calcification
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 216
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kits op ebay zijn heel goed te doen, moet alleen of kijken of ze versturen naar europa. je kunt het beste zoeken in duitsland, heb daar namelijk zelf al veel tuning spul gekocht, en het is de helft goedkoper dan in nederland.
Wel even leten op de reachties van de klanten, maar meestal zit het wel ok. Veel succes ermee![]()
Op dit soort essentiele dingen op/aan je auto moet je gewoon het beste van het beste nemen.
Het is al gezegd: Koni's en Eibach.
Vergeet de schokdempers niet! Zonder schokdempers te wijzigen wordt de wegligging alleen slechter.
Ik dacht jaren geleden ook goedkoop klaar te zijn:
Ik heb mijn Corrado ooit verlaagd (alleen veren) en wist niet hoe gauw ik er ook andere schokdempers onder moest zetten.
je kent het wel.Ik heb hem toen een cm of 6 verlaagd meen ik me te herinneren.
Dat bracht een hoop problemen met zich mee: achterwielen die aanliepen in de wielkastje kent het wel.
Ik had nog maar 3 cm grondspeling (voorspoiler) en dat betekende soms een drempel uberhaupt niet kunnen nemen (ook niet schuin) en verplicht omrijden.
Dat waren mooie tijden...

Op dit soort essentiele dingen op/aan je auto moet je gewoon het beste van het beste nemen.
A het scheelt je een heel stuk remweg en B je wegligging wordt er stukken beter op.
De gerenomeerde merken zoals Koni Eibach etc zijn echt top, maar reken erop als je gele koni dempers plus schokbrekers neemt dat je een hoop geld kwijt bent, daarentegen heb je wel topkwaliteit ennnnnnnn een nederlands product