MuscleMeat

Verschillen in de GS-etiketten.

Dat is ook geen echt hologram. In een hologram zit het logo van de firma verwerkt, dat je alleen kunt zien als je het op een bepaalde manier tegen het licht houdt.
Hier lijkt wel alsof er zwarte plakletters over een hologrammetje heen zijn gezet.

DBC01 zei:
Dat is ook geen echt hologram. .

DBC01 zei:
Hier lijkt wel alsof er zwarte plakletters over een hologrammetje heen zijn gezet.

Dat mag je mij dan eens uitleggen bro..want je spreekt jezelf hier weer lekker tegen..

Lijkt wel of het nooit goed is bij jou?..en meneer alles beter weet..Op en na de BBQ vond ik je wel een toffe kerel, maar nu begin ik je gewoon irritant te vinden..en daar is best wel veel voor nodig weet je dat..

Niet hatuh DW, nergens voor nodig. Ik ben kritisch. En jij ook. En zo hoort het!
Ik was kritisch over GG, over GS en ook over MRP. Ik bevoordeel nergens een bepaald merk maar hou de ontwikkelingen goed in de gaten.
Dat ik kritisch ben weet ik, dat je daar geen vrienden mee maakt weet ik ook maar ik ben hier niet om mensen naar de mond te praten maar om te lezen en te informeren.

Het 'plaatje' van GS (is het zo goed) wat doorgaat voor hologram is een hologram-achtige afbeelding met daaroverheen in zwart de letters 'GS' gezet.
Mijn mening is dat dat niet echt secure is.

Voorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

British Dragon hologram, dás een met recht mooi plaatje en moeilijk(er) na te maken. Als je aan de slag gaat met hologrammen, zorg dan dat ze niet 1 2 3 na te maken zijn, da's mijn kritiek.
Maar ik denk dat GS eerst even aan de slag moet met de wikkels eer ze beginnen aan hologrammen, zie de geposte foto's door topicstarter.

dutch windmill zei:
..Op en na de BBQ vond ik je wel een toffe kerel, maar nu begin ik je gewoon irritant te vinden..en daar is best wel veel voor nodig weet je dat..

En dat alleen maar omdat hij zn mening geeft?:rolleyes:

Testo zei:

Ik volg hier al een tijdje het forum en moet toegeven dat BDC01 toch veel afbrekende kritiek geeft.
Je kan ook zeggen waarop het staat met opbouwende kritiek.

on topic : Die verschillen in etiketten vind ook maar raar, zeker geen goede business move!

Testo zei:

Testo makker,

Onze vriend DBC01 is met zijn 120 kg denk ik best mans genoeg om dit alleen af te handelen..

Het 'plaatje' van GS (is het zo goed) wat doorgaat voor hologram is een hologram-achtige afbeelding met daaroverheen in zwart de letters 'GS' gezet.
Mijn mening is dat dat niet echt secure is.

Als je aan de slag gaat met hologrammen, zorg dan dat ze niet 1 2 3 na te maken zijn, da's mijn kritiek.

DBC, een makkelijker na te maken hologram is in ieder geval beter als niks toch?..en volgens mij zijn die custom made hologrammen van BD erg duur..

Die hologrammetjes heb ik trouwens al een jaar terug gezien op enkele GS flesjes dus nieuw zijn ze volgens mij niet..

grt. D.W.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan de gedachtengang en kritiek van DBC goed begrijpen, alleen komt het er op sommige momenten niet tactisch uit.. maar dat terzijde.

Ik zou wel eens een reactie van iemand van GS zelf willen. Een tijd geleden konden ze het ook ergens in een ander topic, waarom nu niet?

Dear DW: Voor de meesten wel. Ik zag ze ook pas een maand of wat geleden, en voorheen werd er nooit over gesproken op DBB as far as i know dus ja: Voor veel mensen zijn GS hologrammetjes nieuws.

@Gymnasia: M'n kritiek is altijd rechtdoorzee zonder dingen op te leuken. Mensen die zó dom bezig zijn dat ze nergens een notie van hebben krijgen van mij geen tips hoe het wel goed te doen, liever dat ze van de AAS afblijven. Maar wees gerust, ik ben me er ten volle bewust van dat m'n rechtdoorzee opstelling sommigen rauw op 't dak valt :p

Ik heb zelfs in deze thread ook opbouwende kritiek gegeven al denk ik dat de mannen van GS dat heus wel alleen afkunnen, daar hebben ze mijn aanwijzingen niet voor nodig :D

DBC, een makkelijker na te maken hologram is in ieder geval beter als niks toch?..

Indeed maar een net uitgevoerd, correct etiket is een eerste vereiste voor je met hologrammen begint denk ik. Staat wat professioneler. Zonde van de kracht van een hologram, dat wordt teniet gedaan door een slecht wikkeltje.

dutch windmill zei:
DBC, een makkelijker na te maken hologram is in ieder geval beter als niks toch?

Vind ik niet....waarom heeft de ene partij wel een hologram en de ander niet?

Waarom zit er verschil in etiketten?

Toch logisch dat de mensen op slot gaan twijfelen aan de echtheid?

Ligt toch echt aan GS zelf en niet aan de mensen die het kopen,lijkt me...

gymnasia zei:
Ik volg hier al een tijdje het forum en moet toegeven dat BDC01 toch veel afbrekende kritiek geeft.
Je kan ook zeggen waarop het staat met opbouwende kritiek.

Dat zou idd kunnen maar we zijn niet allemaal zoals jij dus soms zijn er gelukkig nog mensen die onverbloemd hun mening durven te geven.

Als je een teer zieltje hebt moet je niet op internet gaan posten/lezen want dit is de grote mannen-wereld,gab.

Ben het er zelf mee eens dat GS in dit geval zsm voor een uniform etiket met of zonder hologram moet komen om verdere verwarring te voorkomen. :)

Kijk,zo hoort een mod te reageren want we zitten hier niet om de mannen van GS te pleasen maar om duidelijke informatie te verschaffen voor de members hier.

Tjee wat een commotie weer..... Ik begrijp ook dat GS zo nu en dan een update van labels heeft alleen zijn die zoals ik zie minder drastisch als de wijzigingen zoals die bij GG zijn geweest... Ik bedoel te zeggen de labels van GS ondergaan blijkbaar regelmatig kleinere aanpassingen hierdoor lijkt het oude veel op het nieuwe label maar is het toch anders als je goed kijkt. Hierdoor kan je het "er zijn vervalsingen op de markt gevoel wel versterken". GG heeft ook een aantal wijzigingen ondergaan maar die waren veel ingrijpender en zie je van 10m afstand het verschil...

Ms tijd voor GS om een info site te maken waarop ze info verstrekken over dit soort wijzigingen??

Het verschil tussen GG en GS is dacht ik dat GG 1 grote wijziging onderging en GS meerdere kleinere.

Maar een website met foto's van hun gear met verschillende etiketten kan wel verduidelijking opleveren.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Het verschil tussen GG en GS is dacht ik dat GG 1 grote wijziging onderging en GS meerdere kleinere.

Maar een website met foto's van hun gear met verschillende etiketten kan wel verduidelijking opleveren.

Ik meen me te herinneren dat hier een tijd geleden iemand van GS (er van uitgaande dat het een eerlijke poster was) een paar posts plaatste en wat antwoorden gaf.

Edit: http://forum.dutchbodybuilding.com/member.php?u=14993

Zou hij nog gecontacteerd kunnen worden?

Laatst bewerkt:
hardgainers zei:
die is naar een cursus Nederlands gestuurd over een maandje is i zo ver :D

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je hardgainers opnieuw punten kan geven.

:roflol: :roflol:

ik heb ook 2 potjes stromba's van gs met:
-Verschillende kleur (licht/donkergroen)
-Verschillende lettergrote
-Verschillende etiket afwerking (bolle hoek/rechte hoek)
-Verschillen in hoogte van het etiket

wat me ook opviel is dat het ene tabletje veel dikker is dan het andere tabletje(uit het zelfde potje) ik denk een te hoge werkdruk daar...

Wel, ik herinner me dat ze vroeger labels hadden met bodybuilders op...nu is het die stier geworden. En ik heb er ook verschillende gezien: vagere labels, andere fonts, andere kleur olie...vooral dat laatste zorgt voor veel argwaan bij nieuwe kopers.

Terug
Naar boven