allochtone groep een partner te zoeken. Watson toch gelijk? ;)

Tegelijkertijd, de meisjes van de Marokkaanse groep scoren net zo hoog als de autochtonen. Watsons gelijk lijkt me daarmee niet echt aangetoond dus.

Het probleem is vooral aanwezig bij de mannelijke populatie.

het is gewoon hun kleine ettertjes gen

Rasisme

Ik train zelf in de 2 grootste sportscholen van almere.Praat wel eens met een paar buitenlandse profs(in jullie ogen zit er nog een k*tmoslim ook tussen)
Laatst hadden we het over dutchbodybuilding.Volgens de heren een beetje racistische forum.Sinds een aantal weken zit ik veel op chat en conversatie.In mijn ogen klopt het ook nog.Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk ook helemaal klaar meebent.Zat leuke forums met normale discussies.Dus teil je mag me bannen hoor.Hoef je geen waarschuwingen meer te sturen.:hello::hello::hello:

waarom post jij dan niet iets negatiefs over nederlanders???

Tegelijkertijd, de meisjes van de Marokkaanse groep scoren net zo hoog als de autochtonen. Watsons gelijk lijkt me daarmee niet echt aangetoond dus.

Het probleem is vooral aanwezig bij de mannelijke populatie.
Wat is jouw theorie daarover?

ik denk dat de meeste mensen hier, het over dit soort mensen hebben:
YouTube - Kempi - Reportage

ik ken zelf ook zat allochtonen waarmee ik bevriend ben en ze het ook niet goedkeuren dat bevoorbeeld een zwembad gesloten moest worden, omdat marokaanse jongeren meisjes aanrandde. niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen toch?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is jouw theorie daarover?

Overgedragen achterlijke waarden die leiden tot afstomping. Vergeet niet dat meisjes vaak wel onder de knoet zitten maar buiten de deur een hang hebben naar liberale waarden, dat terwijl de jongens als een soort van uitdrager worden gezien van traditionele waarden. Als je dan in een maatschappij leeft die zulke waarden nog amper kent wordt je volgens mij vanzelf wel schizofreen of afgestompt. Een echte stimulans tot geestelijke ontwikkeling komt er in ieder geval niet uit het behouden van oude waarden, ook al zien de voorvechters daarvan het anders.

Denk dat bij een juiste aanpak het aantal daadwerkelijke verstandelijke gehandicapten een stuk lager ligt. Stimuleren van educatie is dus een pre.

Terug
Naar boven