MuscleMeat

VenEvol, Fatburner uit het buitenland

Cotjuh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Goedenmiddag,

Ik zat even te surfen naar de illegale Hydroxycut Hardcore of de Venom Hyperdrive. Ik heb hier veel goeie berichten over gelezen..
Maar dat scheen achteraf om een oudere versie te gaan..

Nu kwam ik dit supplement tegen in 1 vd buitlandse webwinkels :

(Is een vertaald stukje dus let niet op de fouten)
____________________________________________________________​

venEvol is een nieuwe vetverbrander van Evolution Labs.​

venEvol is a new fat burner from Evolution Labs.
venEvol is vergelijkbaar in kracht en potentie om de originele Venom Hyperdrive ALRI, die werd geformuleerd.​

.
venEvol Hoogtepunten van het product
venEvol Product Highlights

* Versnelde Fat Loss

*Multiphase capsule​

* Ultimate Thermogenic​

* Ultra krachtige formule​

Elke portie van 1 venEvol capsule bevat:

Vitamine B12 (Cyanocobalomin) 20mcg 333,3%

Unieke eigen Matrix 675mg

[Evocamin 4.0: cacao-extract met toegevoegde Synephrine, guarana-extract (99% Xanthines), venEvol Compound: [Maximowizia Chinensis Extract, Phaseolus Vulgaris Extract, R-Alpha Liponzuur, 5-Hydroxy L-Tryptofaan, Guggul extract (Commiphora Mukul 2,5% Guggulsteronen), Rhodiola Rosea wortel extract, Tyrosine Ethyl Ester, Propionyl-Carnitine Ethyl Ester, Venamine (Thiamine trisulfide / disulfide)], Metabole Multiplier Matrix: Gember, Capsicum, Bioperine, Yohimbe HCl, Hoodia]

Andere venEvol Ingrediënten: gelatine, cellulose, siliciumdioxide, natrium alginaat, ethylcellulose, oliezuur, ammoniumhydroxide, magnesiumstearaat, titaandioxide, FD & C Red # 40, FD & C Blue # 1​

venEvol Routebeschrijving: Als een volwassene voedingssupplement, neem een (1) capsule voor het ontbijt of 's morgens tijdens de trainingssessie, en een (1) meer capsule bij het halverwege de middag.

Is dit nou wat !?! Het bevat de ingredienten waarop Hydroxycut Hardcore of de Venom Hyperdrive zijn afgekeurd.. Yohimbe HCl en Hoodia..
Lijkt mij wel wat..

greetz

Laatst bewerkt:
Gewoon een potje ECA bestellen uit het buiteland. Dan ben je zeker van een goede werking.

wat de venom zo leip maakte was sibutramine, helaas word er nog steeds op dit succes gelift.

naar mijn mening kan niks van sups een obesitas medicijn als sibustramine evenaren.

zekerheid heb je gewoon met ephi, of gewoon sibutramine fixen

die oude venom was echt super, nog beter als ECA.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat de Yohimbe HCl was afgekeurd in de Venom, maar het blijkt dus de sibustramine te zijn..

Zijn er ook mensen bekent met de ECAY-stack?

Terug
Naar boven