AndroidHealthClinic

verlagingsveren...WELKE????

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoi dudes...kben van zin om m'n wagen te verlagen,maar heb geen flauw idee wat ik moet nemen...

kben daarnet op een reclame van remcoshop gebotst,verlagingsveren voor elke merk 69€

REMCOSHOP.NL - CAR-STEREO & TUNING

het is de bovenste van de link...

maar dan is m'n vraag hoeveel kost het ongeveer om em in een garage te laten instaleren?

weet er anders iemand tip voor een goede kit met een schappelijke prijs?

yo
mijn golf 3 is vooraan 14cm , achteraan 10cm verlaagd
als je deftig wil verlagen en je wil nog rijcomfort (dat betekent dat je auto niet wipt gelijk een wipplank), dan steek je beter de volledige veerpoot (veer+schokdemper) en dan nog best in regelbare versie, je kan hem dan zo hoog/laag zetten als je wil , en bovendien schroef je hem gewoon wat hoger voor de technische controle..
kweet dat regelbare veerpoten nieuw gauw rond de 1000 euro kosten, maar als je beetje zoekt op ebay en dergelijke sites kan je algauw deftig spul vinden rond de 500 euro,
wel beetje afhankelijk ook goe courant jouw wagen is qua merk en model..
allemaal niet zo goedkoop, maar het bepaalt wel de wegligging van je auto en ook de look (wat is er mooier voor een auto dan hem verlagen) en dus bespaar ik er zeker niet op (ik heb er immens veel rijplezier mee)

oh ja, goeie merken zijn PATEC, KW, EIBACH.... :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ja das al heel wa anders dan 69€ :p

14 cm verlaagt??

mijn banden komen max 8 cm van m'n carroserie nu...

ik rij met nieuwe opel astra GTC

zoals Spark zegt; als je het goed wil doen veren en dempers, maar is niet goedkoop, bij een gekend merk zit je makkelijk rond de kleine 1000 euro.

als je enkel met veren verlaagt zou ik bij de betere merken blijven zoals Eibach, H&R,... (ongeveer 300 euro voor veren + installatie) maar dan heb je toch langere tijd zekerheid.

als je het zelf kan doen scheelt dit natuurlijk heel stuk in de portemonnee, dan heb je goede veren & dempers voor een 500 euro en verlagingsveren tss 150 en 200 euro.

zelf zou ik veren van 69 euro niet onder mijn wagen plaatsen, is en blijft een heel belangrijk onderdeel van de wagen betreft veiligheid enz.

Gele koni's, of eibach maar ik zou liever een nederlands bedrijf spekken dan een duits bedrijf

tnx all...zal dan nog maar even rondkijken :)

69 euro :roflol:

als je je auto naar de knoppen wilt hebben moet je die kopen... maar aangezien je een nieuwe auto rijdt lijkt me dat niet echt de bedoeling.

Koni's hebben mijn voorkeur...

watch de drempels he ;)

ja lekker verlagen! kan je vervolgens tegen 5 per uur over een drempel scheuren om daarna johnygewijs alles open te gooien tot de volgende drempel nadert...

vroem vroem! tuning power!

Ga in ieder geval niet voor de goedkoopste want goedkoop is duurkoop.
Ik zou zeker Eibach aanraden voor veren, want die geven nog best wat comfort en een super weggedrag.
Maar die link die jij erbij hebt gezet van Koni is ook zeker niet verkeerd.
Wat voor auto heb je trouwens?

Laatst bewerkt:
Ga in ieder geval niet voor de goedkoopste want goedkoop is duurkoop.
Ik zou zeker Eibach aanraden voor veren, want die geven nog best wat comfort en een een super weggedrag.
Maar die link die jij erbij hebt gezet van Koni is ook zeker niet verkeerd.
Wat voor auto heb je trouwens?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi ding!
Wat voor banden rij je?

Het is al gezegd: Koni's en Eibach.

Vergeet de schokdempers niet! Zonder schokdempers te wijzigen wordt de wegligging alleen slechter.

Ik dacht jaren geleden ook goedkoop klaar te zijn:
Ik heb mijn Corrado ooit verlaagd (alleen veren) en wist niet hoe gauw ik er ook andere schokdempers onder moest zetten.

Het is al gezegd: Koni's en Eibach.

Vergeet de schokdempers niet! Zonder schokdempers te wijzigen wordt de wegligging alleen slechter.

Ik dacht jaren geleden ook goedkoop klaar te zijn:
Ik heb mijn Corrado ooit verlaagd (alleen veren) en wist niet hoe gauw ik er ook andere schokdempers onder moest zetten.

idd heb ik ondertusse ook al gezien...tzal me een pak duurder uitkomen dan 69€ :D

wel effe goed rondkijken...de kits die ze op ebay verkopen,is dat te vertrouwen?

Belasting betalen kan altijd nog!

idd heb ik ondertusse ook al gezien...tzal me een pak duurder uitkomen dan 69€ :D

wel effe goed rondkijken...de kits die ze op ebay verkopen,is dat te vertrouwen?

Die kits op ebay zijn heel goed te doen, moet alleen of kijken of ze versturen naar europa. je kunt het beste zoeken in duitsland, heb daar namelijk zelf al veel tuning spul gekocht, en het is de helft goedkoper dan in nederland.

Wel even leten op de reachties van de klanten, maar meestal zit het wel ok. Veel succes ermee :D

Terug
Naar boven