Fitness Seller

verschil ?!

komt heel vaak voor, heb het zelf ook, mijn linkerborst is groter dan mijn rechterborst ondanks dat ik rechtshandig ben.
er is weinig aan te doen, behalve een beest worden zodat het verschil niet meer opvalt:D

misschien met hetzelfde gewicht doortrainen totdat je spier op zelfde grote groeit?

het kan ook aan de aanhechtingen liggen, bij mijn pakt mijn linkerborst net een extra stukje naar onderen mee, mijn rechterborst niet.
ook als ik op mijn borst druk en mijn ribben voel, voel ik het aan de linkerkant zegmaar 'bol' lopen, en aan de rechterkant een beetje plat of hol.

Een mens is nou eenmaal niet altijd symmetrisch gebouwd, dus daar zal je enigszins mee moeten leven, hoe spijtig het ook kan zijn :)

@ patjebb: sounds just like me :D

dat is bij vrouwen ook... de ene tiet is meestal wat groter dan de andere:D

komt wel vaker voor, niet zo druk om maken :). als het je echt irriteert kun je het proberen recht te trekken door die borst meer te trainen.

komt inderdaad vaker voor, don't worry :P

komt heel vaak voor, heb het zelf ook, mijn linkerborst is groter dan mijn rechterborst ondanks dat ik rechtshandig ben.
er is weinig aan te doen, behalve een beest worden zodat het verschil niet meer opvalt:D

heb ik ook.trekt heel langzaam bij.en anders maar niet.als het maar niet te opvallend wordt.

Terug
Naar boven