MuscleMeat

verlies na het kuren

rawwe

Cool Novice
Waardering
0
na het kuren heb ik vrijwel alles weer verloren.. hoe kan dit?

kan iemand mij vertellen hoe ik het beste de gewonnen massa blijf behouden na de beëindiging van het kuren??

Na je kuur een nakuur nemen, iets zoals nolvadex..
En zeker een maand blijven trainen en eten zoals in je kuur.Dus niet drasties je voeding of trainingschema gaan verander..

gRTz..

- Goed dieet na je kuur
- hard blijven trainen
- geen alcohol een paar weken voor/na en tijdens de kuur
- goede nakuur

Harold w. zei:
Na je kuur een nakuur nemen, iets zoals nolvadex..
En zeker een maand blijven trainen en eten zoals in je kuur.Dus niet drasties je voeding of trainingschema gaan verander..

gRTz..
Evenveel etne als tijdens je kuur? en dan moddervet worden ofzo? Je lichaam kan echt niet zoveel energie efficient gebruiken als tijdens de kuur. Ik zou zeggen ga 500 Kcal boven je onderhoudsniveau zitten en proberen zo optimaal mogelijk te eten. (dus zo min mogelijk geraffineerde suikers en transfer vetten).

Laatst bewerkt:
Dit zal er wel weer zo eentje zijn die al zijn hoop op de AS vestigt. Denkt dat ie zonder goede voeding en met een beetje aanklungelen in de sportschool met AS wel eventjes wat spiermassa aanzet.

Heb je misschien wat meer info?

Stats, trainingservaring, kuurverleden, voedingsschema etc.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Heb je misschien wat meer info?

Stats, trainingservaring, kuurverleden, voedingsschema etc.

was eerste kuur..

woog voor 63.. erna 69

eten was goed.. genoeg fruit groente..vlees..
half tot een heel brood per dag..

hard trainen.. tijdens de kuur was alles perfect.. erna..begon het weg te zakken.. eetlust is ook vreselijk gedaald.

oja.. vetpercentage is rond de 6 %

63 kilogram bij een lengte van ? Als je 1.40 bent is het misschien een idee om bij dit gewicht te kunnen kuren. Dit lijkt me niet echt realistisch dus een echte basis zul je wel niet gehad hebben.

eten was goed.. genoeg fruit groente..vlees..
half tot een heel brood per dag..
Als ik dit zo lees heb je geen idee wat een bodybuilding dieet inhoudt. Dit eet m'n vriendin om af te vallen. Goed eten houdt in dat je precies de juiste verhoudingen van koolhydraten/eiwitten en vetten binnen krijgt en minimaal 6 keer per dag eet. Een half brood per dag ? Met pindakaas?

Het is misschien wat hard maar ga volgende keer aub wat info winnen voordat je gaat kuren.

:cool: Het probleem van de meeste beginnende bodybuilders is, dat ze denken dat A.S. een wonder middel is...niet dus ! ???

Begin je met A.S. dan is het heel belangrijk dat je een goede ondergrond hebt, d.w.z. al enige tijd traint, je lichaam door en door kent en weten hoe je moet eten, trainen en waneer je je rust moet hebben. :rolleyes:

Zonder goede fundering, kun je ook geen goed huis bouwen !!!

Zorg dus eerst dat je weet waar je over praat, dan verdiep je in A.S. er is zeer veel rotzooi op de markt en iedereen probeert een graantje mee te pikken en ga niet zomaar blindelings op de verhalen af die je allemaal hoort van mensen die ook wel eens gekuurd hebben.

Goede A.S. kuur kost geld...veel geld :eek: , weet wat je koopt en neem een goede kuur en geen half werk.

Een basis kuur bevat een tabletvorm zoals Dianabol, injectie's van Deca en Testo. (Hier is Schwarzenneger ook groot mee geworden ! )Hiernaast kun je je kuur uitbreiden met andere middelen!

Op het net is veel te vinden.

Zelf gebruik ik vloeibare clen. na de kuur !

Groeten Hazimix

mock zei:
63 kilogram bij een lengte van ? Als je 1.40 bent is het misschien een idee om bij dit gewicht te kunnen kuren. Dit lijkt me niet echt realistisch dus een echte basis zul je wel niet gehad hebben.

Als ik dit zo lees heb je geen idee wat een bodybuilding dieet inhoudt. Dit eet m'n vriendin om af te vallen. Goed eten houdt in dat je precies de juiste verhoudingen van koolhydraten/eiwitten en vetten binnen krijgt en minimaal 6 keer per dag eet. Een half brood per dag ? Met pindakaas?

Het is misschien wat hard maar ga volgende keer aub wat info winnen voordat je gaat kuren.

Ik sluit mij hier volledig bij aan!

Hazimix zei:
[..]

Een basis kuur bevat een tabletvorm zoals Dianabol, injectie's van Deca en Testo. (Hier is Schwarzenneger ook groot mee geworden ! )Hiernaast kun je je kuur uitbreiden met andere middelen!

[..]

1) Waarom perse een oral?
2) Waarom perse deca?

:)

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Ik sluit mij hier volledig bij aan!

natuurlijk at ikk geen pindakaas :rolleyes:
gewoon gevarieert.. veel vlees enz.. en makreel/tonijn..

enne ik ben 1.72

aankomen daar heb ik zware problemen mee.. dus was allang blij dat ik 6 kilo gewonnen had.. :D

veel vlees?
Dus oook shoarma en varkensvlees ofzo?
Want er zijn maar weinig vleessoorten aantrekkelijk voor een BB. (kip, biefstuk)

Laat anders je schema eens zien , als je er tenminste 1 hebt.

Hoeveel was je voor je kuren totaal aangekomen dan en in welke tijd?

ik denk dat je zonder kuren en met een goed voedingsschema veel verder komt :thumb:

rawwe zei:
natuurlijk at ikk geen pindakaas :rolleyes:
gewoon gevarieert.. veel vlees enz.. en makreel/tonijn..

Pindakaas is goed. Kan je zo een massaschema geven van een pro die n paar eetlepels pindakaas per dag eet in de bulk.

pindakaas is een echt BB voedsel alle pro's eten het bij bulken

Terug
Naar boven