Fitness Seller

Venom Special Tactics iemand ervaringen?

klikki

Novice
Waardering
0
Ik heb ipv Venom Hyperdrive bovenstaande supplementen gekregen. Foute bestelling via Nutrishop.nl . En ik kan maar geen contact met Nutrishop krijgen om ze te retourneren (nooit daar bestellen, inzake slechte service!!)..

Maar heeft iemand ervaringen met dit supplement? Is het wat? ik heb een supplement nodig voor meet energie.

Hoop snel van iemand wat te horen.

Ik heb ipv Venom Hyperdrive bovenstaande supplementen gekregen. Foute bestelling via Nutrishop.nl . En ik kan maar geen contact met Nutrishop krijgen om ze te retourneren (nooit daar bestellen, inzake slechte service!!)..

Maar heeft iemand ervaringen met dit supplement? Is het wat? ik heb een supplement nodig voor meet energie.

Hoop snel van iemand wat te horen.

Hieruit mag ik concluderen dat U ook naar onze geweldige [maar immer serieuze] DBB-Meet komt?

:D

Volgens mij werkt het goedje wel, volgens mij staan er hier nog geen reviews over helaas. Maar misschien op bodybuilding.com? :)
Als je het gaat testen, kun je er een review van maken? ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoelde uiteraard meeR energie..

damn ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn venom hyperdrive 3.0 verzonden is :roflol:
hopelijk krijg ik de goeie... ik zit er nou al 2 weken op te wachten..
hopelijk krijg ik het effect dat ryu beschreef anders wordt ik helemaal zot

hahaha vraag maar een ericR, die had er ook wel lol van! :D

Weinig goeds btw over te lezen.

[Link niet meer beschikbaar]

weinig goeds over special tactics, bedoel je?

en waar lees je dat dan?

ik kan er namelijk geen recensies hierover vinden..

zijn 2 negatieve reviews op 1fast400.

zoek op de forum van bb.com. heeft dezelfde zoek functie als dit forum..

Dat product voel je ook niet werken, Venom toch wel een beetje...

Fat burning due to more mitochondria to do so and fat oxidation via our good friend PPAR-alpha.

Fat storage control.

Better insulin activity control so calories are stored as lean tissue instead of waist wrap for winter.

Anti-oxidant qualities to protect cells form the damage normally done by calorie restricted diets and training.

A cool hatred for cells that are not supposed to be mass produced.

Improved lipid metabolization.

ALR Industries Venom Special Tactics, Stimulant free synergistic fat loss

Wel na een stevig gebruik van Hyperdrive 3.0 zo een 3 caps per dag nam ik er Special-Tactics ->"ST" bij daarmee coolde alles weer af en kwam er rust .... 30 min voor het slapeng aan nog 2 tabs Lean-Dreams erbij en prima idd. Na 90 dagen een 12 kilo eraf ,enfin ST werkt prima juist enkel ik kreeg er zo een koude frisse neus van .

Terug
Naar boven