AndroidHealthClinic

Verboden te knuffelen op school

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Verboden te knuffelen op school

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Studenten die op de Kilmer-school in het Amerikaanse Virginia een teken van affectie uitstralen, riskeren een straf. Zo kwam een knuffel de dertienjarige Hal Beaulieu op een verwittiging te staan. Als hij in het vervolg nog eens zo 'uitdagend' uit de hoek komt, vliegt hij naar de directrice. Idem dito trouwens voor al wie het aandurft elkaars handje vast te houden of een 'high-five' uit te delen. Hal zelf snapt er niets van. "Knuffelen is iets positiefs. Ik legde mijn arm om haar schouders gedurende zowat 15 seconden. Wat is daar nu verkeerd mee?"

Heel wat, volgens schooldirectrice Deborah Hernandez. "In een school die bedoeld is voor 850 studenten maar waar er 1.100 op elkaar geplakt zitten, kan de minste aanleiding de lont aan het vuur steken. Duwtjes kunnen uitmonden in heuse knokpartijen, handdrukken kunnen bij bendes het sein zijn om misdaden te begaan,... En wat dan met meisjes die het eigenlijk niet zo prettig vinden omhelsd te worden maar daar niet voor durven uitkomen?" Hernandez heeft met haar strikte regel slechts één doel voor ogen: haar studenten op hun gemak doen voelen.

Paranoïa :rolleyes:

Dit is haar e-mail adres, ik kon het niet laten om haar te vertellen dat ze symbool staat voor alles wat we hier in europa verwerpelijk vinden aan de V.S. :o

Deborah.Hernandez@fcps.edu

op mijn school kreeg ik ook een opmerking daarvoor :)
Voor gewoon een knuffel :)

Scheelt, nken mag nog wel...of escaleert dat ook weer naar een orgie?

iedereen een burka...?

Over here in Europe we got the news concerning the rule that makes it forbidden to hug eachother at the school you seem to be leading.

'The American Dream' is a great good in itself but when it leads to narrow minded airheads getting important positions in it's society it should be reconsidered perhaps.

For the love of western civilization. Resign and get a job that suits your mental capacities.

Whahaha okeee...

Over here in Europe we got the news concerning the rule that makes it forbidden to hug eachother at the school you seem to be leading.

'The American Dream' is a great good in itself but when it leads to narrow minded airheads getting important positions in it's society it should be reconsidered perhaps.

For the love of western civilization. Resign and get a job that suits your mental capacities.
:roflol:

:bow: haha karma kerel.

Als we nu met zijn allen dat mailtje van Klaaswitz naar haar mailen, zal de impact wat groter zijn.:D

Ja, er heeft zo eens een meisje bij mij op school gezeten die eens werd geknuffeld. Stiekem bleek ze dat dus tegen haar zin te doen maar ze durfde er niet voor uitkomen.
Ze is in een depressie gesukkeld, is een tijd in therapie geweest en zo. Ben haar onlangs nog tegengekomen, maar ik heb niet het idee dat ze inmiddels over deze traumatische ervaringen heen is :sad:

Ja, er heeft zo eens een meisje bij mij op school gezeten die eens werd geknuffeld. Stiekem bleek ze dat dus tegen haar zin te doen maar ze durfde er niet voor uitkomen.
Ze is in een depressie gesukkeld, is een tijd in therapie geweest en zo. Ben haar onlangs nog tegengekomen, maar ik heb niet het idee dat ze inmiddels over deze traumatische ervaringen heen is :sad:

:rolleyes:

zucht, waar is de tijd van coïtus op school naartoe....

om van te walgen zo'n ideologie...

Je zou misschien wel iemand kunnen dood knuffelen :eek:

Terug
Naar boven