AndroidHealthClinic

Veranderd

Staaltje100

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
Allereerst leuke site

Ik heb vroeger heel wat in de sportschool rond gehangen
Was er niet weg te slaan ... omdat ik van natuure geen aanleg heb om aan te komen hoef ik hier niet te vertellen wat voor moeite je moet doen om aan te komen ...van mijn natuurlijke gewicht van 65 naar de 90 gegaan met veel heeeel veel moeite maar plezier .. 3 kuurtjes gebruikt in 10 jaar tijd eerste in pil vorm toen 2 x injecteren .
Beviel me prima ... rustig kuurtje ..en was zeer tevrede.. naar een ongeval in 2008 niet meer kunnen sporten en 2 jaar plat gelegen. Dus de kilos vlogen er weer van af..ben weer begonnen met sporten en had mijn zinnen weer gezet op een klein kuurtje .. wat me opvalt is dat het erg is veranderd naar al die jaren ... zoveel nieuwe producten en hoor de gekste verhalen van nep spul dat ik er haast bang van wordt .. ik ben net lid van deze site om me weer in te lezen.. maar alle hulp is welkom om me te waarschuwen of te leiden ...en ja ... weer verslaafd aan de ijzers..

Hoe lang ben je weer begonnen met trainen? Als 1m83 met 71 kg klopt, is er nog veeeeeeeeeel winst te behalen zonder anabolen. Kun je die tijd mooi gebruiken om een beetje research te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu weer 2 jaar bezig ..kom van de 65 kilo.. en klopt dat er nog steeds vooruitgang in zit ..maar leeftijd speelt ook een rol ....en geduld naatuurlijk had ik vroeger meer als nu

Hoe oud ben je nu?

In 2 jaar van 65 naar 71, dan is er denk ik nog wel wat winst te behalen in je voeding ..

• Like
Waarderingen: Pren
48
En ja dat is ook zekker de bedoeling
Ben ook niet 2 jaar bezig met mijn voeding ..nu 1 jaar mijn eet schema weer in orde
En er is altijd ruimte voor verbetering..hier ben ik wel in thuis ... en snap je .. tuurlijk eerst alles er uit halen wat er inzit.. ga ook niet morgen beginnen met een kuur.. daarom mijn vraag en neem ik de tijd om me te oriënteren

Kennis over voeding is nu veel beter dan in jaren 80 en 90 (toen er nogal makkelijk naar AAS gegrepen werd als ik zo es om me heen keek), zou me eerst daar mee bezig houden. Is zo veel te bereiken met goede voeding, ook voor hardgainers.

Kennis over voeding is nu veel beter dan in jaren 80 en 90 (toen er nogal makkelijk naar AAS gegrepen werd als ik zo es om me heen keek), zou me eerst daar mee bezig houden. Is zo veel te bereiken met goede voeding, ook voor hardgainers.

Nu wordt er volgens mij veel sneller naar AAS gegrepen dan vroeger. Das toch wat ik rondom mij zie. Train nu 26j. Nu gaan ze aan de AAS om een festivalletje te doen of om op vakantie te gaan. Was in mijn tijd toch allemaal niet.

Wie nam er toen AAS ,meestal mensen die serieus met de sport bezig zijn. Nu zie ik veel mensen kuren die helemaal geen moeite doen in de gym noch in de keuken. Zag ik vroeger toch veel minder.

Nu wordt er volgens mij veel sneller naar AAS gegrepen dan vroeger. Das toch wat ik rondom mij zie. Train nu 26j. Nu gaan ze aan de AAS om een festivalletje te doen of om op vakantie te gaan. Was in mijn tijd toch allemaal niet.

Wie nam er toen AAS ,meestal mensen die serieus met de sport bezig zijn. Nu zie ik veel mensen kuren die helemaal geen moeite doen in de gym noch in de keuken. Zag ik vroeger toch veel minder.

Wat doet dit dan ter zake eigenlijk? Of is het gewoon een constatering die je graag wil delen? Ik snap niet zo goed wat het uitmaakt, welke beweegredenen je hebt om wel of niet een bepaalde keuze te maken. De 1 drinkt voor de gezelligheid en de ander om dronken te worden, waar weer een ander drinkt om zijn pijn te vergeten, of zijn brein te verdoven. Zo eender met AAS, wat je reden ook mag zijn, je moet er zelf achter staan.

Je doet het ook overkomen alsof de personen die sneller naar AAS grijpen bij voorbaat al minder serieus met de sport bezig zijn, is natuurlijk ook gebakken lucht :dunno:

Ik vind het oprecht jammer dat ik er op mijn 18e niet mee begonnen ben, al is het achteraf gezien maar beter, aangezien ik veel rancuneuzer was met eender welke middelen dan ik tegenwoordig ben :p

Ik vind het oprecht jammer dat ik er op mijn 18e niet mee begonnen ben
Kleine reminder:

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

Kleine reminder:

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

Hij is 48 :roflol:

Wat doet dit dan ter zake eigenlijk? Of is het gewoon een constatering die je graag wil delen? Ik snap niet zo goed wat het uitmaakt, welke beweegredenen je hebt om wel of niet een bepaalde keuze te maken. De 1 drinkt voor de gezelligheid en de ander om dronken te worden, waar weer een ander drinkt om zijn pijn te vergeten, of zijn brein te verdoven. Zo eender met AAS, wat je reden ook mag zijn, je moet er zelf achter staan.

Je doet het ook overkomen alsof de personen die sneller naar AAS grijpen bij voorbaat al minder serieus met de sport bezig zijn, is natuurlijk ook gebakken lucht :dunno:

Ik vind het oprecht jammer dat ik er op mijn 18e niet mee begonnen ben, al is het achteraf gezien maar beter, aangezien ik veel rancuneuzer was met eender welke middelen dan ik tegenwoordig ben :p

ik reply gewoon op deze zin :Kennis over voeding is nu veel beter dan in jaren 80 en 90 (toen er nogal makkelijk naar AAS gegrepen werd als ik zo es om me heen keek), zou me eerst daar mee bezig houden. Is zo veel te bereiken met goede voeding, ook voor hardgainers.

ik zeg nooit dat iemand die aan de AAS bij voorbaat minder bezig is met de sport. Maar ik zie wel dat merendeels van de gebruikers slecht traint en slecht eet. En de serieuse mensen in de minderheid zijn.

Toch in al de gyms waar ik de laatste 10 jaar gekomen ben. En niet alleen ik zie dit maar veel mensen die ik ken en al jaren trainen op andere plekken zeggen net hetzelfde.

En je moet er zelf achter staan. Kuren en u dan lamzuipen van vrijdag tot zondag trainen als een mietje . Ze doen maar. Ik vind het gewoon dwaas. En als je daar al niks meer mag over zeggen moet iedereen maar zn mond houden over eender welk onderwerp.
En trek mij er ook niks van aan of anderen dit gebakken lucht vinden.

Maar goed we wijden weer te ver uit.

Herstel op je 48 na een kuur zal wel moeilijker zijn dan bij ne jonge gast als ik dat zo hoor. Mss ook iets om bij stil te staan voor TS.

Laatst bewerkt:
Als iemand in 2 jaar van 65 naar 71 kilo gegaan is kan ik niet echt de conclusie trekken dat hij serieus met voeding bezig is.

Zorg eerst maar dat je naar de 75 gaat in 2 maand en daarna aas er in stouwen want dan pas heb je je voeding ook maar een klein beetje op orde.

Gewoon TRT, beetje zuipen, af en toe beetje sporten ;)

Trt is idd een oplossing,maar is mss een grote stap om te zetten. Ben er nu ook mee bezig (met trt niet met dat zuipen :D ) en heb er toch ook even over moeten nadenken. Mijn test begon met de jaren te minderen zoals bij iedereen ,maar stond nu net onder de onderste grens.

Hoe oud ben je nu?

In 2 jaar van 65 naar 71, dan is er denk ik nog wel wat winst te behalen in je voeding ..

Ik merk wel dat het op natuurlijke manier toch niet zo makkelijk is dan toen ik 25j ofzo was.Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik veel blessures heb opgelopen en ik niet op 100% kan trainen.

Als iemand in 2 jaar van 65 naar 71 kilo gegaan is kan ik niet echt de conclusie trekken dat hij serieus met voeding bezig is.

Zorg eerst maar dat je naar de 75 gaat in 2 maand en daarna aas er in stouwen want dan pas heb je je voeding ook maar een klein beetje op orde.
Als je daar een cunclusie aan trekt heb ik er ook 1
Je leest niet goéd en volgens mij moet je geen conclusie trekken op 1 persoon . In al mijn jaren heb ik wel geleerd dat ieder een eigen levensstijl heeft en dat iemand die binnen een korte tijd 5 kilo aankomt zonder problemen de ander daar gewoon heel veel moeite mee heeft .. ik heb mijn dieet nu een jaar een beetje onder controle en kom langzaam op gang.. mijn leeftijd speelt ook een rol .. wat me opvalt dat ik hier om advies en vraag stel of het klopt dat er in een korte tijd zoveel nep wordt aangeboden en ik hier ben om me in te lezen en niet over 1 dag ijs ga en iedereen over voeding begint ...of dat het wel slim is dat ik er aan begin .. goed bedoelt maar niet waarvoor ik hier ben ...iedereen wel bedankt voor hun reacties

Als je gewoon een NL lab zoekt met een goede naam, heb je weinig kans op fake zooi. Verder; stick to the basics qua middelen, er zijn geen wondermiddeltjes en voor hetgeen jij voor ogen hebt, zou ik niet al te moeilijk doen.

Terug
Naar boven