MuscleMeat

Vermoeid

mbolt

Cool Novice
Waardering
0
ik sprot heel veel en ben daardoor ook erg vaak vermoeid en sla ik dagen over omdat ik mezelf niet kan bewegen, wie kan mij helpen, ik wil niet bijkomen, maar ik wil wel dat mijn lichaam zich sneller hersteld

heeft iedereen wel es last van, zelfs topsprotters! :D

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt, is er geen manier om het te verminderen?

es de topics over voeding lezen, daar steek je heel wat van op!

het kan ook voorjaarsmoeheid zijn !! overtraining !! of gewoon een mindere weerstand !! slechte voeding ondervoed blabla bla er zkunnen zo veel dingen zijn. je kunt een tijdje een stacker nemen tegen moeheid of iets wat er op lijkt.

minder sprotten en/of (omdat je het in de categorie voeding hebt geplaatst) misschien toch meer eten. Maar vooral minder sprotten. Volume, intensiteit, frequentie.

• Topic Starter Topic Starter
wat is sprotten?

op tijd rust inplannen, goed eten, en af en toe een redbull

pff ik kan vanaf morgen in antwerpen gaan werken, 4u30 eruit :sad: dat gaat ook minder zijn :(

Gewoon eten, aankomen zal echt niet snel gaan als je goed sport en op de weegschaal let.

Ikzelf ben in 4 maanden misschien 1 kg aangekomen toen ik al erg veel at, sportte veel, en wilde eigenlijk ook niet aankomen; werd wel een stuk droger en heb m'n krachtstats behoorlijk omhoog geholpen.

Nu wil ik echter wel aankomen, en ben binnen 3 weken 4 kg zwaarder. :D

Dus gewoon eten, kan best.

Gewoon eten, aankomen zal echt niet snel gaan als je goed sport en op de weegschaal let.

Ikzelf ben in 4 maanden misschien 1 kg aangekomen toen ik al erg veel at, sportte veel, en wilde eigenlijk ook niet aankomen; werd wel een stuk droger en heb m'n krachtstats behoorlijk omhoog geholpen.

Nu wil ik echter wel aankomen, en ben binnen 3 weken 4 kg zwaarder. :D

Dus gewoon eten, kan best.

:thumbs: motivatie!

Als je moe bent moet je niet trainen. Dan is je prestatie tijdens de training minder en raak je gefrustreerd.
Herstellen wend je lichaam aan naarmate de tijd komt. Heb geduld ;)
Maar onthoud dat overtraining altijd een keer om de hoek komt kijken, ook al ben je een ''gevorderde'' ;)

een bloed testje bij de docter zou ook niet verkeerd zijn !!.
als je niet voldoende eet zou je best wel eens bloedarmmoede kunnen hebben.

Terug
Naar boven