Fitness Seller

Vervanging/Alternatief voor koemelk!?

• Topic Starter Topic Starter
1. Heb je dit nou echt zelf niet kunnen bedenken? Lijkt me overduidelijk :rolleyes:

2. Nee, niet met 100% zekerheid maar een bloedtest is redelijk betrouwbaar.

Dan weet ik voldoende :)

Aanstaande maandag meteen naar de huisarts en bloed laten testen...

dit.

Btw, hoe de fok weet je niet of je lactose of melk intolerant ben ? Eet veel melkproducten en zie of je schijterij en puisten krijgt. Zo niet: je bent vrij van beide - zowel, moet je zoeken of het melk of lactose intolerantie is. Bvb supplementeren met lactase en dan glasje melk drinken. Nog altijd last ? Melk allergie.

dit.

Btw, hoe de fok weet je niet of je lactose of melk intolerant ben ? Eet veel melkproducten en zie of je schijterij en puisten krijgt. Zo niet: je bent vrij van beide - zowel, moet je zoeken of het melk of lactose intolerantie is. Bvb supplementeren met lactase en dan glasje melk drinken. Nog altijd last ? Melk allergie.

Ja oké maar ik heb geen zin om te extreem te gaan experimenteren daarom wil ik gewoon weten of een bloeduitslag duidelijk beeld zal geven of ik wel of niet allergisch ben voor melk en of ik wel of niet lactose-intolerant ben of niet?

Kan een bloedonderzoek echt met zekerheid aantonen of je wel of niet allergisch bent???

Ik heb besloten om het volgende week te laten testen... Maar eerst nog eens aan jullie vragen hoe het nu precies en exact in elkaar zit met een bloedonderzoek...............:rolleyes: ?

Ja oké maar ik heb geen zin om te extreem te gaan experimenteren daarom wil ik gewoon weten of een bloeduitslag duidelijk beeld zal geven of ik wel of niet allergisch ben voor melk en of ik wel of niet lactose-intolerant ben of niet?

Kan een bloedonderzoek echt met zekerheid aantonen of je wel of niet allergisch bent???

Ik heb besloten om het volgende week te laten testen... Maar eerst nog eens aan jullie vragen hoe het nu precies en exact in elkaar zit met een bloedonderzoek...............:rolleyes: ?

Not sure if srs. Brotip, misschien deze vraag stellen aan die gasten die je bloed onderzoeken.

Bij mijn volgend bezoek bij de huisarts zou ik me willen laten testen of ik al dan niet allergisch ben voor de volgende zaken:

- Gluten
- Lactose
- Melk
- Melkeiwitten
- Noten (vooral hazelnoten?)
- Pinda's
- Mosterd
- Vis- en schaaldieren
- Soja
- Ei
- Sesamzaad
- Sulfiet (zwaveldioxide)

De vraag is inderdaad of ze dit met een bloedonderzoek 100% met zekerheid kunnen vaststellen of niet?

Niemand een echte idee hierover???

Terug
Naar boven