MuscleMeat

verkeerde beslissing

Inderdaad. :)
En het was dom, het is net of ik weer van op nul start.
Dit werkt soms wel enorm frustrating. :)
Mijn doel is vetverbranding, heb een schema gevraagd op basis van vetverbranding, ik doe sets van 3x10 met lichte gewichten, twee spiergroepen per keer, dit gespreid over twee dagen, voorafgegaan met 10 min warm up op de fiets, na mijn krachttraining 20 min op de crosstrainer, en 1x per week cardio, 10 min fiets, 45 min crosstrainer en dan 20 min cooldown op de loopband.
Op mijn voeding probeer ik ook hard te letten, volkorenproducten, rijst, vis, kip, af en toe rundsvlees, aardappelen eet ik ook nog wel.
Eiwitshakes van whey light gebruik ik ook.

Schema zeker op een sportschool gekregen?
Echt een standaard k*t schema, zeker voor jou doel..
Aardappels? Lekker weglaten. Low cardio ook weg doen.
Hiit is bewezen effectiever, kost minder tijd en werkt sneller.
Kost je wel doorzettingsvermogen en motivatie, dus hoop dat je wel hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Aardappelen heb ik sinds kort ook uit mijn voeding gelaten en vervangen door volkorenpasta, wel gekookt met een vetarm groentebouilonblokje voor wat smaak te brengen.
Qua vlees, veel gevogelte en vis, af en toe rundsvlees.

Mijn ontbijt bestaat nu uit een kom brinta met ofwel een scoop whey of banaan in gepureerd, of een potje magere plattekaas in verwerkt.

Tijdens het werk heb ik nu steeds een doosje tonijn in eigen nat mee, met vers fruit in versneden, mais is me afgeraden. Twee potjes magere plattekaas, en twee stukken fruit, dan nog vier sneden meergranenbrood met mager beleg, meestal kip of kalkoen.
Het brood ga ik vervangen door zoutloze rijstkoeken, dit met een pakje kip of kalkoenfilet.
Dit verspreid over acht uur.

Wat mijn vetpercentage betreft, ik had het gevraagd aan de uitbater van de gym, en hij stelde voor dat ik zou starten met BCM of zoiets, dit is onder begeleiding, en tegen betaling, om de twee weken op gesprek, vet, vocht, en suikermeting etc etc

Hij wacht nog op een bestelling van een paar onderdelen vooraleer daar mee te starten.
Hij sprak ook van deel te nemen aan avondsessies zoals insanity en zumba etc etc...
Dit persoonlijk zie ik niet zitten, het moet financieel en prive ook nog haalbaar zijn.

Op zaterdagnamiddag overweeg ik wel van terug te starten met een anderhalf uur thai boks, dit zou mijn vermageringsproces versnellen volgens de uitbater.

En een dankwoord voor de nuttige replys en tips alvast, deze zijn altijd welkom ivm voeding en trainingschema.

Wat anabolen betreft, dat heb ik wel gehad, werkt toch averechts bij mij.
Tips over legale producten zijn ook altijd meer dan welkom.
Mvg N.

Thx voor de info allereerst. :)
Ik ga het morgenvroeg mijn vetpercentage laten testen op de gym.
Spiermassa is er al bijgekomen ja, ik merk dat ik meer kracht heb, ik ben ''breder'' geworden en het ''jongensachtige'' is al veel minder, maar het vet hangt er nog goed rond.
Aan mijn benen en kuiten, armen en bovenkant borst merk ik dat ik inval, de buikzone daar niet.
En wat is een keto dieet als ik vragen mag?
Overtollige huid heb ik last van, heb 10 jaar terug een maagring laten plaatsen, ik had morbide obesitas, ik woog toen 135kg, zuiver vet.
Op mijn magerste woog ik 86kg, dus binnen een paar jaar moet ik toch het mes onder om de overtollige huid aan de buik laten weg te snijden.
Ik probeer me goed aan mijn voeding te houden, volkorenprodukten, vis, kip, af en toe eens rundsvlees, aardappelen eet ik ook nog. Qua fruit vooral roze pompelmoes en af en toe eens een banaan, regelmatig ook eens een whey light shake erbij.

dus ondank die maagring ben je van 86 weer naar 116 gegaan? hoe doe je dat dan, je kan toch amper eten met zon ring?

dus ondank die maagring ben je van 86 weer naar 116 gegaan? hoe doe je dat dan, je kan toch amper eten met zon ring?

Toen ik dat gewicht had kwam men af van het word eens tijd van uit te zetten, spiermassa zogezegd, ik gebruikte toen anapolon, nadien dan testosuspension, (op aanraden van, het kon geen kwaad)
Op een paar maand stond ik terug op 116. En het rare is dat er nu niets meer afgaat en voor ik met die anabolen startte wel.
Ik eet veel minder sinds vroeger, maar die anabolen hebben mij terug de das omgedaan.

Van winstrol slank je af ja, maar eerder op een relatief lager vetpercentage. 0 - 12% is imo een mooi vetpercentage om winstrol te nemen.

Als ik jouw was zou ik op een keto dieët gaan, hierbij eventueel low test bijzetten om spiermassa te behouden (aangezien je al 3 jaar traint zal je toch iets of wat degelijke spiermassa onder al het vet hebben liggen).
Low intensity cardio, HIIT, heel misschien een schildklierhormoon erbij nemen.

Of eventueel 'traag' diëten om overtollig huid te beperken (alleen als je vetpercentage aanzienlijk hoog is natuurlijk), dan zou ik wel zeker en vast geen schildklierhormoon nemen want dan gaan de kg's eraf 'vliegen' en zit je met een hele hoop overtollig huid

Hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Heb je echt geen idee van je vetpercentage ongeveer? Dan kunnen we je beter helpen imo

Van winny val je niet af, van een caloriedeficit val je af

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 10:36 ----------

Doe eens wat opzoek werk, is één van de meest effectieve dieëten voor spiermassa te behouden en vet te verliezen in no time..

Alsof keto sneller werkt als elk ander dieet, doe jij maar eens wat opzoek werk bro:o

maar die anabolen hebben mij terug de das omgedaan.

Geef de anabolen niet de schuld. Je waanzinnig slechte kennis over AAS, zeker gezien je leeftijd heeft je de das om gedaan. Wat jij schrijft in dit topic is haast ongelooflijk, van ik wordt in de zeik gezet, dit bestaat gewoon niet.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 11:28 ----------

Precies, dit is een van de punten die het verhaal zo ongeloofwaardig maakt.

Je hebt een maagverkleining en een maagband/ring

Bij een ring of band, kun je hierdoor heen eten als je gaat bunkeren. Deze kan gaan oprekken.

Maagverkleining geeft t al aan, maken ze je maag super klein en hier kun je niet doorheen eten want dan woret je ziek.

Door een band heen eten is gebrek aan discipline. Van alleen test ga je niet van 86 naar 116

Wat ik me afvraag is wat ie gegained heeft toen ie van 86 naar 116 ging. Als hij niet dikker geworden is, zou het dus spier moeten zijn. Wat is het probleem dan? Wie wil er nou geen spiermassa?

Als het wel vet is, zit je glashard de boel te bedonderen man, want dan heb je gewoon verkeerd (en teveel) gegeten. Daar heb je overigens dan alleen jezelf mee.

Ik heb een maagring/band, op mijn voeding heb ik sinds mijn operatie altijd al opgelet.
Proberen dooreten zoals het hier vernoemd word kan je vergelijken met grote honger hebben en te snel beginnen met eten, dan moet je maken dat je naar de wcpot loopt, dan krijg je dat doorduwefect.
Geen aangename ervaring, dus leer je wel snel aan van wanneer je erg honger hebt, traag te beginnen eten.
Plus bv wit brood kan ik niet meer eten, goed gebakken of droog vlees of niet zacht genoeg gekookte pasta zorgt voor problemen, hetzelfde met chips en frisdrank, vanwege de aspartaan, dus die zaken laat je automatisch.
Aan het doorduweffect heb ik nooit meegedaan, soms kon dat eens onbewust plaatsvinden, een heel onaangenaam gevoel ter hoogte van het middenrif en een bezoek aan de wcpot.
Mijn dokter had me hiervan gewaarschuwd, en vermeld had van een maagring is weer leren eten.
En dat ik geen kennis van aas heb, totaal mee eens.
Voor de boel hier wat te belazeren heb ik geen zin, en geen tijd ook, dan kan ik mijn tijd met andere zaken spenderen. En ik zit hier ook niet achter mijn pc met een liter cola en een doos pralines.
Ik heb spiermassa bijgewonnen ja, dat merk ik aan mijn kleren, en toen ik nog op mijn zwaarste was van voor mijn operatie, die persoon ben ik belange niet meer, in die kleren kan ik nu nog altijd twee keer in.
Dus ik mag wel zeggen dat er degelijk spiemassa is bijgekomen, maar het vet dat er nog rond hangt wil ik kwijt.
Mijn doelstelling nu is gewoon van terug weer goed af te vallen met nog een beter eet en voedingpatroon en een beter trainingschema.
En zeker niet voor hier wat amok te komen maken of de clown uit te hangen en iedereen hier een broodje aap te serveren.
Integendeel, iets willen bijleren ja, en niet meer dezelfde fouten maken.

Ik heb een maagring/band, op mijn voeding heb ik sinds mijn operatie altijd al opgelet.
Proberen dooreten zoals het hier vernoemd word kan je vergelijken met grote honger hebben en te snel beginnen met eten, dan moet je maken dat je naar de wcpot loopt, dan krijg je dat doorduwefect.
Geen aangename ervaring, dus leer je wel snel aan van wanneer je erg honger hebt, traag te beginnen eten.
Plus bv wit brood kan ik niet meer eten, goed gebakken of droog vlees of niet zacht genoeg gekookte pasta zorgt voor problemen, hetzelfde met chips en frisdrank, vanwege de aspartaan, dus die zaken laat je automatisch.
Aan het doorduweffect heb ik nooit meegedaan, soms kon dat eens onbewust plaatsvinden, een heel onaangenaam gevoel ter hoogte van het middenrif en een bezoek aan de wcpot.
Mijn dokter had me hiervan gewaarschuwd, en vermeld had van een maagring is weer leren eten.
En dat ik geen kennis van aas heb, totaal mee eens.
Voor de boel hier wat te belazeren heb ik geen zin, en geen tijd ook, dan kan ik mijn tijd met andere zaken spenderen. En ik zit hier ook niet achter mijn pc met een liter cola en een doos pralines.
Ik heb spiermassa bijgewonnen ja, dat merk ik aan mijn kleren, en toen ik nog op mijn zwaarste was van voor mijn operatie, die persoon ben ik belange niet meer, in die kleren kan ik nu nog altijd twee keer in.
Dus ik mag wel zeggen dat er degelijk spiemassa is bijgekomen, maar het vet dat er nog rond hangt wil ik kwijt.
Mijn doelstelling nu is gewoon van terug weer goed af te vallen met nog een beter eet en voedingpatroon en een beter trainingschema.
En zeker niet voor hier wat amok te komen maken of de clown uit te hangen en iedereen hier een broodje aap te serveren.
Integendeel, iets willen bijleren ja, en niet meer dezelfde fouten maken.
Goed, dan nogmaals, ga afvallen zonder AAS.

Alseerst: not sure if serious.

If serious:
Als jouw sportschool degene zijn die jou deze informatie hebben gegeven zou ik ook een andere sportschool zoeken.

Laatst bewerkt:
Zal ik doen, verder zal ik jullie hier niet meer ten laste zijn.
Een dankwoord aan degene die iets nuttig bijgebracht hebben.

Mocht je dit nog lezen, het probleem is dat vetcellen testosteron omzetten in estradiol, dus wanneer je geen aromatase-inhibitors (bv Arimidex or Aromasin) hebt gebruikt heb je jezelf een mooie oestrogeen-boost gegeven. Dat heeft zeker bijgedragen aan het dikker worden. Winstrol heeft dit effect niet omdat het een andere vorm van testosteron is.

Als deze middelen je zijn aangedragen door die persoon zonder dat je hierom vroeg zou ik overigens een belletje naar de politie plegen. Slecht geïnformeerd gebruik kan helaas nogal schadelijk zijn, vandaar dat het verboden is.

zolang je geen calorieen telt of tenminste een grove inschatting ervan maakt let je niet op je voeding. Wat gezonder eten, een loze term trouwens, impliceert nog niet dat je in een calorie deficit zit.

Terug
Naar boven