XXL Nutrition

Veronica's lekkerste

FireStarter

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling. Wie dat allemaal op het podium én in de directe confrontatie met een concurrent het beste combineert, kan op weg naar de titel ‘Veronica’s Lekkerste’.

Ik ben benieuwd wat voor mooie paalbare meiden voorbij komen.
Dinsdag om 22.20u is de eerste uitzending.

Ik ga zeker kijken, ik hou wel van een vleeskeuringsprogramma op de buis.

das gewoon een ripoff van die ene amerikaanse show...'hot' nogwat...met die 3 juryleden die iedereen aan t afkraken waren

klopt dat Amerikaanse heb ik ook gezien. trouwens van dit programma klopt niets. ze vinden de lekkerste toch niet want ik heb mezelf niet opgegeven :)

Ga ik zeker kijken, leuk keuren die mokkels.

Ik ben gisteren in de studio geweest, een vriend van me had zich er voor opgegeven.

Jammer dat hij er al na 1 ronde uitlach. Maar ach we hebben wel gelache :D

Man-Mountain zei:
das gewoon een ripoff van die ene amerikaanse show...'hot' nogwat...met die 3 juryleden die iedereen aan t afkraken waren

Jah hot or not of zo. Was wel een lachen programma.

Heb Mental Theo gezien in de teaser... ja, dat wordt wel gezellig :)

FireStarter zei:
Veronica zoekt de lekkerste man en vrouw van Nederland. Het gaat puur om de looks: het lekkerste lichaam, het mooiste gezicht en de meest sexy uitstraling. Wie dat allemaal op het podium én in de directe confrontatie met een concurrent het beste combineert, kan op weg naar de titel ‘Veronica’s Lekkerste’.

Ik ben benieuwd wat voor mooie paalbare meiden voorbij komen.
Dinsdag om 22.20u is de eerste uitzending.

Ik ga zeker kijken, ik hou wel van een vleeskeuringsprogramma op de buis.

LOUIS!!! Dit is echt iets voor jou, schrijf je in en laat zien hoe geweldig je bent :thumb:

Man-Mountain zei:

idd, een super lekker wijf, zegt zo'n gozer: "je bent een beetje vet op je dijen"

Heel het publiek en iedereen thuis: " huh??? waar???"

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Heb Mental Theo gezien in de teaser... ja, dat wordt wel gezellig :)
Heb um ook gezien in de Snoopy's in Salou, en daar wassie echt chagarijnig en lokte die coïtusuele reacties uit bij meiden van 15/16 jaar oud.

Man-Mountain zei:
Was "Hot or Not" sloeg idd nergens op, allemaal lekkere babes, en de jury, bestaande uit 3 magnetron lijken, zaten ze ook
op elk punt af te kraken.

Jah het was bij dat programma ook zo muf om te zien dat elke beetje gespierde gast werd afgeschreven onder het motto 'over build'... :(

Maar verder vond ik dat ze altijd wel goede kritieken gaven. Vaak kwamen r van die mega uitgemergelde anorexia dames langs en die kregen dan gelukkig ook lage punten. Ik heb het ook gezien dat die gast zijn lazer lampje pakt en op haar benen cellulitus aan begint te wijven. Tja, moet je maar niet naar zo'n programma komen met cellulitus aan je benen :)

De Amerikaanse show was 'ABC are you hot?' en niet 'hot or not' ;)

Ik weet wel dat Sean van www.strengthnet.com zo ondekt is door die show. :P

Rob G zei:
Jah het was bij dat programma ook zo muf om te zien dat elke beetje gespierde gast werd afgeschreven onder het motto 'over build'... :(

Maar verder vond ik dat ze altijd wel goede kritieken gaven. Vaak kwamen r van die mega uitgemergelde anorexia dames langs en die kregen dan gelukkig ook lage punten. Ik heb het ook gezien dat die gast zijn lazer lampje pakt en op haar benen cellulitus aan begint te wijven. Tja, moet je maar niet naar zo'n programma komen met cellulitus aan je benen :)

ja met dat laserlampje bedoelde ik dus, je kon echt geen cellulitus zien en het was een super lekker wijfie.

De heren werden vooral gekozen op hun lichaam ja. Wasbordje was verplicht, maar er zaten best goed gespierde gasten tussen. Niet BB-achtig, want dat wordt blijkbaar niet gezien als HOT. Goed droog met een redelijke massa dus.

Er zaten zeker een paar gatsen bij waarmee ik wel vanlichaam zou willen ruilen.

enja diw dames...hmm echt veeel lekkere. Ik denk alleen dat het in NL niet zo aanslaat als in USA. tocheen andere mentaliteit.

ben wel benieuwd naar het prgramma over die nep-miljoeniar :D

JA ik denk ook niet dat het aanslaat nu. Heel nederland heeft al de hele zomer liggen keuren :D .

jammer voor jullie dat t allemaal al is opgenomen en dat de winnaar al bekend is

was getekend,
de lekkerste:D

22.20 ?
wat is dat nou weer voor n k*ttijd ,
hoe moet een bodybuilder aan z n 8 uur nachtrust komen ?
:(

FireStarter zei:
Heb um ook gezien in de Snoopy's in Salou, en daar wassie echt chagarijnig en lokte die coïtusuele reacties uit bij meiden van 15/16 jaar oud.

heb m ook vaak gezien in Hollywood rotterdam, toen hij daar opnames maakte.

wat een vieze pedo is dat, beetje achter de kleuters aanzitten :fire:

M aar het werd in de voorfilmpjes al gezegt... was hij met een ander jurielid... Kwam het onderwerp voorbij dat het ook een kwestie van smaak was. Zei die andere zo, 'Jah Theo houd meer van meisjes van 16 terwijl ik meer van rond de 32 houd :D '.

Vond ik wel geslaagd.

Terug
Naar boven