Fitness Seller

[Verzamel-Topic] British Grand Prix

Hij kan veel meer uit zijn posing halen. Bij die MM hangt hij vrij ver voorover waardoor de voorkant van zijn UB minder goed zichtbaar is. Side tricep moest hij ook meer zijn abs aanspannen of in ieder geval z'n buik inhouden.

patjemussel hij word top 4 maar volgens mij heb je top 3 nodig voor Mr. O kwalificatie maar weetniet of die JOJ beat

• Topic Starter Topic Starter
_PB24938wtmk_RBKHHGAFKL.jpg

_PB25372wtmk.jpg

_PB24984wtmk_THVSJSZQEB.jpg

:roflol:

Dit is van de AC kerel..

die tickets worden niet doorgeschoven toch? top 3 krijgt ticket ongeacht ze er al 1 hebben.. logisch ook na al die prof wedstrijde zouden er dan 50 man op de olympia staan als elke keer die tickets doorgegeven werden.. door dat branch en ronny nu top 3 komen verkleind het de kans op meer athleten op de olympia

correct me if i'm wrong

die tickets worden niet doorgeschoven toch? top 3 krijgt ticket ongeacht ze er al 1 hebben.. logisch ook na al die prof wedstrijde zouden er dan 50 man op de olympia staan als elke keer die tickets doorgegeven werden.. door dat branch en ronny nu top 3 komen verkleind het de kans op meer athleten op de olympia

correct me if i'm wrong
volgens mij heb je gelijk

Nee, 4e plaats geeft ook recht als de 1e 3 al zijn geplaatst. Branch, Johnny en Rockel zijn al geplaatst.

Route #7: He finished in the top 3 of an IFBB Pro contest that has taken place after the previous year's Mr. Olympia. If the top 3 are already qualified, then the 4th place competitor is eligible for the Mr. Olympia.

correct me if i'm wrong

I correct you, als eerste drie al ticket hebben krijgt alleen nr 4 ook een ticket.

I correct you, als eerste drie al ticket hebben krijgt alleen nr 4 ook een ticket.

Pff.. ja logisch dat hij dat bedoeld als je wat wilt typen typ dan iets nuttigs.
Denk elke keer miss iets interessants bij geschreven maar nee hoor.

in dat geval - nice!

Pff.. ja logisch dat hij dat bedoeld als je wat wilt typen typ dan iets nuttigs.
Denk elke keer miss iets interessants bij geschreven maar nee hoor.

Leer lezen jonge, dat bedoelde die helemaal niet. Weer zo'n @&€?,/! op dit forum, geweldig

Correctie ... Had niet goed gelezen ( correct me if i wrong)

Mijn fout dus :)

Maar als nog zullen we het hier over de wedstrijd praten whahah

Vind persoonlijk Branch toch minder als bij de Arnold

zwaar onder de indruk van flex lewis

Terug
Naar boven