MuscleMeat

vervolg mogelijk of bridge of uit men hoofd zetten e wachten

Gangreen

Advanced Bodybuilder
Waardering
84
Lengte
1m81
Massa
116kg
Vetpercentage
16%
dudes en dudettes :),

zit momenteel in week 6-7 van:

500mg test e
200mg mast e

in begin ook T-bol mee laten draaien.

zou voor 10 weken gaan,

vraag ik mij af of ik dit zou doortrekken met wat ik hier liggen heb:

2x Testosteron Enanthate 10ml
1x Trenbolone Enanthate 10ml
1x Masteron Enanthate 10ml
1x Winstrol 100 tabs a 10mg
1x Clenbuterol 100 tabs a 50mcg

om eens echt diep te cutten

heb uiteraard hier ook altijd nolva en clomid liggen en ook (ookal is dat =) arofixen.

nu vroeg ik mij af wat doe ik:

scenario 1:

doordoen en er 20 weken van maken met tren er bij?
indien ja wat vinden jullie van tweede oral mid kuur?

wat doe ik met pct? dan volledig uitstellen tot week 22?

scenario 2:
bridgen met test e of mast e..
indien dit hoelang en indien niet 125mg test hoeveel mast?
eventueel toch wat arofixen mee laten lopen?

scenario 3:
12 weken stoppen en dan weer on
normaal zou ik dit doen maar sides die ik nu heb zijn echt zeer minimaal te noemen, is eerste keer dat ik mast e liet samenlopen en voor mij is dit echt een 'godsgeschenk' ivm sore nipples etc. heb wat acnee maar daar eindigt het.

laat jullie mening maar horen aub...

Laatst bewerkt:
12 weken stoppen is te kort waarschijnlijk. Standaard regel is time on = time off. Bij 10 weken test e dus 16 weken off (nakuur meerekenen).

Als je na twaalf weken weer wilt beginnen zou ik eerst bloed laten controleren.

Bridgen is denk ik beter.

Scenario 1 is een optie en als je wil weten of je nog een oral kan nemen moet je effe snel je leverwaarden laten trekken.
Scenario 2 is tijd verspillen als je toch gaat cutten.
Scenario 3 is het verstandigste, maar uiteraard het minst leuk.

Scenario 1 is een optie en als je wil weten of je nog een oral kan nemen moet je effe snel je leverwaarden laten trekken.
Scenario 2 is tijd verspillen als je toch gaat cutten.
Scenario 3 is het verstandigste, maar uiteraard het minst leuk.

No offence bro maar:

Zou niet weten waarom hij tijd verspeeld,je waarden laten herstellen mss bij een bridge??Beter optie 2 nemen 8 weken bride op 125mg testE en dan doorknallen met tren en Clen...

No offence bro maar:

Zou niet weten waarom hij tijd verspeeld,je waarden laten herstellen mss bij een bridge??Beter optie 2 nemen 8 weken bride op 125mg testE en dan doorknallen met tren en Clen...

Bij 500 test en 200 mast zou ik me niet druk maken om mijn waarden. Bij mij zijn ze op 1500 test en 700 deca al niets verslechterd, maar als je je zorgen maakt kan je natuurlijk ook alles even laten checken.

• Topic Starter Topic Starter
3 antwoorden verschillende meningen :)
evenveel verdeeldheid als in men hoofd dus..

hopelijk krijgen we hier nog wat reactie van de more experienced guys ook :)

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 17:41 ----------

Bij 500 test en 200 mast zou ik me niet druk maken om mijn waarden. Bij mij zijn ze op 1500 test en 700 deca al niets verslechterd, maar als je je zorgen maakt kan je natuurlijk ook alles even laten checken.

zijn idd bij mijn gewicht vrij lichte kuren maar in ml etc overdrijf ik niet graag :)

nu ben ik hier gewoon zo goed op aan het gaan en heb ik mijn doel kwa kracht en massa ver gepasseerd dat ik dacht dat ik miss naar de drogere variant van me zelf ff wil gaan :)

No offence bro maar:

Mijn idee idd,.. 8-10 wk bridgen op 125mg test.
Zou persoonlijk alleen wel ook de test door laten lopen in de kuur naast de Tren :o

Langer kuren = langer herstel = langer wachten voor de volgende kuur.

Off gaan is het ergste wat er is. Ik ben nu al bijna een jaar off en ik voel me echt een skinny fgt.
Maar de reden dat ik zo lang off ben is ook omdat ik lang ben door gegaan... Hmmm..

Als je wilt cutten voor de zomer zou ik 6 tot 8 weken bridgen en dan lekker cutten, eerst 16 weken off schiet niet heel erg op daar waar over 4 maand de zomer wel voorbij is. Doe het zelf ook en ga er van uit dat ik met een goede nakuur ( PowerPCT bijv. ) zeker wel herstel.

Als je wilt cutten voor de zomer zou ik 6 tot 8 weken bridgen en dan lekker cutten, eerst 16 weken off schiet niet heel erg op daar waar over 4 maand de zomer wel voorbij is. Doe het zelf ook en ga er van uit dat ik met een goede nakuur ( PowerPCT bijv. ) zeker wel herstel.

dus bridge en dan de kuur doen tijdens de zomer

3 antwoorden verschillende meningen :)
evenveel verdeeldheid als in men hoofd dus..

hopelijk krijgen we hier nog wat reactie van de more experienced guys ook :)

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 17:41 ----------

zijn idd bij mijn gewicht vrij lichte kuren maar in ml etc overdrijf ik niet graag :)

nu ben ik hier gewoon zo goed op aan het gaan en heb ik mijn doel kwa kracht en massa ver gepasseerd dat ik dacht dat ik miss naar de drogere variant van me zelf ff wil gaan :)

Dan zou ik dat er gewoon lekker achteraan plakken en je kcal heel langzaam verlagen.
Zoals ik al zei met deze doseringen en middelen keuze zullen je waarden niet zo erg of helemaal niet verstoord zijn, dus dan is direct een switch maken verstandiger.
Als je eerst 8 weken ofzo gaat bridgen verlies je volheid en ga je dus met minder massa droogtrainen.

n**ga what?
1500 test en 700 deca?
Wat heeft het opgeleverd?
Behalve lethargie :p

Dan zou ik dat er gewoon lekker achteraan plakken en je kcal heel langzaam verlagen.
Zoals ik al zei met deze doseringen en middelen keuze zullen je waarden niet zo erg of helemaal niet verstoord zijn, dus dan is direct een switch maken verstandiger.
Als je eerst 8 weken ofzo gaat bridgen verlies je volheid en ga je dus met minder massa droogtrainen.

hier ben ik het dus ook mee eens ! hoef niks aan toe te voegen.

In plaats van 12 weken stoppen kun je ook kiezen voor 8 of 4 weken off gaan als je bloedwaarden het toelaten en deze periode bridgen met HGH, peps, creatine en eventueel een beetje slin. Het nadeel van off gaan is dat de eetlust enorm toeneemt door het lage androgeenpeil en dit de startfase van de cut kan bemoeilijken.

n**ga what?
1500 test en 700 deca?
Wat heeft het opgeleverd?
Behalve lethargie :p

Vooral lethargie :D j/k
Ik merk qua gewicht niet heel veel vooruitgang meer per kuur. Ik zie er gewoon steeds iets voller uit.
Per jaar denk ik 7 a 10 kilo vet vrije massa.

In plaats van 12 weken stoppen kun je ook kiezen voor 8 of 4 weken off gaan als je bloedwaarden het toelaten en deze periode bridgen met HGH, peps, creatine en eventueel een beetje slin. Het nadeel van off gaan is dat de eetlust enorm toeneemt door het lage androgeenpeil en dit de startfase van de cut kan bemoeilijken.

Ah daarom krijg ik dus soms geen hap door mijn strot. Vroeg me al af waardoor het kwam.

ik zit met een vergelijkbare vraag ik zit tege het einde van me bulk kuur aan ,
en wil nu in de zomer een cut kuur er aan vast plakken middels een bridge.

want als ik off ga verlies ik weer een deel massa.

maar hier lees ik nu dat een bridge misschien niet nodig is als me bloedwaardes het toestaan.

mijn vraag is dan nu: op welke dingen moet ik lette als ik mijn bloed waardes laat meten

of weet de dokter mij te vertelen of het wel of niet kan

Terug
Naar boven