MuscleMeat

Vervelend gevoel borst tijdens slaap.

xamderzone

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Hi Allemaal,

Ik merk dat ik geregeld last heb van het volgende. Wanneer ik mijn pre-workout (Super Charge) heb ingenomen rond de klok van zeven 's avonds en dan een flinke training achter de rug heb ontdek ik de laatste tijd een vervelend "iets" tijdens het slapen gaan. Wanneer ik rond de klok van twaalf in mijn bed lig dan krijg ik een vervelend gevoel in de borststreek. Ik ga er dan erg op letten en ben dan altijd bang dat ik straks een hartaanval ga krijgen. Klinkt misschien belachelijk maar toch is het gevoel daar. Ik lig dan maar wat te draaien en val zeer moeilijk in slaap. Ik heb in een ander topic zojuist gelezen dat ademen vanuit je buik een rustige slaap bevorderd. Dat ga ik in ieder geval vanavond eens uitproberen.

Groet

Lam Bal

heb ik ook zo heel af & toe, de pijn trekt dan ook door naar het midden van je rug?

• Topic Starter Topic Starter
heb ik ook zo heel af & toe, de pijn trekt dan ook door naar het midden van je rug?

Ja helemaal precies! Zown prikkel in het midden van de rug had ik gisteren ook!

Ik druk dan altijd een beetje op het midden van mijn borst om me zelf een beetje rustig te houden maar het is gewoon een vervelend rotgevoel.

Terug
Naar boven