XXL Nutrition

Verslaafd aan de steroiden?

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste iedereen,

Hebben jullie dat ook dat jullie vaak aan de AAS denken?
Ik heb dat op meerdere momenten per dag, wat ik dan ook doe, denk ik toch aan de AAS. Lijkt op een verslaving.

Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?
Ik heb dit altijd al gehad.???

Ja ik denk continue aan die stellingen van zyzz: 'dbol brah, stanozolol brah'

Roep ik ook f**cking hard in de gym, DBOL BRAH!

het is niet voor niets een Drug genoemd hea.
verhoging van test. geeft een blije en onsterfelijk gevoel, een gevoel dat mentaal verslavend is

Beste iedereen,

Ik heb dat op meerdere momenten per dag, wat ik dan ook doe, denk ik toch aan de AAS. Lijkt op een verslaving.

ja heb het ook beetje :o

Alles kan verslavend zijn, dit is dan wel geestelijk. Lichamelijke verslaving is dat je ontwenningsverschijnselen krijgt.

Kan een verslaving zijn wat je hebt. Maar, ik denk nu ook veel aan AAS omdat ik binnenkort mijn eerste kuurtje wil gaan doen.. Maar ik ben niet verslaafd.

Als je denkt dat je verslaafd bent moet je er sowieso vanaf blijven. ;)

mafkees...
Denk ook eens aan nken...scheeld de helft van je dag denken aan aas...

Ik heb het ook, in plaats van "lol" zeg ik tegenwoordig "dbol" of "tbol" en soms schiet ik echt uit m'n slof en zeg ik "STANOZOLOL".

Ook associeer ik van alles met AAS, als iemand het over z'n lul heeft denk ik gelijk aan 'n deca d*ck, als iemand over z'n tepels praat denk ik gelijk aan gyno, als iemand over haaruitval praat denk ik aan DHT, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

hahaha
shit man,
ik denk aan kinky dingen als ik vrouwen zie,daar ben ik aan verslaafd

Ik heb het ook, in plaats van "lol" zeg ik tegenwoordig "dbol" of "tbol" en soms schiet ik echt uit m'n slof en zeg ik "STANOZOLOL".

Ook associeer ik van alles met AAS, als iemand het over z'n lul heeft denk ik gelijk aan 'n deca d*ck, als iemand over z'n tepels praat denk ik gelijk aan gyno, als iemand over haaruitval praat denk ik aan DHT, weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Lol.

Wegwezen uit dit topic brah, je bent nog naturel.

Alles kan verslavend zijn, dit is dan wel geestelijk. Lichamelijke verslaving is dat je ontwenningsverschijnselen krijgt.

Kan een verslaving zijn wat je hebt. Maar, ik denk nu ook veel aan AAS omdat ik binnenkort mijn eerste kuurtje wil gaan doen.. Maar ik ben niet verslaafd.

Als je denkt dat je verslaafd bent moet je er sowieso vanaf blijven. ;)

Sorry maar je kan toch niet al verslaafd zijn voordat je gebruikt hebt?:rolleyes:

Heb maate @ Gym indd zwaar verslaafd ook:D
Hey "Karachi , Naposim !!!!!!!

Pff, zie nu pas wie de topicstarter is.
Dat verklaart wel het een en ander.:rolleyes:

Hahaha wat een reacties zon topic teweeg brengt zeg hahaha lig helemaal dubbel

Beste iedereen,

Nee denk niet aan AAS heb dat wel met SEX, de hele dag denk ik aan SEX, wat ik ook doe, SEX blijft door mijn hoofd spoken.

Laatst nog liep ik lekker in het centrum van Amsterdam op zoek naar SEX komt er zo'n motoragentje aan: Wat bent u aan het doen? Ik antwoordde: Ik ben op zoek naar SEX, jezus voor ik het wist 2 busjes van politie vol met collega's van die motorsmurf en ja hoor Damocell in de boeien. Mag ook niet heh, op straat keihard roepen, SEX.

Het zit tussen je oren!;)

Laatst bewerkt:
Beste iedereen,

Hebben jullie dat ook dat jullie vaak aan coïtus denken?
Ik heb dat op meerdere momenten per dag, wat ik dan ook doe, denk ik toch aan coïtus. Lijkt op een verslaving.

Ik heb dit altijd al gehad. ???

Beste iedereen,

Ik heb dat op meerdere momenten per dag, wat ik dan ook doe, denk ik toch aan coïtus. Lijkt op een verslaving.

Hehe natuurlijk, das normaal! Een man denkt gemiddeld 163 keer per dag aan coïtus. Was op de radio (dan is het waar he).
Als ik aan de test zit denk ik maar 1 keer per dag aan coïtus, begind sochtens als ik wakker wordt en eindigd savonds als ik ga slapen, daarbij droom ik er dan ook nog over :D

Beste iedereen,

Nee man heb ik ook last van, laatst nog, in een kledingboetiek, lekker chickie, strak tshirtje aan waar haar tepeltjes door heen prikten, ze komt zo heupwiegend naar mij toe gelopen en vraagt met een geile blik in haar ogen en met een zwoel geil stemmetje: Kan ik u helpen? Het eerste wat ik zei was: SEX? Shit man volgende week moet ik hiervoor voorkomen en die k*t kledingboetiek mag ik ook niet meer in.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven