newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mast voor a/e verhoudingen is prima. En ook op 80% bodyfat doet mast zn werk. Dus geen idee uit welke hoed je dit vandaan tovert.
Masteron ga je pas echt iets van zien rond de 10% BF. Daarboven zal je er weinig tot niets van ervaren (behalve dat het de deca-sides redelijk kan onderdrukken, maar verder zonde van het geld!)
Hehe gewoon hard aan sjorren zelfde effect ;-)Hardener? Hij zit aan de deca. Jij denkt dat ie mast neemt om harder te worden? Alleen om zn leuter hard te laten worden ja.
Waar neem je het anders voor dan pik? Voor de sides? PRIMA, maar zoals gezegd is 200mg/week ZAT om alleen sides tegen te gaan.... dus waarom zou je meer nemen?Hardener? Hij zit aan de deca. Jij denkt dat ie mast neemt om harder te worden? Alleen om zn leuter hard te laten worden ja.
Waar neem je het anders voor dan pik? Voor de sides? PRIMA, maar zoals gezegd is 200mg/week ZAT om alleen sides tegen te gaan.... dus waarom zou je meer nemen?
Gaat me vooral om het vocht enigszins te beperken.
Das de enige reden dat er mast bij zit..

Neem dan gewoon de helft, en bewaar de andere helft voor als je droger staat.... Mast is echt (in mijn mening) fking amazing als je rond de 10%bf staat.... en dus het bewaren waard, want van 300mg EXTRA per week ga je dus niets merken, daar zijn @Stunna en ik het zelfs over eens, en dat is de eerste keer dat ik dat kan zeggen![]()
Heb de aders over men onderbuik/schaamstreek lopen en zag ze zelfs op me schouders nu. Houd alleen een soort buikje door vroeger obese te zijn geweest..
Meet bijv 24mm bij me buik.
18mm onder rug en 14mm bovenrug. Alleen ik pak geloof ik veel meer vel en weet niet of meting dan correct is. Supprailac en zijkant onder me borst meten bijv ruim gemeten 8-10mm..
Dus ga altijd gewoon daar van uit qua vet % . Dan valt het altijd mee