Fitness Seller

Veel mg's injecteren in 1x

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Ga op

625 test e
500 deca
625 mast e

L+R bil

Wou dit in 1x injecteren vanavond,
Lijkt me toch niet zo'n probleem toch.
Bedoel meer dat ik geen acute problemen krijg zoals hoofdpijn bloeddruk en dergelijke.

Vorige keer in 1x 1000 test e vernam ik wel een beetje aan men hoofd namelijk.

Ben van plan sowieso eerst gewoon 1x per week te pinnen namelijk.

Hoef geen moeilijke antwoorden. Gewoon of dat vertrouwd js om in 1x te doen.

Zoveel ml is dat toch ook weer niet?

Maar waarom niet e3d prikken. Heb je het iets mooier verdeelt, stabielere waardes en minder ml's per keer.

Is het Prop of is het Ent.? Maakt nogal uit qua stabiele bloedwaarden...

Verder...625mg Mast? In watvoor mg per ml krijg jij het dan? Want dat is een hele specifieke dosering, evenals je deca...de meeste nandrolone word verkocht in 200mg/ml niet 250mg/ml

In principe zou je bij lange esthers zeker 1x p/week kunnen pinnen...bij korte esthers ZEKER NIET!

• Topic Starter Topic Starter
Zoveel ml is dat toch ook weer niet?

Maar waarom niet e3d prikken. Heb je het iets mooier verdeelt, stabielere waardes en minder ml's per keer.

Meer prikken doe ik strajs wel alsk op para en sust oid ga vandaar haha

@BeastBeyond
Heb mast op 250 en deca op 250..

Dus 2.5 ml mast en test en 2ml deca

Als je ervaring hebt zijn die doseringen niet heel gek hoor...ik ga zelf vanaf volgende week op 2,5 gram per week....alles komt neer op hoeveel ervaring met gear je hebt.

Heb nog geen gekke doseringen gegaan.

800 tren e met 375 test e en
500 omnadren met 500mg primo en 350 ace.

Gaat me er meer om. Maakt het verschil qua risico met nu de helft en woensdag de helft. Lijkt me niet toch ? @Galen *hint

Je doet t links en rechts, waarom dan niet gewoon maandag links en donderdag rechts? Stabieler deze manier. Jouw manier kan ook prima hoor. Maar gezien t niet minder vaak prikken is zou ik t ma + do doen.

Je doet t links en rechts, waarom dan niet gewoon maandag links en donderdag rechts? Stabieler deze manier. Jouw manier kan ook prima hoor. Maar gezien t niet minder vaak prikken is zou ik t ma + do doen.

Heb t nu eerst niet thuis liggen. Me moeder weet van vorige keer met me geelzucht en weet niet hoe zo'n vochtkop ik krijg. Ben overdag aan het werk hea dus heb geen zicht op me kamer.. vandaar haha

Heb t nu eerst niet thuis liggen. Me moeder weet van vorige keer met me geelzucht en weet niet hoe zo'n vochtkop ik krijg. Ben overdag aan het werk hea dus heb geen zicht op me kamer.. vandaar haha

Stop t in je PC kast. Of gaat je ma compleet sherlock holmes op je ass? :D

Stop t in je PC kast. Of gaat je ma compleet sherlock holmes op je ass? :D

Weet ik dus niet, denk het niet maar wil het risico niet lopen haha.
Op tren enz merkr ze gewoon dat ik aggresiever ben. En vocht zal der ook opvallen denk ik..

Maar kan gewoon dus ?

Van helemaal niets naar 1,7gr in een keer ga je zeker merken aan je bloeddruk de eerste 2 dagen, daarna zal er wel gewenning optreden. Eigenlijk 1 van de redenen dat ik altijd lager begin en langzaam verhoog. Hoofdpijn en agressiviteit zijn twee zaken die je direct kunt linken aan een hogere bloeddruk. Qua ML is het geen probleem, maar ik zou toch op de helft beginnen en langzaam verhogen naar je 1,7gr.

Van helemaal niets naar 1,7gr in een keer ga je zeker merken aan je bloeddruk de eerste 2 dagen, daarna zal er wel gewenning optreden. Eigenlijk 1 van de redenen dat ik altijd lager begin en langzaam verhoog. Hoofdpijn en agressiviteit zijn twee zaken die je direct kunt linken aan een hogere bloeddruk. Qua ML is het geen probleem, maar ik zou toch op de helft beginnen en langzaam verhogen naar je 1,7gr.
Heb het ook iets anders gedaan. Anders vond me vriendin het niet vertrouwd haha.

Gister 625 deca en 250 test gezet en straks als ze wakker is nogmaals 250 test met 625 mast.

Ben alleen t*ring dom geweest. Niet goed nagedacht en alleen 100 3ml spuitjes besteld. T kan der net niet in.. dus gister alsnog prik in me been gezet met 50mg test :roflol:

* voelde net pakjes avond gisteren haha kon de hele week al niet wachten..

Ga op

625 test e
500 deca
625 mast e

L+R bil

Wou dit in 1x injecteren vanavond,
Lijkt me toch niet zo'n probleem toch.
Bedoel meer dat ik geen acute problemen krijg zoals hoofdpijn bloeddruk en dergelijke.

Vorige keer in 1x 1000 test e vernam ik wel een beetje aan men hoofd namelijk.

Ben van plan sowieso eerst gewoon 1x per week te pinnen namelijk.

Hoef geen moeilijke antwoorden. Gewoon of dat vertrouwd js om in 1x te doen.

Als je zoveel ml neemt ben je toch wel een beest of tenminste 120kg. Hoop ik toch want zoveel ml als je maar 70a90kg kg weegt. Kzou het nut niet weten daarvan.

Als je zoveel ml neemt ben je toch wel een beest of tenminste 120kg. Hoop ik toch want zoveel ml als je maar 70a90kg kg weegt. Kzou het nut niet weten daarvan.
Z'n stats staan er gewoon hoor..... 191cm 116kg bij 15%bf

persoonlijk vind ik dat TS wel erg veel BF met zich mee draagt....ik bedoel, Masteron ga je pas echt iets van zien rond de 10% BF. Daarboven zal je er weinig tot niets van ervaren (behalve dat het de deca-sides redelijk kan onderdrukken, maar verder zonde van het geld!)

Mast voor a/e verhoudingen is prima. En ook op 80% bodyfat doet mast zn werk. Dus geen idee uit welke hoed je dit vandaan tovert.

• Like
Waarderingen: vntl
Mast voor a/e verhoudingen is prima. En ook op 80% bodyfat doet mast zn werk. Dus geen idee uit welke hoed je dit vandaan tovert.
Nooit geen last van bubble on your ass met zoveel ml? En soms kloppen de ml en mg niet op de flesjes heb ik al gemerkt

Terug
Naar boven