XXL Nutrition

Vervolg

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
478
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Degenen die mijn posts een beetje gevolgd hebben weten wel waarover dit gaat...

Bron: nieuwsblad.be

Ex-leider moet naar psychiater

HERSELT -
Een 42-jarige ex-leider van de Rode Valken wordt verdacht van zedenfeiten. De rechter besliste in september dat de man en twee van zijn vermeende slachtoffers aan de leugendetector moesten. De mensen die de test begeleiden, weigerden aan het onderzoek mee te werken. Ze menen dat er eerst bijkomend psychiatrisch onderzoek nodig is.

De beklaagde zou tussen 1989 en 2001 vijf meisjes hebben misbruikt. Ze waren toen tussen de zes en veertien jaar, maar zwegen al die tijd over de aanrandingen. Pas nadat een vermeend slachtoffer depressief werd, diende ze een klacht in bij de politie. De beklaagde ontkent alles. De rechter beval een medisch onderzoek en behandelt de zaak verder op 9 mei. (ima)

Iemand zin om eens een uitstapje te gaan doen in Herselt? Het is een man van 2 meter groot en weegt zeker 120 kg, dus extra stevige baseballbat is aangewezen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze zal toch wel voldoen?

• Topic Starter Topic Starter
Nice jammer genoeg heb ik enkel zo'n loodjespistolero'ke van Gamo... en daar ga ik weinig mee kunnen aanvangen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder is de dood een veel te gemakkelijke uitweg voor deze persoon... Ik wil hem helemaal gebroken, zijn vrouw moet eruit trekken, zijn baas moet hem ontslaan, al zijn geld weg en dat hij niet meer kan buitenkomen zonder dat ze hem bekijken als "die pedofiel (die nu bijgewerkt is en in een rolstoeleke zit)"

Toen met die getuigenis heb ik mij moeten inhouden om hem niet omver te rijden... maar dat zou impulsief en ondoordacht zijn... not the way to do it...

ja neem jij even het recht in eigen hand, daar word de wereld stukken beter van :thumbs:

Welk gedeelte van het woord "verdacht" snap je niet?

Mijn vriendin is één van die 5 meisjes... Die 5 hebben elkaar sinds hun jeugd niet meer gezien. Mijn vriendin heeft het in een dronken bui tegen mij eruit gegooid... een jaar later pas zijn de flikken erachter gekomen doordat er één zelfmoord wou plegen... Dan zijn de flikken iedereen van die jeugdvereniging afgegaan en hebben er 5 gevonden met gelijkaardige verhalen... Maakt hem wel iets meer dan verdacht voor mij...

ja neem jij even het recht in eigen hand, daar word de wereld stukken beter van :thumbs:

Wat denk je dat die gast voor straf zal krijgen? 2 jaar voorwaardelijk op zijn hoogst? Wat wil zeggen dat ie dus nooit 1 dag in de cel zal moeten zitten... Dank u Vrouwe Justitia... dit is echt wel gerechtigheid...

Wat denk je dat die gast voor straf zal krijgen? 2 jaar voorwaardelijk op zijn hoogst? Wat wil zeggen dat ie dus nooit 1 dag in de cel zal moeten zitten... Dank u Vrouwe Justitia... dit is echt wel gerechtigheid...

jouw gerechtigheid ja. maar laat ik je dit zeggen, als jij iemand vermoorden wilt, moet je ook niet janken als iemand jouw vermoord. Je kan wel wijs lopen praten hier op een forum, maar je weet niks van doden af. Als je hem zo graag in elkaar wilt trappen ga je gang, maar weet dat je er dan een flinke tijd voor de bak in gaat, maar je moet zelf weten of je het ervoor over hebt natuurlijk, ik zeg niet dat ik je geheel ongelijk geef.

Jij spreekt over vermoorden, no such things in mind... Voorlopig wacht ik 9 mei weer gespannen af, vorige keer ging zijn uitspraak op 3 januari 2006 zijn, maar het wordt altijd uitgesteld... Best case scenario: gast moet voor 1 jaar (of langer) in de bak en jail justice takes it's turn...

jouw gerechtigheid ja. maar laat ik je dit zeggen, als jij iemand vermoorden wilt, moet je ook niet janken als iemand jouw vermoord. Je kan wel wijs lopen praten hier op een forum, maar je weet niks van doden af. Als je hem zo graag in elkaar wilt trappen ga je gang, maar weet dat je er dan een flinke tijd voor de bak in gaat, maar je moet zelf weten of je het ervoor over hebt natuurlijk, ik zeg niet dat ik je geheel ongelijk geef.

ach een flink pak slaag zal je niet voor hoeven te zitten

Terug
Naar boven