MuscleMeat

vermindering kracht

marcos

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben nu met m'n nakuur nolvadex bezig en merk dat m'n massa nog wel goed zit, alleen m'n kracht zakt wat af. Ik had tijdens de kuur een krachttoename van 40kg benchpress (van 90-130) nu lukt me maar 115 kg. Hoe kan dit en hoe is dit voor de volgende keer te voorkomen?
Ik gebruik tijdens nakuur ook creatine. Ik zelf dacht toch volgende keer iets als clenbuterol te gebruiken

is vrij normaal nix om je zorgen over te maken na de kuur word je nou eemaal weer iets slapper. maar wat maakt kracht nou uit je doe het toch voor de spieren.

Toevallig....ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen hierover. Hoeft nu dus niet meer. :D

kan je idd niks aan doen....creatine kan helpen maar niet zo veel dat je kracht gelijk blijft.....van clen wordt je idd ook sterker maar ik zie de nut er niet van in tijdens je nakuur. Tijdens de nakuur bevind je lichaam zich in een extreem catabole staat om die reden moet je ook je training aan gaan passen. Als je zo blijft trainen als tijdens je kuur doe je het niet goed naar mijn mening. Ikzelf train de 1ste week van mijn nakuur niet of heel licht en laag in volume week 2 bouw ik de intensiteit wat op en week 3 bouw ik de intensiteit en de volume weer wat op en week 4 train ik weer normaal zoals ik train als ik niet kuur.

4cc

Het kan ook oververmoeidheid zijn, als je een kuur van 12 weken voluit hebt gedaan.
Ik heb zelf pas 1 korte kuur gedaan (8wk) maar ik heb geen last gehad van krachtverlies na mijn kuur, terwijl ik toch ook 20 kg omhoog ben gegaan.

Zit tussen je oren bro :) wedden dat als jij weer een goede dag hebt dat je weer die 130 pakt. kracht gaat gewoon af en toe op en neer. nu je een keer die 130 niet haalt schrik je meteen, komt doordat ik klaar ben met kuren. zou me geen zorgen maken en lekker doortrainen :)

marcos zei:
Ik ben nu met m'n nakuur nolvadex bezig en merk dat m'n massa nog wel goed zit, alleen m'n kracht zakt wat af. Ik had tijdens de kuur een krachttoename van 40kg benchpress (van 90-130) nu lukt me maar 115 kg. Hoe kan dit en hoe is dit voor de volgende keer te voorkomen?
Ik gebruik tijdens nakuur ook creatine. Ik zelf dacht toch volgende keer iets als clenbuterol te gebruiken

1 van de grootste fouten die mensen maken is na een kuur net zo hard en zwaar willen blijven als in de kuur. Het herstel van je lichaam ligt een stuk lager en ook de smering van je gewrichten wordt weer minder. Probeer dus niet kosten wat het kost hetzelfde gewicht te pakken. Hier overbelast je alleen maar je lichaam mee, vergroot je de lans op blessure en je zult er niet op voorruitgaan.

ik train et helejaar door zohard als ik kan en zo zwaar als ik kan is dat niet goed dan ga aaltijd door tot et uiterste? en waarom is et niet goed dan ?

Je kan wel net zo hard en intensief trainen, alleen moet je rekening houden dat je herstel langer is, dus 2x per week 20 sets rug kan je shaken, schroef het aantal trainingen in een week wat terug en houd je voeding goed in orde, en houdt voldoende rust. intensief trainen kan altijd :) je hoeft niet ineens als een krant in de gym te gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
ik trainde zowieso tijdens de kuur maar 3x per week, altijd standaard ma-wo-za omdat dit de enigste dagen zijn dat ik kan trainen in de middag. Maar ligt het nu wel aan as of misschien had ik wel 1 x een mindere dag. Kan wel kloppen, want had toen een middag dutje gedaan en was er vrij slaperig bij. Moest nog wakker worden

kameraat van me deed tegelijk met mij dbol only aleen hij trainde 3x in de week en ik 5x soms 6x hij is 8 kilo aangekomen 5 gehouden en ik 13 kilo aangekomen en 10 gehouden zo train ik maandag ;borst,tricep dinsdag rug,bicep woensdag been,schouders donderdag borst,tricep vrijdag rug ,bicep ik maak 3 setjes van 2x 8 1x 6 zaterdag zondag is rustdag is dit teveel of ???

marcos zei:
ik trainde zowieso tijdens de kuur maar 3x per week, altijd standaard ma-wo-za omdat dit de enigste dagen zijn dat ik kan trainen in de middag. Maar ligt het nu wel aan as of misschien had ik wel 1 x een mindere dag. Kan wel kloppen, want had toen een middag dutje gedaan en was er vrij slaperig bij. Moest nog wakker worden

gewoon een keer een mindere dag joh :) ik heb wellis een hele week waarin ik geen kilo omhoog krijg en plots de week erop weer op me oude niveau, niks om je zorgen over te maken, gewoon lekker door blijven knallen met handel :) niet teveel erover denken.

Terug
Naar boven