Dat er allerlei verschillen zitten in de etiketten van de producten van GS is onderstussen al bijna bij iedereen bekend en daarom kijkt niemand er ook meer van op.
Als voorbeeld heb ik nog even een foto gemaakt van 2 dezelfde GS-producten, namelijk de Test.Enanthaat.
De linker is batchnr: 998574 exp: 06-2009
De rechter is batchnr: 435285 exp: 01-2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In deze zelfde producten zien we dan toch vrij grote verschillen nl:
-Verschillende kleur (licht/donkergroen)
-Verschillende lettergrote
-Verschillende etiket afwerking (bolle hoek/rechte hoek)
-Verschillen in hoogte van het etiket
Wat ik me dus afvraag is waarom deze verschillen zich voordoen in de producten van GS, en waarom we dit alleen zien bij GS en bijvoorbeeld niet in GG.
Verschillende types etiketten van eenzelfde producten kunnen (zoals we vaker hier zien) zorgen voor verwarring bij potentiele gebruikers en kopers van de producten van GS die gaan twijfelen aan echtheid.
Misschien iemand met echte concrete inside information?
(ps: ik ben een groot fan van UGL's, dit is dus géén afzeik topic)
(edit: datum in de foto klopt niet)
Als voorbeeld heb ik nog even een foto gemaakt van 2 dezelfde GS-producten, namelijk de Test.Enanthaat.
De linker is batchnr: 998574 exp: 06-2009
De rechter is batchnr: 435285 exp: 01-2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In deze zelfde producten zien we dan toch vrij grote verschillen nl:
-Verschillende kleur (licht/donkergroen)
-Verschillende lettergrote
-Verschillende etiket afwerking (bolle hoek/rechte hoek)
-Verschillen in hoogte van het etiket
Wat ik me dus afvraag is waarom deze verschillen zich voordoen in de producten van GS, en waarom we dit alleen zien bij GS en bijvoorbeeld niet in GG.
Verschillende types etiketten van eenzelfde producten kunnen (zoals we vaker hier zien) zorgen voor verwarring bij potentiele gebruikers en kopers van de producten van GS die gaan twijfelen aan echtheid.
Misschien iemand met echte concrete inside information?
(ps: ik ben een groot fan van UGL's, dit is dus géén afzeik topic)
(edit: datum in de foto klopt niet)