AndroidHealthClinic

Verbieden dat bier op NS stations!

DBC01 zei:
Dat geef ik dus juist aan, omdat jouw opmerking namelijk niks met entertainment te maken heeft, maar met een domme opmerking (stupidity).

Als je scherpe, rake, mooie opmerkingen wl maken zoals mensen als MrJ, Mighty, Lauw, ik en vele anderen doen, dat moet je in je hebben. Jij probeert het maar je bakt er niks van! :D

Domme opmerkingen maken kan iedereen, het verschil zit ém in het entertainment :cool:

Hahahaha die reactie ook.. top hoor

Ik vind die figuren ook erg smerig moet ik eerlijk zeggen. Dat is dan ook de reden dat ik niet meer met de trein reis. Ik vind het niks om een uur door te moeten brengen naast iemand die mijn eetlust verziekt met zijn smerige geuren. Daarvoor hou ik gewoon teveel van eten.

Ik gun iedereen zijn biertje, dat is het niet, maar het zijn vaak ook die smerige shag rokende onverzorgde doorgezweten figuren die het niet kunnen opbrengen om gewoon even te wachten totdat ze thuis zijn, om daar dan in alle rust een pils open te kunnen trekken.

Nee DBC, ik ben het in deze roerend met je eens !

euhm volgensmij is het verboden om alcohol te drinken op openbare plekken, dus lijkt me dat het ook verboden is op stations...

DBC01 zei:
Als je scherpe, rake, mooie opmerkingen wil maken zoals mensen als MrJ, Mighty, Lauw, ik en vele anderen doen, dat moet je in je hebben.

Was het niet je eigen ego wat zo ontzettend stonk ipv dat blikje bier?

Is gewoon uitlokking van de NS, als ik op een gemiddeld NS-perron sta heb ik ook alleen maar zin in drugs of drank om de grauwheid van dat perron te vergeten.

hou er ook niet van, maar dat ene blikje bier doet je de vertragingen snel vergeten:cool: laatst nog vertraging waardoor ik de trein WEL kon halen, was daarvan zo van streek dat ik nu medische hulp krijg

Ik blijf het zeggen: bier is voor mietjes. Dus ook op het station. Dus zeker ook als je je haar over je kale kop kamt, een dikke bril hebt en lesgeeft op een middelbare school. Tot zover de stigmatisering.

Waar ik me aan stoor zijn mensen die voor een kwartiertje treinen de Spits én de Metro pakken. Beetje plaatjes kijken en vervolgens de krantjes achteloos op de stoel laten liggen.

Wat ook vervelend is, en dat is meer mijn eigen varkenseigenschap, zijn die zwarte vingertoppen die je van de Spits lezen krijgt. Kom je aan op je stage met een zwarte neus, omdat je net effe jeuk had aan je linkerneusvleugel. Iedereen kijkt raar, en pas als je naar de wc gaat om je whey-shake van anderhalf uur eerder uit te piesen, snap je al die glimlachjes.

Hé ouwe als het je zo hard stoort schop je ze toch gewoon onder de trein? Of smijt ze uit te trein. Ik zie het probleem niet ???

Sigaretten wel bier niet, man je gedraagt je echt als een ouwe lul... :rolleyes:

Lekker bier drinken :thumbs:

Ze zouden eerder allochtonen uit de trein moeten weren. Die gasten maken altijd herrie voor 10 in het openbaar vervoer. In hun cultuur behoort het kennelijk niet tot de normen en waarden je stemvolume onder controle te krijgen. Daar stoor ik me meer aan dan aan iemand die viert dat zijn weekend begint.

Ik zat me altijd te masturberen tijdens het snuiven,zuipen en blowen in de trein. Moet kunnen vindt ik! :cool:

als die mensen na een lange vervelende dag werken trek in een biertje hebben dan moet dat wel kunnen...

mare dbc01 zit je aan de tren ofzo??...ik kan me altijd erg opfokke om echt nix als ik aan de tren ben...gretzs

Hoe vaak komt dat nou voor in de vroegte, bij mij maar een keer in het jaar dat ik met de rein rijdt, dat een jonge knuppel stoer z'n six pack loopt leeg te drinken van z'n zuurverdiende geld van het vakkenvulllen bij de Dirck.
Het is niet prettig maar om daar nou zo'n drama van te maken als the bold and the beautiful op dutchbodybuilding.com dat gaat mij wat te ver.
Volgende keer gewoon naar een andere coupe verhuizen.

Silva heeft gesproken

Ouwe gek is on a roidrage ;)

EricR zei:
Is gewoon uitlokking van de NS, als ik op een gemiddeld NS-perron sta heb ik ook alleen maar zin in drugs of drank om de grauwheid van dat perron te vergeten.

Interesting way of seeing things! :D

Moet iedereen voor zichzelf weten vindt ik. Zal dr echt niet wakker van liggen, tenzij iemand met rookbare genotsmiddelen de atmosfeer in de coupe vergalt.

Ik denk dat DBC zich mentaal al vast langzaam aan het voorbereiden is op de 'geraniumtijd'. Al kankerend achter de geraniums over hoe goed alles 'vroegah' wel niet was, en hoe verrot de maatschappij nu. :D

Laatst bewerkt:
Nu je het zegt, vroegah was inderdaad veel beter :D Maar de maatschappij was toen ook al verrot en de perrons van de NS nog veel troostelozer dan nu.

Terug
Naar boven