AndroidHealthClinic

Vet eraf, massa kweken.

decicco

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hallo mede dbb forum leden.

Ik ben sinds een maand weer zeer actief met het sporten.
Wegens een operatie heb ik een jaar stil gelegen en ben hierdoor erg veel bijgekomen. Ik ben nu 5 dagen in de week aan het trainen en volg een full body schema dat ik 3 dagen in de week volg. Ma/wo/vrij.

Op de vrije dagen dinsdag en donderdag doe ik alleen maar cardio (crossen/fietsen) In de maand dat ik bezig ben, ben ik al 11 kilo afgevallen.
Mijn begin stats:

Leeftijd: 18
Lengte: 188 cm
Gewicht: 110kilo.

Ik weeg nu dus 99 kilo waar ik zeer trots op ben. Ik begin echt al resultaat te zien. Voor mijn gevoel wil ik er nog 10 kilo vanaf maar veel mensen in mijn omgeving zeggen dat ik beter kan stoppen met afvallen en gewoon volop voor de KT moet gaan.

Ik heb hier zo mijn twijfels bij aangezien ik mijn buik toch strak wil hebben want daar zit het meeste vet. Daarom wil ik dus overwegen om nog 10 kilo kwijt te raken en dan voor de massa te gaan. Ik heb ook contact opgenomen met een leefstijlcoach ivb met voeding etc. Helaas laat deze/gene nauwelijks van zich horen waardoor ik alles in die korte tijd zelf heb moeten doen maar toch door de juiste voeding/supplementen 11 kilo kwijt ben.

Nu is mijn vraag aan jullie, is het verstandig om nog door te gaan met afvallen of zeggen jullie ook neem een risico en ga gewoon pompen?

Hopelijk hebben jullie hier een mooi antwoord op.

Alvast bedankt :)

Wat is je vetpercentage?

Goed bezig man ik ben ook ongeveer jou lengte en ben van 108 naar 81kg gegaan, ik zou als ik jou was nog 10kg eraf trainen puur omdat je je beter gaat voelen(ik igg wel + de zomer komt eraan en dan wil je er wel goed bij lopen lijkt mij) daarna ken je nog altijd massa kweken. En doe je na de full body ook nog cardio? zo niet dan zou ik dat wel gaan doen op een lage intensiteit van zo'n 20-30minuutjes zodat je vet verbrand wat makkelijker gaat na de krachttrainingen. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
@ hencer: dat weet ik niet zal ik wel eens laten opmeten.

@Nick: Thnx man, ja ik doe na de KT nog cardio (crosstrainen) 20 minuten.
denk ook dat ik nog voor die 10 kilo ga en dan massa ga kweken.

als jij je beter voelt met een strakkere buik moet je eerst die 10kg nog kwijtspelen. je doet dit uiteindelijk voor jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je idd gelijk in, ik wil gewoon dat vet weg hebben zodat ik straks mooie massa kan kweken.

Geef je eigenlijk antwoord op je eigen vraag :)
Succes!

Terug
Naar boven