AndroidHealthClinic

Verbieden dat bier op NS stations!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zo goor he. Zó afstotelijk. Die mensen die om 4 uur 's middags op NS stations halve literblikken Heineken kopen en die met een sigaretje staan op te drinken op het perron. Zo loser-achtig. Net als die mensen met joints in hun bek die er hele perrons in de misselijkmakende damp zetten.

Komen die Heineken-hazen met of zonder blik in de trein, stinkt de hele coupé naar bier. En vaak zijn ze nog moeilijk/dronken/contactgestoord ook.

En anders wel die 'hippe studenten' die het ultracool vinden om met blikken bier op stations te staan keuvelen.

Weg ermee. Alcoholverbod op stations en meteen ook op Schiphol.

Waar maak je je druk om man...? Boeien laat die gasten lekker bier zuipen.

Ik zit lekker in de auto en kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst met de trein moest dus ik heb al die ergenissen gelukkig niet meer.

Rob G zei:
Waar maak je je druk om man...? Boeien laat die gasten lekker bier zuipen.

Jij doet dat zeker ook hè? LOL :D

Biertje is trouwens wel erg goed als PWOB heb ik ergens gelezen hier op het board. :rolleyes:

Opa is weer eens aan het janken, zoek eens een echte baan dan heb je geen tijd om je overal aan te ergeren

wat roken betreft, dat is sinds dit jaar geloof ik verboden in de belgische trains, ik weet niet hoe het bij jullie zit
en dat biergebruik...tja zo lang je er zelf geen last aan hebt kan je er toch weinig op tegen hebben?
dat anderen zich als marginaal willen voordoen hoeft jou toch niet te boeien, maar ik kan begrijpen dat wanneer je elke dag de train neemt, die gozers je op de duur wel de ogen gaan uitsteken bij wijze van spreken.

Ik vind het ook asociaal!
Als ik persé bier wil drinken dan pak ik gewoon mijn eigen auto.

• Topic Starter Topic Starter
Gorilla-Man zei:
Opa is weer eens aan het janken, zoek eens een echte baan dan heb je geen tijd om je overal aan te ergeren

Wat hadden we nou gezegd? Éérst je op de hoogte stellen en dán pas mauwen.
Dus volgens jou hebben advocaten en Boeing-piloten die met de trein naaar hun werk gaan óók een k*tbaan? Wat heeft de manier hoe je naar je werk reist nou met je baan te maken lol

Het gaat mij om die mensen die anderen met hun geconsumeer anderen lastig vallen. Zo zat er vorige week rustig iemand eerst een biertje leeg te drinken, stonk de hele trein naar bier, en nam ie toen een hijs van een ploffie.
Goed hoor :thumb:

Ik word vooral onpasselijk van zwervers die om half 9 's ochtends aan de halve liters lurken op het station.

Ik rook altijd crack op het station. Of is dat ook niet goed!? :rolleyes:

DBC01 zei:
Zo zat er vorige week rustig iemand eerst een biertje leeg te drinken, stonk de hele trein naar bier, en nam ie toen een hijs van een ploffie.

Dus jij was die grommende, zwetende idioot achter mij, die de andere helft van de coupe vergaste met zn trendampen?

:D

DBC01 zei:
Dus volgens jou hebben advocaten en Boeing-piloten die met de trein naaar hun werk gaan óók een k*tbaan? Wat heeft de manier hoe je naar je werk reist nou met je baan te maken lol
It's all about entertainment?

Je ging er anders vrij hard op in :cool:

Dat geef ik dus juist aan, omdat jouw opmerking namelijk niks met entertainment te maken heeft, maar met een domme opmerking (stupidity).

Als je scherpe, rake, mooie opmerkingen wl maken zoals mensen als MrJ, Mighty, Lauw, ik en vele anderen doen, dat moet je in je hebben. Jij probeert het maar je bakt er niks van! :D

Domme opmerkingen maken kan iedereen, het verschil zit ém in het entertainment :cool:

zolang ze geen andere mensen lastig vallen kan ik me er niet aan storen :rolleyes:

Tuurlijk is het pauper-achtig en afstotelijk maar dan ken je je overal wel aan gaan ergeren :o

Haha ja idd het was ook echt leuk bedoelt en dat zinnetje bedenken heeft me een hoop tijd en moeite gekost, maar je hebt gelijk kwa entertainment doe je het voortreffelijk met die idiote topics waarin je als een oud wijf over dingen loopt te zeiken

Gorilla-Man zei:
Haha ja idd het was ook echt leuk bedoelt en dat zinnetje bedenken heeft me een hoop tijd en moeite gekost, maar je hebt gelijk kwa entertainment doe je het voortreffelijk met die idiote topics waarin je als een oud wijf over dingen loopt te zeiken

:D :kiss:

Je hoeft ze niet te lezen hoor. Dus ook niet te reageren. :)

Zal ik er nog eentje plaatsen dan?

Es kijken of jij het over je hart krijgt om 'em niet te openen....:hello:
Nieuwsgierig aagje!

DBC01 zei:

Het gaat mij om die mensen die anderen met hun geconsumeer anderen lastig vallen. Zo zat er vorige week rustig iemand eerst een biertje leeg te drinken, stonk de hele trein naar bier, en nam ie toen een hijs van een ploffie.
Goed hoor :thumb:

Ik was het totaal niet eens met je eerste post, maar nu je je standpunt
wat duidelijker hebt geargumenteerd kan ik me er wel in vinden.
Ik rookte ook weleens een jointje op het peron maar ging dan een flink
eind van andere mensen staan zodat ik hun niet lastig val.
Ik vind dat je best wat kunt drinken/roken op het peron zo lang je
anderen er geen last mee bezorgt.

Je weet trouwens wel weer een punt aan te snijden potverdomme!:)
aandachtsziek hahaha :P:P

Terug
Naar boven