weet iemand mischien of verdoving van bijvoorbeeld bij de tandarts, een negatieve werking kan hebben op anabole s. groetjes de dr.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:Een tandarts gebruikt N20. Waarschijnlijk verhoogt N20 de kans op een kind met een trisomie. Als dit waar is, heeft het dus invloed op de celdeling. Het heeft dan wel invloed op de meiose, maar misschien ook wel op mitose. Dit is slechts een gedachten en niet wetenschappelijk onderbouwd. Ik zou er gewoon voorzichtig mee zijn, dat was mijn advies.
Ok, ik heb wel eens zo'n fles N2O gekocht van een tandarts vandaar dat ik aan N2O dacht.Johny zei:Een tandarts gebruik articaine, chemisch bijna gelijk aan lidocaine, bupivavaine, cocaine etc. Verder zit er nog adrenaline in de vloeistof. Allebei niet echt schadelijk. De articaine wordt door de lever gewoon afgebroken en is echt niet zo schadelijk. De N2O waar jij het over hebt wordt bijna niet gebruikt in NL. Alleen door tandartsen die hele angstige patienten behandelen.
bartp zei:Ok, ik heb wel eens zo'n fles N2O gekocht van een tandarts vandaar dat ik aan N2O dacht.
Dat hij je zomaar een fles lachgas verkoopt. je kan het wel gebruiken als TA maar je moet daar weer een curses voor doen. Aangezien het toch niet echt nodig is en allemaal gedoe doen niet veel TA'sen dat.Was niet mijn eigen TA, maar hij weet dat ik en zijn zoon die eerst op een bedrijven terrein haalde en hij vond dit een nettere manier vandaar.Johny zei:SerieusDat hij je zomaar een fles lachgas verkoopt. je kan het wel gebruiken als TA maar je moet daar weer een curses voor doen. Aangezien het toch niet echt nodig is en allemaal gedoe doen niet veel TA'sen dat.
Jordees zei:Je kan dan wel tot failure gaan met je tandvlees-curls...![]()

bartp zei:Ik zou er voorzichtig mee zijn. Verdovingsmiddelen zijn een redelijk belasting voor je lichaam en AS ook. Ik kan je niks vertellen over evt wisselwerkingen enz. Ik zou er mee uitkijken en als het verdoving kan zou ik het zonder doen.