Fitness Seller

Veel mg's injecteren in 1x

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
.

Mast voor a/e verhoudingen is prima. En ook op 80% bodyfat doet mast zn werk. Dus geen idee uit welke hoed je dit vandaan tovert.

Lezen is niet je sterkste kant geloof ik.

Masteron ga je pas echt iets van zien rond de 10% BF. Daarboven zal je er weinig tot niets van ervaren (behalve dat het de deca-sides redelijk kan onderdrukken, maar verder zonde van het geld!)

Tuurlijk werkt het, dat betwist ik niet, maar het is geen mass gainer, het is een echt een 'hardener'. Het verbeterd de kwaliteit, hardheid en definitie van de spier, ondermeer door vocht te onttrekken etc. Daar ga je gewoon weinig van zien/ervaren op 15%bf.... zit teveel vet over de spier om het effect goed te kunnen zien. Google maar ff ofzo...ik ben niet de eerste met deze mening, het is ondertussen consensus volgens mij. En als je het alleen neemt voor de deca-sides is 200mg per week meer dan genoeg..

Hardener? Hij zit aan de deca. Jij denkt dat ie mast neemt om harder te worden? Alleen om zn leuter hard te laten worden ja.

Hardener? Hij zit aan de deca. Jij denkt dat ie mast neemt om harder te worden? Alleen om zn leuter hard te laten worden ja.
Waar neem je het anders voor dan pik? Voor de sides? PRIMA, maar zoals gezegd is 200mg/week ZAT om alleen sides tegen te gaan.... dus waarom zou je meer nemen?

Gaat me vooral om het vocht enigszins te beperken.

Das de enige reden dat er mast bij zit..

Waar neem je het anders voor dan pik? Voor de sides? PRIMA, maar zoals gezegd is 200mg/week ZAT om alleen sides tegen te gaan.... dus waarom zou je meer nemen?

In een bulk met test en deca niks anders dan je leuter. Vocht zou kunnen, maar zeker niet voor hardheid.. wel eens dat hij weg kan komen met de helft idd. 300mg is waarschijnlijk zat.

Gaat me vooral om het vocht enigszins te beperken.

Das de enige reden dat er mast bij zit..

Neem dan gewoon de helft, en bewaar de andere helft voor als je droger staat.... Mast is echt (in mijn mening) fking amazing als je rond de 10%bf staat.... en dus het bewaren waard, want van 300mg EXTRA per week ga je dus niets merken, daar zijn @Stunna en ik het zelfs over eens, en dat is de eerste keer dat ik dat kan zeggen ;)

Ben vrij gevoelig voor vocht en wil geen ai's meer nemen.

Alsk merk dat ik qua vocht zowat niks bij kom kan het zijn dat ik het verlaag. Kijk het eerst eventjes aan.

Vorige keer op 1000mg test only zeiden zelf van die balken mensen in de sportschool hier in gebrekkig Engels van ; testosteron aye?

Neem dan gewoon de helft, en bewaar de andere helft voor als je droger staat.... Mast is echt (in mijn mening) fking amazing als je rond de 10%bf staat.... en dus het bewaren waard, want van 300mg EXTRA per week ga je dus niets merken, daar zijn @Stunna en ik het zelfs over eens, en dat is de eerste keer dat ik dat kan zeggen ;)

Heb de aders over men onderbuik/schaamstreek lopen en zag ze zelfs op me schouders nu. Houd alleen een soort buikje door vroeger obese te zijn geweest..

Meet bijv 24mm bij me buik.
18mm onder rug en 14mm bovenrug. Alleen ik pak geloof ik veel meer vel en weet niet of meting dan correct is. Supprailac en zijkant onder me borst meten bijv ruim gemeten 8-10mm..

Dus ga altijd gewoon daar van uit qua vet % . Dan valt het altijd mee

Heb de aders over men onderbuik/schaamstreek lopen en zag ze zelfs op me schouders nu. Houd alleen een soort buikje door vroeger obese te zijn geweest..

Meet bijv 24mm bij me buik.
18mm onder rug en 14mm bovenrug. Alleen ik pak geloof ik veel meer vel en weet niet of meting dan correct is. Supprailac en zijkant onder me borst meten bijv ruim gemeten 8-10mm..

Dus ga altijd gewoon daar van uit qua vet % . Dan valt het altijd mee

Heb precies hetzelfde....K*T is dat he? Echt om van te janken...geen idee hoe ik daaraf kom zonder chirurgische ingreep.

Liposuctie.

Ja...maar dat voelt toch als 'cheaten' (stom he, dan gebruik je al gear maar lipo vind ik dan weer nep)
Aan de andere kant, als ik het na mijn komende blast niet behoorlijk minder word....wat moet ik dan anders nog?
Ik heb aders op mijn benen, armen, borst, schouders, maar ondanks dat je vaag mijn abs kunt zien zit er dat kloterige laagje hardnekkig vet overheen wat maar niet weg wilt...
Mijn buik bepaalt mijn BF%, want ik meet het 'ouderwets'. Ik kan amper iets vastpakken om te meten op mn borst, en mijn benen al helemaal niet, meer vel dan vet, maar die buik...daar slaat de BF caliper van op hol....

Terug
Naar boven