MuscleMeat

verkiezingen amerika

Peiling Peiling ik ben voor de

• Totaal stemmers
    28
Noem eens een voorbeeld, Harde Kern NL.

Noem eens een voorbeeld, Harde Kern NL.

Oprah is een voorbeeld vind ik persoonlijk.
The cosby family was de BESTE show ooit gemaakt, uiteraard :rolleyes: Met Obama oh die support ze toch zo vreselijk erg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zij doen het zelf net zo als als dat ze ons altijd schetsen, als het niet erger is.

Lijkt mij een sketch van Saturday Night Live

The cosby family was de BESTE show ooit gemaakt, uiteraard :rolleyes: Met Obama oh die support ze toch zo vreselijk erg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zij doen het zelf net zo als als dat ze ons altijd schetsen, als het niet erger is.

Waar heb je het in godsnaam over man :roflol:

Oprah is een voorbeeld over hoe kleurlingen een voorkeursbehandeling krijgen?

Ik sluit ook niet uit dat het een troll is maar aannemelijker is dat we hier gewoon te maken hebben met een verwarde jongeman op zoek naar begrip en liefde.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom ben je voor de republikeinen? Kan je wat standpunten van ze opnoemen, wat vind je van de Tea Party en Palin? Ben je het eens met de rechts-populistische aantijgingen in de Amerikaanse 'SBS6' media jegens Obama dat hij stiekem moslim en marxist zou zijn? Hoe denk je over het gegeven dat 20% van de Amerikaanse kiezers werkelijk denken dat Obama een moslim met dubbele agenda zou zijn? Wat vind je er van dat de Republikeinse afgevaardigden de afgelopen 2 jaar daar waar mogelijk werkelijk ieder voorstel van Obama heeft geblokkeerd ongeacht de inhoud?

ja ik zou er al voor zijn alleen al om tegen ombama te zijn, is inderdaad een overschatte man.

ja een moslim zal hij wel niet zijn maar hij is gewoon overroepen en je moet niet vergeten is heel vaak ook propaganda om mensen te laten stemmen op de democraten he. word veel gelogen en gedaan.

Was laatst in new York, moest gewoon achterin de bus zitten, true story. De blanke rosa parks, please stand up.

Geen van beiden, dat 2 partijenstelsel is k*t en gericht op de echte plucheplakkers. Change :roflol:

+1 tijd voor een third party, alwas het maar een je m'en foutistenpartij waar zowel recht als linksgezinden op stemmen, al was het alleen maar om dievastgeroeste structuurin de VS open te breken.

Ze zijn allebei achterlijk. Sowieso -1 voor wie de democraten 'links' noemt. Die gekke republikeinen kan je amper vergelijken met iets hier. Alleen al dat belachelijke wantrouwen jegens de overheid. Belasting is diefstal, en veiligheid vergroot je door iedereen een wapen te geven. :roflol: Nee, republikeinen snappen er geen **** van (over het algemeen natuurlijk).

Iemand trouwens wel eens de West Wing gezien? Vind ik wel een goede serie.

Terug
Naar boven