MuscleMeat

verhaal afmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
en toen spiertje schijtend en al wegrenden werd hij bij overreden door een ambulance die op dat moment Chapeloere naar het zieken huis vervoerde want deze arme kerel zat in geld nood en ging uit armoe zn eigen AAS maken maar dat was niet helemaal goed gegaan want.....

verhaal liep een beetje dood :D

alles bleek slechts een misselijke droom te zijn geweest, en toen de wekker ging stond Eclipse op en besloot eindelijk weer eens goed te gaan eten.. hij ging naar de keuken en maakte zijn eieren en havermout klaar toen daar spiertje zat.. salam.. wat? salam.. Eclipse pakte zijn nailgun en begon..

en toen kwam in ineens mikki aanrennen gehuld in een kanariegele jurk en turkwaze hoge hakkuhh. Ze zei toen "Watsgebeurt, props voor de ijrocker. Je weet toggg!"

Het was ineens stil en ineens stond koemans voor mikki haar k*nus gehuld in een hulk hogan outfit met paarse slippers en toen..

vroeg Eclipse zich af wat koemans in zijn dikke crib deed, en besloot zowel spiertje als koemans af te knallen met zijn nailgun waarna hij Mikki om haar ID vroeg..

waarop Mikki antwoorde dat ze haar vader "DBC01" zou roepen als hij nog zo een lelijke bek zou trekken

ECLIPSE zei:
vroeg Eclipse zich af wat koemans in zijn dikke crib deed, en besloot zowel spiertje als koemans af te knallen met zijn nailgun waarna hij Mikki om haar ID vroeg..

Miiki zei "Ik ben 17". Koemans zei "Gelul, je bent veel ouder chickie". Mikki zei "Ik ben je b*ch niet". Koemans 'Nee, dat kan ook niet want ik heb al een vriendin. hahaha". Mikki zei "Die ken ik nog van dat programma van de tros, schuif hem erin van die wagen in vorm van een chikita banaan". Koemans was ineens stil.

Corleone kwam met een witte melksnor uit de geparkeerde kip-caravan om de hoek en ging er ook mee bemoeien. Het werd ineens heel gezellig en de BBQ werd aangestoken. Peoples kwam ook nog ff erbij want hij had nog wat over van de DBB-BBQ. Het vlees werd als een ouderwetse goede squat training naar binnen geschoven en het smaakte allemaal prima. "Jammie zei mikki, heb je nog wat breezers?". "Nee, alleen baco". zei Peoples.

Uit de verte kwam een brede gestalte aanrennen. Het was THEICEMAN want die had honger. Wat er toen gebeurde ...

de tijd leek even stil te staan toen een witte duif triomfantelijk tussenbeide vloog.. Mikki d'r haar danste en Eclipse kwam langzaam dichterbij.. en zei....

ECLIPSE zei:
de tijd leek even stil te staan toen een witte duif triomfantelijk tussenbeide vloog.. Mikki d'r haar danste en Eclipse kwam langzaam dichterbij.. en zei....

...eeeeeeeey biertjeeee?? of heb je liever....

ECLIPSE zei:

"Valt er hier nog iets te plompzakkuhh?". Dbc01 had inmiddels zijn nieuwe scooter achter de caravan van corelene geparkeerd. "Het is een mooi ding" zei mikmans. "Ja", zei dbc01 "het is een vette-lauwe dope-keigaaf-apparaat en hij gaat keihard.". Mikmans had wel trek in een ritje. "Kan ik ff achterop want ik moet nog wat breezers halen voor de bro's hier". "Is goed, hierzo heb je de sleutels en frizzele to the sizzelse homegirl". Mikmans keek met een look alsof een pasgeboren baviaan zijn eerste etensmaal zat te eten. "Word, zei mikki".

Inmidels kwam Lauw ook stoned aanlopen. "he man, wat een vette trip is dit.". : Ja, zei corelene die inmiddels zijn witte poedermelksnor had wegegepoeierd". Lauw pakte een biertje en ging er gezellig bijzitten. "Dus jij bent mikki, ik dacht dat je suzanne heette?". "Nee man, en ze gaf lauw haar ID"

.....

dit gezegt te hebben deed lauw een historische opmerking:
Hij zei: Ein fulk Ein reich, ik stop met roken en drinken.
Waar iedereen mee instemt en iedereen roept :ik ook ,Lauw for president.
D. had zo zijn bedenkingen en riep dus:Lauw op de barbeque ,maar gelukkig kwam Martie en die had zijn supermarkt-liefde weer in de bol en toen..

na het ontbranden van een fel licht.. was het silhouet van een ecto met een baard zichtbaar.. jezus? zei Mikki..

Nee, zei het hele gezelschap; het is martie hij was hier ter promotie van een nieuw puistjesmiddel dat verkregen werd door hard te rukken aan ..

en zo werd het probleem opgelost . ze leefden nog lang en gelukkig

het einde .

Maar dit was nog niet helemaal het einde, want Mikki liet haar roze natte lippen zien, en...

Begon hevig over Infinity te fantaseren

terwijl beunhaas haar ff kwam helpen

t*ring NIVO zakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven