XXL Nutrition

Verslaafd aan de steroiden?

Beste iedereen,

Hebben jullie dat ook dat jullie vaak aan coïtus denken?
Ik heb dat op meerdere momenten per dag, wat ik dan ook doe, denk ik toch aan coïtus. Lijkt op een verslaving.

Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?
Ik heb dit altijd al gehad. ???

Ik heb hetzelfde vaak als ik in de gallerij van skinnie kijk. :eek:
Hoppa! :hornyna:

ik wil graag aas doen en ben soms ongeduldig om dit te doen :p

als ik en men spotter weze stappen zijn en we zijn goed dronken beginnen we echt vaak te praten over aas;

"1gr test plz"

etc

Als je er alleen maar aan denkt ben je er niet verslaafd aan. Enkel verslaaf aan het denken eraan. Als je niet meer zonder het spul kan dan ben je verslaafd. Als je net voor je kuur er veel aan denkt is opzich niet zo gek.

Nee man heb ik ook last van, laatst nog, in een kledingboetiek, lekker chickie, strak tshirtje aan waar haar tepeltjes door heen prikten, ze komt zo heupwiegend naar mij toe gelopen en vraagt met een geile blik in haar ogen en met een zwoel geil stemmetje: Kan ik u helpen? Het eerste wat ik zei was: SEX? Shit man volgende week moet ik hiervoor voorkomen en die k*t kledingboetiek mag ik ook niet meer in.

Ahahah ik lig dubbel :roflol: wat een verhaal. Damn die chicks hè!

Zeg gewoon dat je BB'er bent op wedstrijd niveau en je AAS gebruikt om competitief te zijn op het niveau waarin je anticipeert. En beschrijf dit gewoon als bijwerking van AAS, moet lukken denk ik. Tenzij je 1,80 65kg en 19% bent.

Beste iedereen,

Ik heb dat op meerdere momenten per dag, wat ik dan ook doe, denk ik toch aan coïtus. Lijkt op een verslaving.

ligt toch aan jou Jeroen :dunno:

Beste iedereen,

Yep en als ik on ben is het nog tien keer erger.:o

Het eerste wat ik zei was: SEX? Shit man volgende week moet ik hiervoor voorkomen en die k*t kledingboetiek mag ik ook niet meer in.
Vragen is vrij! Als je 20 vrouwen vraagt naar coïtus is er altijd wel 1 die zegt van mmmm kom maar op. Daarop kun je nooit veroordeeld worden.

Het zijn ook altijd dezelfde..

Geef mij maar een aantal 10 weekske cycles in een jaar :D Straks kan ik geen babys meer paren..

Overdosis melk makes my abs disappear :( dus ik hou het bij water, lekker juicy.

Geef mij maar een aantal 10 weekske cycles in een jaar :D Straks kan ik geen babys meer paren..

Overdosis melk makes my abs disappear :( dus ik hou het bij water, lekker juicy.

Jij bent droog zat man.. Geloof me.. Melk is het geheim.. Kijk naar Lean en mijzelf.. Alles aan de melk te danken.. Zonder melk waren we nergens.. Melk.. Mmmm..

Jij bent droog zat man.. Geloof me.. Melk is het geheim.. Kijk naar Lean en mijzelf.. Alles aan de melk te danken.. Zonder melk waren we nergens.. Melk.. Mmmm..

Denk dat henk wel gelijk heeft :D

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Ik ben 365 dagen per jaar ON. Iemand nog een glaasje melk? Zet het maar op mijn rekening.

met zijn 3e er sterk van geworden hahahahah

Ik ga ook maar eens aan de melk beginnen dan! :)

Terug
Naar boven