XXL Nutrition

Veel last van mijn arm

random123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

ik ga over een uurtje weer te fitnessen maar ik heb nu al de hele dag last van mijn linker arm. Ik ben eergister voor het eerst te fitnessen geweest maar dit voelt niet als gewoon spier pijn. Als ik mijn arm strek voel ik aardig wat pijn in de binnenkant van mn elleboog. dit gaat door tot mn bicep. Dus zou ik gewoon doortrainen? Ik heb ff geprobeerd en kan nu niet eens een 10kg dumbbel omhoog krijgen met die arm zo pijn doet het. Dus trainen of ff vandaag overslaan

Als je niet eens een dumbbell van 10 kg op kunt tillen, lijkt het me niet al te verstandig om te gaan trainen maat.

Niet zoveel fappen met links.

Niet verstandig om dan nog te gaan trainen, anders maak je het straks nog erger dan het is. Goed rusten en je arm zo min mogelijk belasten.

1 step back, 2 steps forward ;)

klinkt als tendinitis, niets doen wat pijn doet en stoppen met barbell bicep curls.

Overblasting, wellicht gebruik je te zwaar gewicht met je oefeningen of slechte uitvoering.

Ik was nog optijd though.

Als je gewoon hebt kunnen trainen, heb je je vast zitten aanstellen.

Waarschijnlijk is de spier overbelast of je heb je teveel gewicht gebruikt. Je kan beter rust pakken dan proberen er doorheen te trainen. Mijn ervaring is dat je het alleen maar erger maakt.

Eventueel kan je Glucosamine, Chondroitine & MSM gebruiken, dit draagt bij aan het herstel van de spieraanhechtingen.

Ja super verstandig inderdaad als je ergens pijn hebt, vooral jezelf niet inlezen over de pijn en uitzoeken waar ie vandaan komt en je techniek bijstellen... gewoon lekker doorgaan en blessures creëren... Je zou eens wat leren...

Alle grote blessures begonnen ooit klein.

Terug
Naar boven