Fitness Seller

verkeerde beslissing

tinji

Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
116kg
Hey, ben hier nieuw op dit forum, en doe al sinds twee jaar conditietraining in combi met krachttraining....de bedoeling is vooral vetverbranding en gewichtsverlies, een tijd geleden liet ik me iets laten aansmeren, met name testosuspension, op korte tijd schoten de kilos terug de hoogte in.
Dit had een averechts efect.
Nu gaan de kilos er plots niet meer af, maar aan mijn lichaam merk ik dat ik blijf invallen, is dit normaal dat ik op de weegchaal geen verandering zie, maar wel voor de spiegel?
Op de gym hebben ze me dit product testosuspension en alles met testosteron in afgeraden aangezien ik eerst moet afvallen, daar zei men dat ik daarvoor beter winstrol zou gebruiken, men sprak ook van efedrine, dit zou ook epo noemen?
Nu lig ik in twijfel welk product te gebruiken, en bevat winstrol dan ook geen testosteron?
Kan hier iemand een woordje meer uitleg over geven?
Alvast bedankt.

Winstrol op 116kg met een lengte van 1m67 ga je totaal niets van voelen en het zal je ook niet droog zetten op dat gewicht. Of wacht eens, wat is je vetpercentage

• Topic Starter Topic Starter
Winstrol op 116kg met een lengte van 1m67 ga je totaal niets van voelen en het zal je ook niet droog zetten op dat gewicht. Of wacht eens, wat is je vetpercentage
Kan ik niet exact zeggen, alvast eerlijk gezegd nog extreem hoog.
Morgenvroeg eens laten testen op de gym.
Dus het is eigenlijk een fabeltje dat je van winstrol sneller invalt?

Het lijkr er dus op dat je vet verliest maar geen kg afvalt? Zal dan wel spiermassa en bloat zijn dat je bijkomt terwijl je nog wat vet verliest.
Op zich dom natuurlijk om in dit stadium met je hormoonhuishouding te spelen, enige dat jij op dit moment nodig had was een serieus calorie deficit in je dieet en massa's cardio.

Van winstrol slank je af ja, maar eerder op een relatief lager vetpercentage. 0 - 12% is imo een mooi vetpercentage om winstrol te nemen.

Als ik jouw was zou ik op een keto dieët gaan, hierbij eventueel low test bijzetten om spiermassa te behouden (aangezien je al 3 jaar traint zal je toch iets of wat degelijke spiermassa onder al het vet hebben liggen).
Low intensity cardio, HIIT, heel misschien een schildklierhormoon erbij nemen.

Of eventueel 'traag' diëten om overtollig huid te beperken (alleen als je vetpercentage aanzienlijk hoog is natuurlijk), dan zou ik wel zeker en vast geen schildklierhormoon nemen want dan gaan de kg's eraf 'vliegen' en zit je met een hele hoop overtollig huid

Hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Heb je echt geen idee van je vetpercentage ongeveer? Dan kunnen we je beter helpen imo

Laatst bewerkt:
Wat een zielig gedoe allemaal, ga normaal afvallen zonder middeltjes. Dat is nergens voor nodig.

Het lijkr er dus op dat je vet verliest maar geen kg afvalt? Zal dan wel spiermassa en bloat zijn dat je bijkomt terwijl je nog wat vet verliest.
Op zich dom natuurlijk om in dit stadium met je hormoonhuishouding te spelen, enige dat jij op dit moment nodig had was een serieus calorie deficit in je dieet en massa's cardio.
Inderdaad. :)
En het was dom, het is net of ik weer van op nul start.
Dit werkt soms wel enorm frustrating. :)
Mijn doel is vetverbranding, heb een schema gevraagd op basis van vetverbranding, ik doe sets van 3x10 met lichte gewichten, twee spiergroepen per keer, dit gespreid over twee dagen, voorafgegaan met 10 min warm up op de fiets, na mijn krachttraining 20 min op de crosstrainer, en 1x per week cardio, 10 min fiets, 45 min crosstrainer en dan 20 min cooldown op de loopband.
Op mijn voeding probeer ik ook hard te letten, volkorenproducten, rijst, vis, kip, af en toe rundsvlees, aardappelen eet ik ook nog wel.
Eiwitshakes van whey light gebruik ik ook.

Je hebt dus eigenlijk helemaal geen idee waar je mee bezig bent, hebt steroiden gebruikt, en bent nu op zoek naar een nieuwe PED om je te assisteren? Weet je zeker dat je 33 bent?

Van winstrol slank je af ja, maar eerder op een relatief lager vetpercentage. 0 - 12% is imo een mooi vetpercentage om winstrol te nemen.

Als ik jouw was zou ik op een keto dieët gaan, hierbij eventueel low test bijzetten om spiermassa te behouden (aangezien je al 3 jaar traint zal je toch iets of wat degelijke spiermassa onder al het vet hebben liggen).
Low intensity cardio, HIIT, heel misschien een schildklierhormoon erbij nemen.

Of eventueel 'traag' diëten om overtollig huid te beperken (alleen als je vetpercentage aanzienlijk hoog is natuurlijk), dan zou ik wel zeker en vast geen schildklierhormoon nemen want dan gaan de kg's eraf 'vliegen' en zit je met een hele hoop overtollig huid

Hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Heb je echt geen idee van je vetpercentage ongeveer? Dan kunnen we je beter helpen imo
Thx voor de info allereerst. :)
Ik ga het morgenvroeg mijn vetpercentage laten testen op de gym.
Spiermassa is er al bijgekomen ja, ik merk dat ik meer kracht heb, ik ben ''breder'' geworden en het ''jongensachtige'' is al veel minder, maar het vet hangt er nog goed rond.
Aan mijn benen en kuiten, armen en bovenkant borst merk ik dat ik inval, de buikzone daar niet.
En wat is een keto dieet als ik vragen mag?
Overtollige huid heb ik last van, heb 10 jaar terug een maagring laten plaatsen, ik had morbide obesitas, ik woog toen 135kg, zuiver vet.
Op mijn magerste woog ik 86kg, dus binnen een paar jaar moet ik toch het mes onder om de overtollige huid aan de buik laten weg te snijden.
Ik probeer me goed aan mijn voeding te houden, volkorenprodukten, vis, kip, af en toe eens rundsvlees, aardappelen eet ik ook nog. Qua fruit vooral roze pompelmoes en af en toe eens een banaan, regelmatig ook eens een whey light shake erbij.

Je hebt dus eigenlijk helemaal geen idee waar je mee bezig bent, hebt steroiden gebruikt, en bent nu op zoek naar een nieuwe PED om je te assisteren? Weet je zeker dat je 33 bent?
Ik wist waarmee ik bezig was, tot ik me dat spul liet aansmeren.
Laat ons stellen dat ik het vertrouwen stelde in de verkeerde persoon, die eerder uit was op puur winstbejag ipv echt te helpen.
En nieuw spul is niet echt nodig nee, alle tips en info om terug af te vallen zijn meer dan welkom.

Inderdaad. :)
En het was dom, het is net of ik weer van op nul start.
Dit werkt soms wel enorm frustrating. :)
Mijn doel is vetverbranding, heb een schema gevraagd op basis van vetverbranding, ik doe sets van 3x10 met lichte gewichten, twee spiergroepen per keer, dit gespreid over twee dagen, voorafgegaan met 10 min warm up op de fiets, na mijn krachttraining 20 min op de crosstrainer, en 1x per week cardio, 10 min fiets, 45 min crosstrainer en dan 20 min cooldown op de loopband.
Op mijn voeding probeer ik ook hard te letten, volkorenproducten, rijst, vis, kip, af en toe rundsvlees, aardappelen eet ik ook nog wel.
Eiwitshakes van whey light gebruik ik ook.

Je hebt geen aparte schema's krzchttraining voor vetverbranding. KT tijdens een cut doe je om geen spiermassa te verliezen (of in het beste geval nog te winnen). Dus ook tijdens een cut hoor je zwaar te trainen in dezelfde reprange die je anders zou doen.
Daarnaast geef ik je de tip om je voeding echt uit te tellen (calorieen en macro's) zodat je semi-exact kan inchatten hoeveel je dagelijks binnenkrijgt, wat je onderhoud is en hoeveel kcal je dagelijks best binnenkrijgy om optimaal af te vallen

Thx voor de info allereerst. :)
Ik ga het morgenvroeg mijn vetpercentage laten testen op de gym.
Spiermassa is er al bijgekomen ja, ik merk dat ik meer kracht heb, ik ben ''breder'' geworden en het ''jongensachtige'' is al veel minder, maar het vet hangt er nog goed rond.
Aan mijn benen en kuiten, armen en bovenkant borst merk ik dat ik inval, de buikzone daar niet.
En wat is een keto dieet als ik vragen mag?
Overtollige huid heb ik last van, heb 10 jaar terug een maagring laten plaatsen, ik had morbide obesitas, ik woog toen 135kg, zuiver vet.
Op mijn magerste woog ik 86kg, dus binnen een paar jaar moet ik toch het mes onder om de overtollige huid aan de buik laten weg te snijden.
Ik probeer me goed aan mijn voeding te houden, volkorenprodukten, vis, kip, af en toe eens rundsvlees, aardappelen eet ik ook nog. Qua fruit vooral roze pompelmoes en af en toe eens een banaan, regelmatig ook eens een whey light shake erbij.

Ik zou echt een voedingsschemasamenstellen en macro's gebruiken en kcal optellen. In het begin is het ff wennen maar erna zouden de kg's eraf moeten gaan zolang je je aan je voedingsschemahoudt.

Keto dieët is eigenlijk je lichaam in ketose brengen (dat het vet gaat gebruiken als brandstof voor je lichaam in plaats van koolhydraten). Ik at altijd onder de 20-30gr carbs per dag, eiwitten moeten ook hoog zitten in dit voedingsschema. Ratio's dat ik gebruikte waren 60% vetten, 35% eiwitten en 5% koolhydraten.
Op het internet vind je genoeg informatie over dit soort dieëten, het wordt ook vaak toegepast bij diabetes.

Ik vulde me protein shakes met volle slagroom, ik frituurde me kip, noem maar op.

Raadpleeg google, het is je beste vriend op het internet ;-)

5% Koolhydraten? Ben wel even benieuwd hoe je voedingsschema er dan uitziet? No offence bro, just curious! ;)

5% Koolhydraten? Ben wel even benieuwd hoe je voedingsschema er dan uitziet? No offence bro, just curious! ;)

Doe eens wat opzoek werk, is één van de meest effectieve dieëten voor spiermassa te behouden en vet te verliezen in no time..

Serieus, wat smeren ze elkaar allemaal aan in dat België? Suspension hoe vaak in de week deed je dat zetten?
Heb je enig idee wat het verschil is tussen suspension en test e bijvoorbeeld?

Test suspension is test zonder ester en dus niet reguliere maar instant werking en dus ook instant aromatisering als je een beetje hoog vet% hebt al snel problematisch.

De enige supps die ik je aanraad zijn visolie vitamine d3 en good old caffeine caps zoals bij XXL.

Ik raad je aan: Dexaprine (bodyenfitshop)

Werkt goed, vooral i.c.m. een goed voedingsschema.

Terug
Naar boven