El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:
DBC01 zei:Hier lijkt wel alsof er zwarte plakletters over een hologrammetje heen zijn gezet.
dutch windmill zei:..Op en na de BBQ vond ik je wel een toffe kerel, maar nu begin ik je gewoon irritant te vinden..en daar is best wel veel voor nodig weet je dat..

Testo zei:
Testo zei:
Het 'plaatje' van GS (is het zo goed) wat doorgaat voor hologram is een hologram-achtige afbeelding met daaroverheen in zwart de letters 'GS' gezet.
Mijn mening is dat dat niet echt secure is.
Als je aan de slag gaat met hologrammen, zorg dan dat ze niet 1 2 3 na te maken zijn, da's mijn kritiek.

DBC, een makkelijker na te maken hologram is in ieder geval beter als niks toch?..
dutch windmill zei:DBC, een makkelijker na te maken hologram is in ieder geval beter als niks toch?
gymnasia zei:Ik volg hier al een tijdje het forum en moet toegeven dat BDC01 toch veel afbrekende kritiek geeft.
Je kan ook zeggen waarop het staat met opbouwende kritiek.
MrJ zei:Het verschil tussen GG en GS is dacht ik dat GG 1 grote wijziging onderging en GS meerdere kleinere.
Maar een website met foto's van hun gear met verschillende etiketten kan wel verduidelijking opleveren.
Dr. Worf zei:Ik meen me te herinneren dat hier een tijd geleden iemand van GS (er van uitgaande dat het een eerlijke poster was) een paar posts plaatste en wat antwoorden gaf.
Edit: http://forum.dutchbodybuilding.com/member.php?u=14993
Zou hij nog gecontacteerd kunnen worden?

hardgainers zei:die is naar een cursus Nederlands gestuurd over een maandje is i zo ver![]()

Wel, ik herinner me dat ze vroeger labels hadden met bodybuilders op...nu is het die stier geworden. En ik heb er ook verschillende gezien: vagere labels, andere fonts, andere kleur olie...vooral dat laatste zorgt voor veel argwaan bij nieuwe kopers.Het verschil tussen GG en GS is dacht ik dat GG 1 grote wijziging onderging en GS meerdere kleinere.