- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Obama oh die support ze toch zo vreselijk erg. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Oprah is een voorbeeld vind ik persoonlijk.
The cosby family was de BESTE show ooit gemaakt, uiteraardMet Obama oh die support ze toch zo vreselijk erg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zij doen het zelf net zo als als dat ze ons altijd schetsen, als het niet erger is.

Jimmy McMillan 4 president.
http://www.youtube.com/watch?v=GXuCV1jxzAk
. Dat krijg je ervan als je in zeepbel leeft en alles op krediet koopt...Oprah is een voorbeeld vind ik persoonlijk.
The cosby family was de BESTE show ooit gemaakt, uiteraardMet Obama oh die support ze toch zo vreselijk erg. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zij doen het zelf net zo als als dat ze ons altijd schetsen, als het niet erger is.
Oprah is een voorbeeld over hoe kleurlingen een voorkeursbehandeling krijgen?

bij elke post van mij typ je altijd "don't feed the troll", maar op zo'n idioot als hardcoreNL ga je wel keer op keer serieus in?![]()
Jij bent een echte troll.Nope, het is echt
Waarom ben je voor de republikeinen? Kan je wat standpunten van ze opnoemen, wat vind je van de Tea Party en Palin? Ben je het eens met de rechts-populistische aantijgingen in de Amerikaanse 'SBS6' media jegens Obama dat hij stiekem moslim en marxist zou zijn? Hoe denk je over het gegeven dat 20% van de Amerikaanse kiezers werkelijk denken dat Obama een moslim met dubbele agenda zou zijn? Wat vind je er van dat de Republikeinse afgevaardigden de afgelopen 2 jaar daar waar mogelijk werkelijk ieder voorstel van Obama heeft geblokkeerd ongeacht de inhoud?
Geen van beiden, dat 2 partijenstelsel is k*t en gericht op de echte plucheplakkers. Change![]()
Oprah is een voorbeeld over hoe kleurlingen een voorkeursbehandeling krijgen?
Nee, republikeinen snappen er geen **** van (over het algemeen natuurlijk).