simpel;
welke sups (merk+type) zijn in Amerika toegestaan en bij ons verboden?
Omwille van welke redenen is dit?
ciao
ciao

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

simpel;
ciao![]()

Voila

Hoi allemaal,
Het 2de fijt is dat ik absoluut NOOIT aan de spuit wil. En dat op zich is ook al een positief punt.
Als iets echt slecht was voor de gezondheid zou het in Amerika ook wel verboden worden denk ik dan.
shoot !!!!!!!![]()
Fout er zitten pro hormonen en worden gewoon in het lichaam omgezet naar hormonen.
Kan je beter een spuit zetten dit is allemaal onderzocht naar bijwerkingen en is lang niet zo slecht voor de lever.

@ misterO
Heb je persoonlijke ervaring met "the one" en hoe was dit?
verder nog andere mensen ervaringen met deze producten?
Welk "kuurtje" met een amerikaans product kan er werkelijk enkele kilo's bijbrengen?
Wat bedoelen jullie met prohormonen? Zijn er amerikaanse sups waar een vorm van steroïden in zit? of vergis ik mij?
greets![]()
Waarom plaats je h-drol na epistane? De meesten zijn het er toch over eens dat h-drol de mildste is van de gemethyleerde ph/ds, voor epistane...Kuurtjes die zin hebben zijn; Epistane(beginners) HDROL (Gevorderd), Pphlex, MDROL (experts)
Waarom plaats je h-drol na epistane? De meesten zijn het er toch over eens dat h-drol de mildste is van de gemethyleerde ph/ds, voor epistane...
Om te bulken is h-drol idd iets minder geschikt, zou dan ook voor epi gaan...Qua sides ja, niet qua doeleinden. Je eerste kuur is de effectiefste, dan wil je geen HDROL, maar een PH waarmee wat dikke gains te winnen zijn. HDROL is VEEL beter bij cut-cycles. HDROL is geen bulker, maar een cutter.
Als eerste kuur zou ik nooit een cutter nemen, maar een bulker, anders verspil je de (waarschijnlijk) meest effectieve kuur van je leven.
heya! ik gebruik nu (na vele anderen geprobeert te hebben) hypertest van axis labs als testosteronbooster en dit is voor mij en goed produkt,je voelt het niet alleen werken je lichaam word zoals het ware beetje "verdeeld"....heel raar maar na 5weken gebruik zie ik veel verandering, ben wel 5kg kwijt maar niets van spiermassa
grtz
heya! ik gebruik nu (na vele anderen geprobeert te hebben) hypertest van axis labs als testosteronbooster en dit is voor mij en goed produkt,je voelt het niet alleen werken je lichaam word zoals het ware beetje "verdeeld"....heel raar maar na 5weken gebruik zie ik veel verandering, ben wel 5kg kwijt maar niets van spiermassa
grtz