MuscleMeat

Vele toppers naast elkaar!

Hier heb je de Amerikaanse site. [Link niet meer beschikbaar]
Daar staat ook een woordje commentaar bij.

Vind de rug van Dorian nog steeds UBER! :D

Je ziet dat arnold's biceps gewoon anderhalf keer groter is als die van coleman..

Vette site. Dorian Yates blijft trouwens wel de hardste fysiek hebben.

BBnoel zei:
ja ik vind dat ronnie ook maar allen een hoop massa is, er zijn veel meer bb met beter symetrie en vromen
ronnie is gewoon bruut, maar geef mij maar die diep uitgesneden benen, kzou er wel geld voor leggen als ronnie een jaartje de O miste, kijken wat er dan gebeurd:D:D

Je ziet
dat arnold's biceps gewoon anderhalf keer groter is als die van coleman..

Die foto klopt en dat is wel met meerdere, sommige zijn dichterbij genomen en daarna weer bijgeplakt bij een foto met meer afstand.
Dan komt er nog bij dat het een zwarte achtergrond heeft en met bruine zwarte mensen komt het dan slechter uit met de foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
ronnie is gewoon bruut, maar geef mij maar die diep uitgesneden benen, kzou er wel geld voor leggen als ronnie een jaartje de O miste, kijken wat er dan gebeurd:D:D
Of wat bv Sergio Olivia in deze tijd had gedaan..
Met de nieuwe kennis/supplementen etcetera...

Vind ik best interessant :)

ronnie en arnie naast elkaar : ik zie mooier figuur bij arnie....benen mooier ...zijn armen vallen gelijk goed op en doe van ronnie zijn dan klein bij die buik en benen van um. coleman is wel 1 bonk spier maar vind het arnie figuur veel mooier. en die armen van arnie (misschien ben ik gek) vind ik indrukwekkender als die van coleman

Heer Schwarz blijft voor mij altijd number 1.

Arnold was vroeger nog een athlete, die deed nog andere dingen er bij zoals zwemmem hard lopen fietsen.

Die gasten van tegenwoordig kunnen niks meer, Bodybuilders van deze tijd kunnen zelfs niet meer kilometer hardlopen.
Ze mogen dan wel 30 kilo zwaarder wegen kwa spiermassa en botmassa, maar dat is totaal niet af telezen aan hun fysiek ze alleen maar meer achter uit gegaan.

Trouwens het bljift synergy Conditionele training en kracht training, dat word nog wel eens vaak onderschat in het bodybuilding wereldje, behalve dan bij natural bodybuilders die verdiepen zich nog een beetje in de materie van voeding en training.
Ik ben in het verleden met pofbodybuilders vaak indiscussie gegaan omtrent training en voeding die gasten weten echt niet waar ze over praten.

Kijk eens naar de heer Ed van Amsterdam, ik vraag me af waar die gast in godsnaam mee bezig op het moment doet hij twee kracht training sessies keer 6 in de week= 12 keer in de week training, dat is vragen om moeilijk heden met je central nervous system

We kunnen beter een voorbeeld nemen aan de heer Hans Kroon, en z'n vriend die 1.90 is met een gewicht van 125 kilo 15% en een arm van 53 cm die vriend staat in het boekje van necedo. of Berend Breitenstein, Tom Venuto.

Kijk hier ik wil ook weer niet mee zeggen dat alle prof bodybuilders of amateur bodybuilders die gebruiken niet weten waar ze over praten, dat blijft een klein percentage tegen over de natural bodybuilders.

P.

D
ie gasten van tegenwoordig kunnen niks meer, Bodybuilders van deze tijd kunnen zelfs niet meer kilometer hardlopen.
Ze mogen dan wel 30 kilo zwaarder wegen kwa spiermassa en botmassa, maar dat is totaal niet af telezen aan hun fysiek ze alleen maar meer achter uit gegaan.

Ja daarom deed Levrone ook vorig jaar voor grap een wedstrijd met montgonery 100 m sprint.
:rolleyes:

Hij loopt jou eruit, mij en je god Arnold.

Zoals exctince zegt: die praatjes verkoop je maar aaan het festival publiek en nou wegwezen jullie stelletje mafkezen

Ja daarom deed Levrone ook vorig jaar voor grap een wedstrijd met montgonery 100 m sprint.

Hij loopt jou eruit, mij en je god Arnold.

Zoals exctince zegt: die praatjes verkoop je maar aaan het festival publiek en nou wegwezen jullie stelletje mafkezen

Beste Sila,

Ten eerste Arnold is geen god voor mij, ik heb hem wel bewondert, hij heeft het verder geschopt dan alle bodybuilders op het moment.

Van al die gasten is niks over gebleven van vroeger ze zijn allemaal een wrak, ze kunnen niks meer voobeelden Mik Katz, Andreas Munzer, Ed Corney,Mike Katz.
ze hebben allemaal al tientallen operaties achter de rug.

Dat mag ook wel dat leverone mij er uit loopt, die vent is 1 grote chemische fabriek hij propt voor 220.000 gulden er in z'n om een beetje fatsoenlijk te trainen, en prestaties neer te zetten.
Dus zo veel respect heb ik niet voor die gasten van tegenwoordig.Je ziet het zelf bij die gasten als ze even stoppen met spuiten en toch door blijven trainen en eten blijft er niks over van die lui.

P

Terug
Naar boven