AndroidHealthClinic

Verschillen in de GS-etiketten.

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Dat er allerlei verschillen zitten in de etiketten van de producten van GS is onderstussen al bijna bij iedereen bekend en daarom kijkt niemand er ook meer van op.

Als voorbeeld heb ik nog even een foto gemaakt van 2 dezelfde GS-producten, namelijk de Test.Enanthaat.

De linker is batchnr: 998574 exp: 06-2009
De rechter is batchnr: 435285 exp: 01-2010

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In deze zelfde producten zien we dan toch vrij grote verschillen nl:

-Verschillende kleur (licht/donkergroen)
-Verschillende lettergrote
-Verschillende etiket afwerking (bolle hoek/rechte hoek)
-Verschillen in hoogte van het etiket

Wat ik me dus afvraag is waarom deze verschillen zich voordoen in de producten van GS, en waarom we dit alleen zien bij GS en bijvoorbeeld niet in GG.

Verschillende types etiketten van eenzelfde producten kunnen (zoals we vaker hier zien) zorgen voor verwarring bij potentiele gebruikers en kopers van de producten van GS die gaan twijfelen aan echtheid.

Misschien iemand met echte concrete inside information?

(ps: ik ben een groot fan van UGL's, dit is dus géén afzeik topic)
(edit: datum in de foto klopt niet)

Misschien was de font op :)

Ik denk dat je je niet echt druk hoeft te maken, al vind ik de font kwestie wel vreemd.

Is de vloeistof ook lichter bij de linker of heb je daarvan zitten snoepen? :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak me ook niet druk om de echtheid, ik ben gewoon opzoek naar een duidelijke/logische verklaring hiervoor. Bij GG is alles altijd hetzelfde (uitgezonderd een etiket vernieuwing) en bij GS bijna nooit.

En nee, ze zijn allebei nog intact, de kleurverschil is optisch bedrog.

Ik heb het in een vorig topic ook al gevraagd, wanneer komt er eens een officiele reactie van G.S.?

maarjha mij boeit het niet echt zoalng het maar doet wat het moet doen, maar wel een interessante vraag ;)

Idd een vraag die ik graag eens beantwoord zou zien , goede post Worf !!

Ik denk dat dit is om vervalsing tegen te gaan

Br0 zei:
Ik denk dat dit is om vervalsing tegen te gaan

zou je denken?

nou dan werkt het alleen maar ave-rechts.

door die verschillen in etiketten zie je door de bomen het bos niet meer.

ik kan net zo goed etiketten maken die enigsins lijken op die van GS, en dan gaat iedereen zeggen "ja het klopt dat etiketten van elkaar verschillen, dat doen ze om fakes tegen te gaan".

lijkt me niet echt de meest effectieve oplossing, dan moet je consequent zijn en om de zoveel tijd een duidelijke verandering plaatsen, niet dit halve gedoe...

links ouder dan rechts...links lelijker dan rechts...missch gewoon update van labels...

of misschien is het tijd voor een nieuw printertje? of hebben ze die juist aangeschaft waardoor de kleuren beter zijn en helderder.

Hoe zien ze er tegenwoordig uit dan? Allemaal zoals rechts. Ow nee nu toch weer iets met een hologram? Of ben ik nu in de wars

pat21 zei:
Hoe zien ze er tegenwoordig uit dan? Allemaal zoals rechts. Ow nee nu toch weer iets met een hologram? Of ben ik nu in de wars

De rechtse is volgens mij de nieuwste. En het is gewoon een apart hologran stickertje wat erop zit, het hoort niet bij het etiket.

Dr. Worf zei:
De rechtse is volgens mij de nieuwste. En het is gewoon een apart hologran stickertje wat erop zit, het hoort niet bij het etiket.

op zich is zo'n hologram wel een goed idee, moeilijker te faken.

maar dan niet weer een aparte sticker, want dan laat iemand z'n nagels groeien, pulkt die stickers eraf en plakt ze op vials met sla-olie.....

Bijkomend voordeel, als de vials leeg zijn geef je ze aan je kleine neefje, kunnen ze leuk spelen met die holograms.

(wel zorgen dat de vials goed leeg zijn anders krijg je neefje van 7 ineens een sik en bakkenbaarden)

Dr. Worf zei:
Ik maak me ook niet druk om de echtheid, ik ben gewoon opzoek naar een duidelijke/logische verklaring hiervoor. Bij GG is alles altijd hetzelfde (uitgezonderd een etiket vernieuwing) en bij GS bijna nooit.

En nee, ze zijn allebei nog intact, de kleurverschil is optisch bedrog.

Verschil in afwerking. Aandacht voor een goed product presenteren en ja, ik ben er gevoelig voor. Dingen als kleur, scherpte, belettering en dergelijke dienen in orde te zijn anders ziet het eruit als een cheapass product en dat doet afbreuk aan de inhoud. Amateuristisch. En dus zonde!

DBC01 zei:
Verschil in afwerking. Aandacht voor een goed product presenteren en ja, ik ben er gevoelig voor. Dingen als kleur, scherpte, belettering en dergelijke dienen in orde te zijn anders ziet het eruit als een cheapass product en dat doet afbreuk aan de inhoud. Amateuristisch. En dus zonde!

Zonde is het zeker, gezien alle 'heb ik echte GS' topics hier..

Dr. Worf zei:
Zonde is het zeker, gezien alle 'heb ik echte GS' topics hier..

Precies ik denk dat ze met die wisselingen wel wat klanten kwijtraken omdat ze nu niet weten of ze het kunnen vertrouwen of niet. Slechte zaak in principe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is als het goed is het nieuwe hologram.
Maar echt goed vind ik em niet.

Terug
Naar boven