MuscleMeat

Verkeerde product in de doos, wie heeft dat al eens meegemaakt?

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Ik heb zondag avond 4kg Protein shake gekocht van bodylab 54,95euro, nou heb ik net de bestelling thuis gekregen zit er gewoon protein 6 in :roflol: 69,95euro staat er op de site(www.bodylab.nl), terwijl er maar 54,95euro van mn bank is gehaald, wat zouden jullie doen?:p

Wie heeft ook al eens zoiets meegemaakt?

nog nooit jammer genoeg

verder gewoon houden scheelt toch niet zoveel geld het is voor hun denk duurder als jij het terug stuurt

• Topic Starter Topic Starter
nog nooit jammer genoeg

verder gewoon houden scheelt toch niet zoveel geld het is voor hun denk duurder als jij het terug stuurt
Ja idd, hier zitten ook nog eens meer eiwitten in en minder carbs:D wel jammer dat het aarbei is en geen chocolade want ik had me zo verheugt op een chocolade shake :p

Misschien was dat andere product er niet en kreeg je een duurdere in de plaats.. Gewoon houden dus.

Misschien was dat andere product er niet en kreeg je een duurdere in de plaats.. Gewoon houden dus.

Meestal zit er dan wel een briefje bij (zoals laatst met de harde schijf die ik besteld had die 15 krpm was in plaats van 10 krpm)

Gewoon ff een mailtje sturen waarin je aangeeft dat er iets fout gegaan is. Kunnen zij er eentje op z'n fl**ker geven in 't magazijn.

Wij zijn al lang blij als de klant het ''verkeerde'' product wil houden, ook al is het duurder. ( een foutieve zending komt gelukkig zelden voor, maar kan altijd natuurlijk een keer gebeuren)
Verzendkosten zijn er erg hoog en je bent eigenlijk altijd wel duurder uit als je producten terug laat sturen en daarna het goede op moet sturen.
Ik zou het wel even laten weten, kunnen zij alles weer even aanscherpen in het magazijn.;)

Heb wel eens gehad dat ik een verkeerd product kreeg en een pot met de verkeerde smaak. Ter compensatie
werd de juiste pot nog na gestuurd, dat mag me wel vaker gebeuren. Scheelde weer 55 euro :D

had ik een keer met pizza bestellen, zat er een andere pizza in de doos dan dat ik besteld had:)

Gewoon ff een mailtje sturen waarin je aangeeft dat er iets fout is gegaan, dan kunnen ze nog ff de 15 euro die je teweinig hebt betaald van je rekening halen.

Terug
Naar boven