MuscleMeat

Verkiezingen in Irak een tegenvaller voor de VS.

SageFrancis heeft wel een punt met zijn kritiek op het Irak beleid van Amerika.
Religieus extremisme en onverdraagzaamheid zijn niet goed te praten, maar het gedrag van Amerika lijkt ook nergens op.

SageFrancis zei:
Ik vind dat bush hier niets mee is opgeschoten. Amerika heeft een dikke schuld momenteel hoe willen ze dat oplossen?

En daarnaast nog waar ik me echt uitermate aan erger is die abu graib gevangens en guantanamo bay. Het schenden van mensen rechten dat vind ik nou echt jammer, diep triest. Als bush dat nog een beetje normaal had kunnen afhandelen dan had ik het wel door de vingers kunnen zien, alleen zeg nou zelf, mishandelen van gevangenen deden ze ook in het regime van Saddam.

Hier ben ik het helemaal mee eens. De VS gaan hiermee flink op hun bek. Dit zijn nou precies de praktijken waar ze al die jaren zogenaamd tegen vochten. Maar ik denk wel dat dit typisch een Bush/Rumsfeld verschijnsel is. Waarom waren die Amerikanen zo dom om weer op Bush te stemmen?

Exarchos moet je nou perse negatieve karma versturen?? Echt zielig hoor, waarom voer je niet gewoon de discussie, ik zeik niet, ik voer een discussie of je het er nou mee eens bent of niet. Echt een kansloze actie van je, Karma comes back around.

Ontopic:
aan de ene kant snap ik jullie ook wel, liever een land dat vooruit kijkt zodat er niet meer terreur komt.. alleen ik vind het zonde van al die levens. En als er geen land was die voor minder terreur zou zorgen dan zou misschien het terreur de boven hand krijgen...

Terug
Naar boven