XXL Nutrition

Veel criminele Marokkanen mogelijk verstandelijk gehandicapt.

ach, als je, je tegenwoordig verstandelijk gehandicapt laat verklaren, krijg je daar gratis geld bij:D

Dit is het oorspronkelijke verhaal, maar nieuws is dit allerminst. Psychologen doen al jaren verslag van de achterblijvende intellectuele prestaties van Marokkanen. En uit onderzoeken komt dit ook weer keer op keer naar voren. We hebben daar laatst nog een topic over gehad. Hopelijk zijn deze geestelijke prestaties niet erfelijk want dan hebben we een groot probleem voor de toekomst.
Gewoon weer de vuile werkjes laten opknappen. Probleem is dat velen zich daar te goed voor voelen :(

Vandaar dat Ghostrider naast zijn baan in de koelcel (:roflol:) ook een uitkering beurt.....

Wie zegt dat ik nog steeds in een koelcel werk?
Je controleerde mijn posts toch dan moet je al lang weten dat ik elders werk;)
Ik werk liever voor mijn centen dan dat ik zoals jou doe immers bij locatie in je profiel staat duidelijk "in de lappenmand" houd jij je wel aan je sollicitatieverplichtingen straks word je nog gekort moet je weer stelen e.d.
En hou nou maar op je vernedert je met iedere post steeds een beetje meer.

Veel criminele Marokkanen zijn licht verstandelijk gehandicapt. Dit zegt psychologe Indra Boedjarath van het interculturele gezondheidszorgcentrum Mikado in Trouw.

Boedjarath: "Onder criminele jongeren zoals deze Marokkanen zitten, vermoeden we, veel licht verstandelijk gehandicapten. Ze hebben gedragsproblemen en reageren hun frustraties vaak af met geweld. Deze jongeren lopen gewoon op straat, omdat ze niet als zodanig worden herkend of geaccepteerd."

Volgens de psychologe is het aantal schizofrenen bij Marokkanen 4,5 keer zo groot als bij autochtonen. Dit komt meestal aan het einde van de pubertijd naar buiten en is genetisch bepaald. Ook is schizofrenie afhankelijk van sociale omstandigheden.

komen ze daar nu pas achter?

Dit kunnen wij met zn allen oplossen.

Ze worden niet geaccepteerd dus, wat betekend dat voor ons? Juist, we gaan ze accepteren. Zie je er een op straat lopen, spreek em aan, en zn matties ook. Sluit het gesprek af met een knuffel of groepsknuffel. Zo gaan we ze geaccepteerd laten voelen!

:rolleyes:

Ze worden niet geaccepteerd dus, wat betekend dat voor ons? Juist, we gaan ze accepteren. Zie je er een op straat lopen, spreek em aan, en zn matties ook. Sluit het gesprek af met een knuffel of groepsknuffel. Zo gaan we ze geaccepteerd laten voelen!

En vervolgens zwem jij rondjes in een gracht ergens in Amsterdam.:D

vertel ze over Jezus, dat ze alleen gered kunnen worden door HEM te accepteren als hun Redder & Verlosser; zoniet.......moeten ze maar naar Marokko!
:D

Wie zegt dat ik nog steeds in een koelcel werk?
Je controleerde mijn posts toch dan moet je al lang weten dat ik elders werk;)
Ik werk liever voor mijn centen dan dat ik zoals jou doe immers bij locatie in je profiel staat duidelijk "in de lappenmand" houd jij je wel aan je sollicitatieverplichtingen straks word je nog gekort moet je weer stelen e.d.
En hou nou maar op je vernedert je met iedere post steeds een beetje meer.

:roflol: in de lappenmand refereert aan mijn training :) Ik werk wel gewoon. Waarschijnlijk niet te bevatten voor een koelcel-medewerker of misschien ben je nu wel magazijn-medewerker :roflol:

:roflol: in de lappenmand refereert aan mijn training :) Ik werk wel gewoon. Waarschijnlijk niet te bevatten voor een koelcel-medewerker of misschien ben je nu wel magazijn-medewerker :roflol:

Haha en wat kon jou het schelen wat ik doe?
Ik weet zeker dat ik met meer plezier naar mijn werk ga dan jou.
En daar mag jij een puntje aan zuigen.

Haha en wat kon jou het schelen wat ik doe?
Ik weet zeker dat ik met meer plezier naar mijn werk ga dan jou.
En daar mag jij een puntje aan zuigen.

Hahaha je denkt me te pakken op mijn blessure die ik op het moment heb , maar je slaat volledig de plank mis. En dan hoop je je er nog uit te kunnen redden : "ik ga met plezier naar mijn magazijn" :roflol: What a life.............

Kan wel zien dat jij ook een geestelijke handicap hebt en het opneemt voor je broeders..............

Laatst bewerkt:
Hahaha je denkt me te pakken op mijn blessure die ik op het moment hebt maar je slaat volledig de plank mis. En dan hoop je je er nog uit te kunnen redden dat je met plezier naar je magazijn gaat :roflol: What a life.............

maak een eigen topic, en vecht het daar uit.........DAMES!!

Terug
Naar boven