AndroidHealthClinic

Vegetariër gaat cutten

Bianca_123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
57kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ben nu een tijdje bezig met krachttraining, mijn spieren worden groter, maar je ziet dit niet goed.
Dus wil ik nu graag gaan cutten.

Ik ben nog beginner en heb al een beetje zitten zoeken en dan kom ik op het volgende:
om te cutten moet je de volgende verhouding hebben in je schema: vet 30-40% - kh 10-30 % = ei 40-50%, klopt dat?

Mijn gewicht is 57 kg, vetpercentage ca. 17. Leeftijd: 30 jaar. Ook ben ik vegetariër (ik eet ook geen vis).

Ik kwam dan op het volgende schema uit:

upload_2017-10-5_22-32-35.png

Is dit wat? het lijkt me zo weinig ..

Gr, Bianca

Je vetpercentage is geen 17% als je wilt cutten, dat is heel droog voor een vrouw. Hoelang ben je?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is ook een schatting.. kan tot 20 zijn, moet dit nog opmeten. mijn lengte is 1,72

20% is voor een vrouw ook vrij weinig, dan moet je al redelijk zichtbare abs hebben.

1250 kcals zijn denk ik echt te laag. Weet je uit ervaring al wat je onderhoud is?

Daarbij, als je vetpercentage 20% zal je zeer waarschijnlijk al een goede definitie hebben.
Of je hebt zo weinig spiermassa dat er weinig te zien is, dat kan natuurlijk ook.

Als je net begonnen bent met krachttraining en je bent geen obees kan je naar mijn idee het beste op onderhoud of +200 kcals er boven gaan zitten. Op deze manier heb je nog de meeste kans om van je beginnersgains gebruik te maken en langzaam wat spier aan te maken en het vet een klein beetje te laten dalen.

Zolang je ewitig 2 gram per kg is en minstzns 1 gram vet per kg maken je macro % verder niets uit

Terug
Naar boven