AndroidHealthClinic

Verkeerde houding etc.

Ano_91_0

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
29
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Hey guys

Heel klein verhaaltje:
Ben 2 jaar geleden begonnen met keihard krachttraining met een hele verkeerde houding, heb mijn hele lichaam vernageld en loop een tijdje bij mensendieck maar hou nog steeds 1 probleem en omdat ik geen behandeling meer vergoed krijg probeer ik het hier.

Mijn kont is heel erg opgezwollen en zit ook heel erg hoog, ik gebruik overduidelijk de verkeerde spieren.
heb geprobeerd te google maar kan er niets over vinden

Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen want het irriteert me en is erg hinderlijk.

Hoop op een reactie

wat is er mis met grote glutes, chicks diggen dat

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij is het belachelijk uit proporties en het hoort niet zo te zijn. mijn therapeut zei dat.
mijn kont begin heel hoog ook en is af en toe ook pijnlijk.

alleen hoe ik dit moet oplossen is een raadsel

Hoi, kan je mij die "therapeut" eens omschrijven? Wat is zijn vakgebied? Als zijn vakgebied niets met sport te maken heeft, dan zou ik niet te veel aandacht besteden aan wat hij zegt. (en zelfs als hij iets sportgerelateerd heeft van diploma, dan nog met een korreltje zout nemen)

Je kunt er niet omheen dat als je zwaar gaat krachttrainen op de juiste manier, d.w.z. met squats en deadlifts dat je een dikke kont gaat krijgen. Je moet je niet te veel aantrekken van wat anderen zeggen, het zal ongetwijfeld wel meevallen

wat is er mis met grote glutes, chicks diggen dat

Dit. Al 3 keer hebben chicks fotos van mn squatreet gemaakt. Bishes be mirin.

OT: Wat bedoel je met 'je kont zit erg hoog'? Het eerste wat mij te binnen schoot is hyperlordose. Ik heb hier ook last van. Quads en borst stretchen, en buikspieren verstevigen zou moeten helpen.

Terug
Naar boven