AndroidHealthClinic

verboden supplementen

idd heeel veeel...maar je kan ze nog steeds wel kopen maar als je daaraan gaat kun je het beter meteen goed doen..

jungle gehad maar das leuk voor een paar weken en dat was het dan..zonde van je pieken

the one

[Link niet meer beschikbaar]

Elke vorm van PH/DS (Methylated EN non-methylated)
Dat zijn dus dingen als Epistane, havoc, MDROL, Pheraplex, Magnadrol, EPITREN, enz. enz

Verschillende stimulanten zijn ook verboden in NL.

Sommige test-boostende stoffen (6-bromo e.d.) zijn alleen legaal in specifieke vormen. (Advanced PCT=legaal, Hyperdrol X2=van de europese markt af)

Enz, enz....

Waarom deze vraag trouwens? Van plan wat mee te nemen van vakantie?:D

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal,

Om even wat duidelijkheid te scheppen; ik vraag dit uit interesse. Ik vind dit gewoon interessant. En om eerlijk te zijn, MISSCHIEN wil ik ooit zo wel eens iets proberen :rolleyes::rolleyes: Voila:p

Het fijt is dat ik op zoek ben naar goede supplementen die echt iets doen. En dan spreek ik niet over whey ed.
Het 2de fijt is dat ik absoluut NOOIT aan de spuit wil. En dat op zich is ook al een positief punt.
Als iets echt slecht was voor de gezondheid zou het in Amerika ook wel verboden worden denk ik dan.

Dus verder, wat zijn jullie ervaringen? Heeft iemand ooit iets ontdekt wat echt de moeite is?

@Shugga; Ik heb ooit eens de testobooster van performance geprobeerd, en dit is pure shit. Zijn die Amerikaanse misschien beter? Ik ben op zoek naar producten die echt een goede anabole werking hebben.

shoot !!!!!!! :rolleyes:

Hoi allemaal,

Het 2de fijt is dat ik absoluut NOOIT aan de spuit wil. En dat op zich is ook al een positief punt.
Als iets echt slecht was voor de gezondheid zou het in Amerika ook wel verboden worden denk ik dan.

shoot !!!!!!! :rolleyes:

Fout er zitten pro hormonen en worden gewoon in het lichaam omgezet naar hormonen.
Kan je beter een spuit zetten dit is allemaal onderzocht naar bijwerkingen en is lang niet zo slecht voor de lever.

Fout er zitten pro hormonen en worden gewoon in het lichaam omgezet naar hormonen.
Kan je beter een spuit zetten dit is allemaal onderzocht naar bijwerkingen en is lang niet zo slecht voor de lever.

VEEL te kort door de bocht, gear brengt keiharde risicos met zich mee, net als PH trouwens, maar om maar ff te stellen dat je beter een spuit kan zetten dan een kuurtje Epi doen is retarded....

• Topic Starter Topic Starter
@ misterO

Heb je persoonlijke ervaring met "the one" en hoe was dit?
verder nog andere mensen ervaringen met deze producten?

Welk "kuurtje" met een amerikaans product kan er werkelijk enkele kilo's bijbrengen?

Wat bedoelen jullie met prohormonen? Zijn er amerikaanse sups waar een vorm van steroïden in zit? of vergis ik mij?

greets:cool:

@ misterO

Heb je persoonlijke ervaring met "the one" en hoe was dit?
verder nog andere mensen ervaringen met deze producten?

Welk "kuurtje" met een amerikaans product kan er werkelijk enkele kilo's bijbrengen?

Wat bedoelen jullie met prohormonen? Zijn er amerikaanse sups waar een vorm van steroïden in zit? of vergis ik mij?

greets:cool:

The One is NIET voor beginners, eht is een stack van 2 verschillende nieuwe PH's.

Kuurtjes die zin hebben zijn; Epistane(beginners) HDROL (Gevorderd), Pphlex, MDROL (experts)

PH/DS zijn sups die in feite worden omgezet in actieve steroiden door het lichaam.
Begin er niet aan totdat je exact weet hoe en wat PH's zijn, welke risicos ze met zich mee brengen etc.

(PM me voor een Starters Guide)

Waarom plaats je h-drol na epistane? De meesten zijn het er toch over eens dat h-drol de mildste is van de gemethyleerde ph/ds, voor epistane...

Qua sides ja, niet qua doeleinden. Je eerste kuur is de effectiefste, dan wil je geen HDROL, maar een PH waarmee wat dikke gains te winnen zijn. HDROL is VEEL beter bij cut-cycles. HDROL is geen bulker, maar een cutter.

Als eerste kuur zou ik nooit een cutter nemen, maar een bulker, anders verspil je de (waarschijnlijk) meest effectieve kuur van je leven.

Qua sides ja, niet qua doeleinden. Je eerste kuur is de effectiefste, dan wil je geen HDROL, maar een PH waarmee wat dikke gains te winnen zijn. HDROL is VEEL beter bij cut-cycles. HDROL is geen bulker, maar een cutter.

Als eerste kuur zou ik nooit een cutter nemen, maar een bulker, anders verspil je de (waarschijnlijk) meest effectieve kuur van je leven.
Om te bulken is h-drol idd iets minder geschikt, zou dan ook voor epi gaan...
Maar tenzij je al aan je genetisch maximum zit, kan je 2e cycle IMO even goed zijn als je eerste, of zelfs beter...

heya! ik gebruik nu (na vele anderen geprobeert te hebben) hypertest van axis labs als testosteronbooster en dit is voor mij en goed produkt,je voelt het niet alleen werken je lichaam word zoals het ware beetje "verdeeld"....heel raar maar na 5weken gebruik zie ik veel verandering, ben wel 5kg kwijt maar niets van spiermassa

grtz

heya! ik gebruik nu (na vele anderen geprobeert te hebben) hypertest van axis labs als testosteronbooster en dit is voor mij en goed produkt,je voelt het niet alleen werken je lichaam word zoals het ware beetje "verdeeld"....heel raar maar na 5weken gebruik zie ik veel verandering, ben wel 5kg kwijt maar niets van spiermassa

grtz

waar is dat te koop

hypertest

ik heb deze gekocht via "fitnessnet nl".....

grtz

grtz

Ingredienten:

Supplement Facts
Serving Size: 4 Capsules
Servings per Container: 30
Amount Per Serving
%DV*
HyperLH Complex 1000mg
Bulgarian Tribulus Terrestris (80% Saponins, 40% Protodioscin), Bulgarian Tribulus Terrestris (60% Saponins, 20% Protodioscin) †
HyperFT Complex 1285mg
Avena Sativa (Standardized Avenacosides A & B), Eurycoma Longifolia (100:1), Urtica Dioica, Maca Root, ZMA, Epimedium, Chrysin, Cnidium Monnieri, Vitamin B-6, Bioperine †
Hyper Adaptogenic Complex 475mg Eleuthero Root, Ashwagandha Root, Rhodiola Rosea (3%) †

Er zit een hele hoop tribulus terrestris in: doet geen zak. Avena sativa doet ook al geen zak. Eurycoma Longifolia kan een goed product zijn mits het van goede kwaliteit wortelen gemaakt is. De rest is een beetje standaard. Rhodiola Rosea is in principe een goed product ter ondersteuning van de gezondheid en gemoedstoestand, maar zal niet veel uithalen voor specifiek bodybuilding. Ik ben nogal sceptisch over het product

ik geef je eigelijk wel deels gelijk want na 16jaar gym weet ik nu ook al dat 75% weggesmeten geld is van de produkten die je koopt....wat er presies in zit die bij mij werkt weet ik eigelijk ook niet maar twerkt en das al tijdje geleden en koop maandelijks voor ongeveer 150euro aan produkten (-;.....mssn is het wel in combinatie met iets anders....wie weet...en wat ik ook in al die jaren geleerd heb , tis niet omdat het goed werkt bij mij dat het werkt bij jou of omgekeerd...maar dat zullen jullie ook al wel weten....(-:

Epistane

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven