Fitness Seller

vele malen opdrukken

voetballie

Novice
Waardering
0
als je elke dag 50 keer opdrukt( in een keer achter elkaar) wat heeft dat dan voor nut ? gewoon met handen op schouder breedte, train je dan niet je borst helemaal droog waardoor die klein lijkt??

ik druk meestal in setjes van 30 en 20 keer, totdat ik de 100 heb........het lijkt me wel goede cardio!
;)

Heeft geen nut, behalve dat je je spier uithoudingsvermogen traint.
Zonder minder te eten en cardio ga je niet droger worden, en je kan al helemaal niet vetverbranden rond een spier door die spier te trainen.

Je kan trouwens wel met gewicht op je rug opdrukken zodat je er 6 a 12 herhalingen (voor massa) uit haalt, misschien je kleine zusje op je rug laten zitten tijdens opdrukken :D

Je traint je spieruithoudingsvermogen. Ze gaan er niet kleiner van worden mits je het niet elke dag doet. Ze gaan er ook niet echt van groeien want daar zijn het teveel herhalingen voor

misschien als je een overvloed aan type 2 vezels hebt dat je er iets van kan groeien, maar aan de andere kant belemmerd het je herstel wel wat indien je je borst bijv 1 keer zwaar en 1 keer licht zou pakken. beetje uitproberen wat voor jou goed werkt.

als ik pomp is het 5 setjes van 100.

als ik eens geen zin heb om te trainen doe ik dit

als je elke dag 50 keer opdrukt( in een keer achter elkaar) wat heeft dat dan voor nut ? gewoon met handen op schouder breedte, train je dan niet je borst helemaal droog waardoor die klein lijkt??

leuk voor je spieruithoudingsvermogen maar vrij nutteloos verder.
en nee het zal je borst niet doen uitdrogen :D of kleiner maken, maar groter zal je borst er ook niet echt van worden ;)

Ik ken iemand die het al jaren doet (hij voetbalt en (bijna) elke avond pompt hij en doet hij sit ups), hij heeft best wel een goede borst en triceps

Een goede vriend van drukt ook elke dag .
Die heeft ook een mooie borstkast.

• Topic Starter Topic Starter
is het aan te raden voor iemand die thuis traint en geen bankje heeft om te benchpressen ? om toch een beetje kracht in je borst en triceps te krijgen.

Je zou ook gewoon Dumbbell presses kunnen doen als je dumbbells hebt, moet je alleen even een manier verzinnen waarop je het kan doen omdat je geen bankje hebt,het kan volgens mij oko wel op een platte vloer, alleen dan kan je nie zover terug met je armen.

Voor triceps, mischien dippen? bijvoorbeeld op een bankstel of slaapkamer bed? Doe ik soms ook wel eens ;p

is het aan te raden voor iemand die thuis traint en geen bankje heeft om te benchpressen ? om toch een beetje kracht in je borst en triceps te krijgen.

Kun je wel doen, toen ik 14 was ben ik daarmee begonnen.

de standen van je armen kun je ook veranderen bij. naast de borst

voor variatie. 100 reps vind ik zelf wel veel.

Klopt Porterhouse,

Ik meende ook eens dat ik ergens een beschrijving had gezien van een training zonder gewichten of iets dergelijks, gewoon door op tedrukken.

Bijvoorbeeld inplaats van je handen dichterbij elkaar te zetten en dan opdrukken.
Ik weet niet meer precies welke site het was, volgens mij was het een filmpje op youtube
Die gast had het over heel sloom terug gaan en explosief opdrukken, dit dan met variatie van uitvoeringen.

Je zou ook gewoon dumbbell presses kunnen doen als je dumbbells hebt, moet je alleen even een manier verzinnen waarop je het kan doen omdat je geen bankje hebt,het kan volgens mij oko wel op een platte vloer, alleen dan kan je nie zover terug met je armen.

Voor triceps, mischien dippen? bijvoorbeeld op een bankstel of slaapkamer bed? Doe ik soms ook wel eens ;p

1 arm dumbbell drukken, schijnt zwaar te zijn

ik wissel mijn schema om de 6 weken altijd af met minimaal 1 week aan pushups/pullups en situps. en dan 10 setjes van 20-30, 3 keer per week... m'n spieren worden er toch elke keer weer iets voller van, omdat ze het niet gewend zijn normaal zit ik namelijk aan de 4 sets met 3-10 herhalingen... heb je meer een "german volume training" idee... voor mij werk het

Terug
Naar boven