Nee je ziet het verkeerd, hoe ik het zie is zo: amerika gaat er eerst rotzooi schoppen, vervolgens vallen er genoeg doden, oke saddam is afgezet, super kan niet beter dat vond ik echt top, maar amerika wilt daar een democratie, en je ziet nu zelf dat het er niet van gekomen is. Democratie kan je niet afdwingen. Het zijn terroristen die bomaanslagen plegen OMDAT ze willen dat amerika weg gaat.
En ik zeg dit ook voor de amerikanen zelf, als ze er niet heen waren gegaan dan waren er nu nog meer gelukkige gezinnen zonder verloren familie leden.
Ik ben net zo erg anti bush als anti terrorist als anti saddam als anti pinochet etc.
Toen in iran de koning werd afgezet, of de prins, toen kwamen er ook burka's daar doelde ik op. Dit zijn wel eindeloze discussies geloof ik, en wat de beste oplossing is? Al sla je me dood, ik ben er alleen om te bekritiseren

hahaha. Als ik de oplossing had, dan zou alles anders geweest zijn, netzoals de perfecte oplossing ervoor zou kunnen hebben dan zou ook alles anders afgelopen zijn.
En die burger oorlog in irak, dat denk ik ook wel dat dat zou komen. Mensen die elkaar afslachten om het geloof, er bestaat niets DOMMER dan dat.